Kära dagbok

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
GuW skrev:
2636776 Alla som köper lotter vet att det är försvinnande liten chans att hitta rätt lott, man köper dom helt enkelt för att det är spännande att skrapa lite...

En del blir som besatta av skrapandet och ruinerar sig på lotter, andra skrapar bara en och blir miljonärer på en gång.

Det normala är nog att man får lite småvinster emellanåt, men inget man klarar sig livet ut med.

hehe, får hoppas jag vinner på nån av mina två triss jag köpte idag då! :tummenupp

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Kära dagbok

Idag siktar jag på att bli ordentligt tankad och göra bort mig på det lokala danshaket. Ser fram emot en söndag av självömkan i soffan. :2cool

Jag vill ha vår, har abstinens efter att åka hoj.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ikväll blir det tacos till middag och lite dega framför tv.n
Är vädret inte för jävligt imorrn blir det svampjakt i skogen. Sen lite kalas på eftermiddagen och sen är det måndag igen :)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Nursey skrev:
2636805 Jacke..om det är sant så :pannkyss
Tack,men det ordnar sig säkert.Var o ångestshoppa en 50 tums plasma igår o 3 playstationspel,så med mitt missflyt dyker hon väl upp ikväll igen :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
ktmjacke skrev:
2640962 Tack,men det ordnar sig säkert.Var o ångestshoppa en 50 tums plasma igår o 3 playstationspel,så med mitt missflyt dyker hon väl upp ikväll igen :D

Hehe..får hoppas det då ;) Då kan hon ju inte klaga:gnissla för då har ni ju fetaste tvn i stan:yoparty

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Honda CB400N
På Torsdag kommer min nya MC-pojk hit från Västerås. Längtar så sjukt mycket, saknar honom.
Skall strax åka och träna på gymmet. Men idag var min kopmis upptagen, så jag får åka själv, som så många andra gånger. Iofs tränar jag bättre då, men det är ju lite tråkigare. Och jobbigare att dra sig dit. Men den senaste månaden har jag faktiskt gått ner 4 kilo. Tror iofs att jag har gått upp en del i muskelmassa också, så egentligen har nog mer fett försvunnit. GÖÖÖTT :D

Slappa skrev:
2532549 Bara ja som känner att man delvis tappat suget för att åka hoj?

Nej det har inte o göra med att det har blivit höst!

Ja, när min Mc gick sönder innan uppkörningen i höstas så tappade jag väl det mesta av sug. Men det kommer säkert till våren när man ser alla köra omkring.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gisses vet nån vart man köper en munkorg? min far kan behöva en.. Fan varför ska jag få ut för hans dåliga dag å varför ska han sabba mina saker för det.. Tur att han inte välte högtalaren som han tänkte för då hade jag fan inte blivigt lycklig.. Nej får nog sätta han på plats med en till dansk skalle eller nått..

Fyfan va härligt det ska bli å flytta bort..

Dråp i hastigt mod vad ger det?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Fasen vad kul det är att köra cross! Köpte en i helgen, eller en halv i alla fall. Var ute på SViestad igår och körde på enduroslingan. Det var blött, lerigt, svinhalt och otroligt roligt! Lyckades välta en gång när jag var lite trött och inte gasade tillräckligt, tvärstopp! Ska bara lära mig att kicka igång den med så att Kobbe slipper springa runt och hjälpa mig.

Så nu vet jag vad jag gör på helgerna. Känns bra att man kan köra hoj även om det är blött och kallt ute! :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kär dag bok.

Nu ska jag trängas med en massa jönsar på HM för att införskaffa en vit stickad cardigan med medföljande basker. Allt enligt uppdrag. Efter det ska jag tjöpa lite kräm till håret och kanske slå på en ny skjortjävel innan arbetsinetrvjun på fredag. Sen ska jag till hiskeliga Hisingen och köpa en LED-slinga till balkongjäveln. Det blir nog finemang.

Klart slut, bävertjut.

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Kära dagbok

Imorgon är det dags för julbord. Hoppas det är bra underhållning på Bolanche i år med. Kanske det blir bra ifall man ser till att bli lite lagom berusad?

Det är mörkt ute och regnar mest hela tiden. Trist.. jag vill ha VÅR igen eller nån att dela tristessen med. Vilket är enklast att ordna? Hur fan kan man vara så kärlekskrank? Patetiskt jue..

Jaja, på fredag får man vara bakis igen iaf, alltid nåt! :yoparty

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
CBR_Falun skrev:
2647203 Kära dagbok

Imorgon är det dags för julbord. Hoppas det är bra underhållning på Bolanche i år med. Kanske det blir bra ifall man ser till att bli lite lagom berusad?

Det är mörkt ute och regnar mest hela tiden. Trist.. jag vill ha VÅR igen eller nån att dela tristessen med. Vilket är enklast att ordna? Hur fan kan man vara så kärlekskrank? Patetiskt jue..

Jaja, på fredag får man vara bakis igen iaf, alltid nåt! :yoparty

Du missade recensionerna i tidningen häromdan va?
Fast jag tror det var i PRALIN den där extra tidningen som man brukar få med.
Å där tyckte dom att bolanche var för mycket "finlandsfärja" som dom uttryckte det.... men det blir nog säkert bra:tummenupp

Annars får du väl vingla iväg till Harrys nån lörda kväll å svänga dom lurviga å ragga nån :tuttar å dela mörkret med?
Där har man ju varit full ett antal gånger....:)

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Stoppsladd skrev:
2647308 Du missade recensionerna i tidningen häromdan va?
Fast jag tror det var i PRALIN den där extra tidningen som man brukar få med.
Å där tyckte dom att bolanche var för mycket "finlandsfärja" som dom uttryckte det.... men det blir nog säkert bra:tummenupp

Annars får du väl vingla iväg till Harrys nån lörda kväll å svänga dom lurviga å ragga nån :tuttar å dela mörkret med?
Där har man ju varit full ett antal gånger....:)

hehe, Bolanche har jag endast besökt på julbord de senaste åren och Harrys var man ju på i Lördags.. gott om minnesluckor men måste haft kul då jag blåst 1000 spänn där.. :gnissla om vi bara räknar det som är reggat på kortet. Vet att jag spenderade en del tid vid blackjack bordet också. :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept