Nursey
Utan lem
ktmjacke skrev:2636366tjära daggbåk.idagg jårde minn tjäjj slyt efterr tijo år tillsammans.Pizz,schiit o fi faaaan.
Jacke..om det är sant så
ktmjacke skrev:2636366tjära daggbåk.idagg jårde minn tjäjj slyt efterr tijo år tillsammans.Pizz,schiit o fi faaaan.
GuW skrev:2636776Alla som köper lotter vet att det är försvinnande liten chans att hitta rätt lott, man köper dom helt enkelt för att det är spännande att skrapa lite...
En del blir som besatta av skrapandet och ruinerar sig på lotter, andra skrapar bara en och blir miljonärer på en gång.
Det normala är nog att man får lite småvinster emellanåt, men inget man klarar sig livet ut med.
Tack,men det ordnar sig säkert.Var o ångestshoppa en 50 tums plasma igår o 3 playstationspel,så med mitt missflyt dyker hon väl upp ikväll igenNursey skrev:2636805Jacke..om det är sant så
ktmjacke skrev:2640962Tack,men det ordnar sig säkert.Var o ångestshoppa en 50 tums plasma igår o 3 playstationspel,så med mitt missflyt dyker hon väl upp ikväll igen
ktmjacke skrev:2640962Tack,men det ordnar sig säkert.Var o ångestshoppa en 50 tums plasma igår o 3 playstationspel,så med mitt missflyt dyker hon väl upp ikväll igen
Ja den matchar ju hennes röv iafNursey skrev:2641109Hehe..får hoppas det då Då kan hon ju inte klaga för då har ni ju fetaste tvn i stan
ktmjacke skrev:2641183Ja den matchar ju hennes röv iaf
ktmjacke skrev:2641183Ja den matchar ju hennes röv iaf
Slappa skrev:2532549Bara ja som känner att man delvis tappat suget för att åka hoj?
Nej det har inte o göra med att det har blivit höst!
CBR_Falun skrev:2647203Kära dagbok
Imorgon är det dags för julbord. Hoppas det är bra underhållning på Bolanche i år med. Kanske det blir bra ifall man ser till att bli lite lagom berusad?
Det är mörkt ute och regnar mest hela tiden. Trist.. jag vill ha VÅR igen eller nån att dela tristessen med. Vilket är enklast att ordna? Hur fan kan man vara så kärlekskrank? Patetiskt jue..
Jaja, på fredag får man vara bakis igen iaf, alltid nåt!
Stoppsladd skrev:2647308Du missade recensionerna i tidningen häromdan va?
Fast jag tror det var i PRALIN den där extra tidningen som man brukar få med.
Å där tyckte dom att bolanche var för mycket "finlandsfärja" som dom uttryckte det.... men det blir nog säkert bra
Annars får du väl vingla iväg till Harrys nån lörda kväll å svänga dom lurviga å ragga nån å dela mörkret med?
Där har man ju varit full ett antal gånger....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|