Kärlekstrubbelstråden

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ja, de ar val det.. Sa alla singelkillar ar idioter? :va Inga bra odds i sa fall...

Vilket motsvarar synen på tjejer hos mig för tillfället. Inga bra odds för er heller.
Men jag har blivit itutad att inte dra alla över en kam...försöker låta bli men det är fan så svårt. Varenda en man träffar drar upp statistiken.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vilket motsvarar synen på tjejer hos mig för tillfället. Inga bra odds för er heller.
Men jag har blivit itutad att inte dra alla över en kam...försöker låta bli men det är fan så svårt. Varenda en man träffar drar upp statistiken.

Mycket bra skrivet. Haller med till 100%!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jo, overlag ar tjejer verkligen knepigare an killar, men nar man traffar pa idiot efter idiot bland killarna borjar man ju undra var alla de "bra" tagit vagen... :confused:
JUST NU (Pinky...........) kanns det sa!

Jag vet nog vad du vill ha sagt men jag väljer att istället tolka det här som att du tycker jag är en bra kille och nu undrar du vart jag tagit vägen :D.

Tack, gulligt av dig :tungan.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
jopp maste va sa.. man kan ju bara utga fran sig sjalv, jag e singel a idiot:D

Jaha... Då har vi en sak gemensamt! Var ska det sluta? :crash

:D

<seriös>
Efter vad jag läst här på SH så verkar du vara allt annat än en idiot, så jag tror inte på det du skriver. :)
</seriös>

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Skryt nu inte....:tungan

Ja, men... Man måste ju åtminstone göra ett litet tappert försök med att impa på de vackra tjejerna! :D (Att det sedan aldrig lyckas är en helt annan femma. :huvet)

För övrigt, byt ut skryt mot smöra, med tanke på vad jag skrev då jag helt plötsligt försökte vara seriös för ett par sekunder, så ligger du nog närmare sanningen... :gnissla

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ja, men... Man måste ju åtminstone göra ett litet tappert försök med att impa på de vackra tjejerna! :D (Att det sedan aldrig lyckas är en helt annan femma. :huvet)

För övrigt, byt ut skryt mot smöra, med tanke på vad jag skrev då jag helt plötsligt försökte vara seriös för ett par sekunder, så ligger du nog närmare sanningen... :gnissla

:lol :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hmm... Så det räcker inte med att vara singel, man är värdelös just för att man är singel?:confused: :confused:

Det var ju inte jag som uttryckte mej sa klumpigt, det var ju nagon annan begavad manniska i denna traden! :tummenupp

Jag tror inte att alla singelkillar ar vardelosa, men daremot undrar jag var de bra gommer sej!

Jag vet nog vad du vill ha sagt men jag väljer att istället tolka det här som att du tycker jag är en bra kille och nu undrar du vart jag tagit vägen :D.

Tack, gulligt av dig :tungan.

Ja, det ar ocksa ett satt att uttrycka det hela pa! :rolleyes: :tungan

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag tror inte att alla singelkillar ar vardelosa, men daremot undrar jag var de bra gommer sej!

De riktigt bra singelkillarna finns överallt, men de är inte bra på rätt sätt, bra på det sätt som får igång era kemiska reaktioner i huvudet. :kär

Som sagts innan här i tråden av Maffan, så duger de bra killarna bara till att vara bra kompis med. :fakta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
En liten fråga nu då:

Jag är grym på att vara kompis med tjejer. För den sakens skull kan jag inte säga att jag har svårt att träffa tjejer, kanske inte så seriöst alltid, men det beror nog mer på att jag som alla andra är livrädd för det jag egentigen vill ha.

Om man nu råkar slinka in i en tjejkompis... och har en "vi-är-typ-som-ett-par-när-vi-ses-men-får-datea-andra" deal.. fast inte knulla runt med andra..

Hur lätt/svårt är det att öht kunna umgås när den ena träffar något och man ska återgå till att vara bara kompisar?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det verkar vara farligt att vara tjej och i närheten av dig. Tänk om du bara sådär utan att tänka på det råkar slinka in i henne, medan ni sitter och tar en latte på ett fik någonstans? :D

Area51... Stranger things has happened I tells U! :tummenupp

Ädiit:

Förtydligande så, I don´t do friends.. Normalt sett! Det har nästan aldirg hänt fakstikt, det är därför jag frågar, är inte så bra på sånt här..

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07

Ädiit:

Förtydligande så, I don´t do friends.. Normalt sett! Det har nästan aldirg hänt fakstikt, det är därför jag frågar, är inte så bra på sånt här..

Det blir lite konstigt ett tag efteråt, men såfort hon bryter med denne igen så brukar det ta kanske en vecka sen är man i full gång igen. Dock har jag aldrig kört stilen "agera par i andras närhet" måste jag säga. Det brukar hända i skymundan bortom andras vetskap.

EDIT: missuppfattning, felläsning, whatever. Den stilen du beskrev är den jag kört på.

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
En liten fråga nu då:

Jag är grym på att vara kompis med tjejer. För den sakens skull kan jag inte säga att jag har svårt att träffa tjejer, kanske inte så seriöst alltid, men det beror nog mer på att jag som alla andra är livrädd för det jag egentigen vill ha.

Om man nu råkar slinka in i en tjejkompis... och har en "vi-är-typ-som-ett-par-när-vi-ses-men-får-datea-andra" deal.. fast inte knulla runt med andra..

Hur lätt/svårt är det att öht kunna umgås när den ena träffar något och man ska återgå till att vara bara kompisar?

Lite mer seriöst svar...

Det där är omöjligt att svara på, om det är lätt eller svårt. Det beror väl helt och hållet på vilka känslor som byggts upp under tiden man kör den deal du beskriver? Med vissa kan det kanske fungera, medan det inte skulle fungera bra med andra?

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det blir lite konstigt ett tag efteråt, men såfort hon bryter med denne igen så brukar det ta kanske en vecka sen är man i full gång igen. Dock har jag aldrig kört stilen "agera par i andras närhet" måste jag säga. Det brukar hända i skymundan bortom andras vetskap.

EDIT: missuppfattning, felläsning, whatever. Den stilen du beskrev är den jag kört på.

"Par i andras närhet" är lite nytt för mig med.. Men vi bor inte i samma stad såå :tungan

Däremot har vi massa gemensamma vänner, undrar hur det blir om det blir ett sånt sällskap?

Äsch.. Det löser sig bergis! Det kan ju inte gå mer än åt helvete liksom :tuttar

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...