Jo, overlag ar tjejer verkligen knepigare an killar, men nar man traffar pa idiot efter idiot bland killarna borjar man ju undra var alla de "bra" tagit vagen...
JUST NU (Pinky...........) kanns det sa!
De är upptagna.
Jo, overlag ar tjejer verkligen knepigare an killar, men nar man traffar pa idiot efter idiot bland killarna borjar man ju undra var alla de "bra" tagit vagen...
De är upptagna.
Ja, de ar val det.. Sa alla singelkillar ar idioter? Inga bra odds i sa fall...
Vilket motsvarar synen på tjejer hos mig för tillfället. Inga bra odds för er heller.
Men jag har blivit itutad att inte dra alla över en kam...försöker låta bli men det är fan så svårt. Varenda en man träffar drar upp statistiken.
Ja, de ar val det.. Sa alla singelkillar ar idioter? Inga bra odds i sa fall...
Om alla singelkillar vore idioter, så vore väl alla singeltjejer idioter? Är du singel?
jopp maste va sa.. man kan ju bara utga fran sig sjalv, jag e singel a idiot
<seriös>
...snipp...
</seriös>
Skryt nu inte....
Ja, men... Man måste ju åtminstone göra ett litet tappert försök med att impa på de vackra tjejerna! (Att det sedan aldrig lyckas är en helt annan femma. )
För övrigt, byt ut skryt mot smöra, med tanke på vad jag skrev då jag helt plötsligt försökte vara seriös för ett par sekunder, så ligger du nog närmare sanningen...
Hmm... Så det räcker inte med att vara singel, man är värdelös just för att man är singel?
Jag vet nog vad du vill ha sagt men jag väljer att istället tolka det här som att du tycker jag är en bra kille och nu undrar du vart jag tagit vägen .
Tack, gulligt av dig .
Jag tror inte att alla singelkillar ar vardelosa, men daremot undrar jag var de bra gommer sej!
Vi finns överallt, där du minst anar det..., så det är ju bara att vidga dina vyer...
Jag tror inte att alla singelkillar ar vardelosa, men daremot undrar jag var de bra gommer sej!
Om man nu råkar slinka in i en tjejkompis...
Det verkar vara farligt att vara tjej och i närheten av dig. Tänk om du bara sådär utan att tänka på det råkar slinka in i henne, medan ni sitter och tar en latte på ett fik någonstans?
Area51... Stranger things has happened I tells U!
Area51... Stranger things has happened I tells U!
Ädiit:
Förtydligande så, I don´t do friends.. Normalt sett! Det har nästan aldirg hänt fakstikt, det är därför jag frågar, är inte så bra på sånt här..
En liten fråga nu då:
Jag är grym på att vara kompis med tjejer. För den sakens skull kan jag inte säga att jag har svårt att träffa tjejer, kanske inte så seriöst alltid, men det beror nog mer på att jag som alla andra är livrädd för det jag egentigen vill ha.
Om man nu råkar slinka in i en tjejkompis... och har en "vi-är-typ-som-ett-par-när-vi-ses-men-får-datea-andra" deal.. fast inte knulla runt med andra..
Hur lätt/svårt är det att öht kunna umgås när den ena träffar något och man ska återgå till att vara bara kompisar?
Det blir lite konstigt ett tag efteråt, men såfort hon bryter med denne igen så brukar det ta kanske en vecka sen är man i full gång igen. Dock har jag aldrig kört stilen "agera par i andras närhet" måste jag säga. Det brukar hända i skymundan bortom andras vetskap.
EDIT: missuppfattning, felläsning, whatever. Den stilen du beskrev är den jag kört på.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari