Kärlekstrubbelstråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Aaaaah... Jag har varit valdigt trott pa killar, valdigt lange, men nu ar jag sinnessjukt trott pa de..! Finns det ingen grans for hur mycket dessa irriterande varelser kan stalla till det och bete sej konstigt? :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad har "vi" nu gjort då? :confused:

"Ni" har raggat pa mej en hel kvall, och sen foljt med till mitt hostel aven om jag sa nej flera ggr, och sen fragat om ni far folja med in, med foljande svar "Nej".
Da har "ni" skallt ut mej och sagt nagot i stil med att "ni" faktiskt inte kan komma hem, och om "ni" inte far folja med mej in sa far "ni" sova ute. Svaret ar fortfarande "nej", och darmed akte jag pa en utskallning som hette duga... :confused:
Till raga pa allt sa har "ni" darhemma betett er javligt strange... Killar alltsa... :näsblod

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
"Ni" har raggat pa mej en hel kvall, och sen foljt med till mitt hostel aven om jag sa nej flera ggr, och sen fragat om ni far folja med in, med foljande svar "Nej".
Da har "ni" skallt ut mej och sagt nagot i stil med att "ni" faktiskt inte kan komma hem, och om "ni" inte far folja med mej in sa far "ni" sova ute. Svaret ar fortfarande "nej", och darmed akte jag pa en utskallning som hette duga... :confused:
Till raga pa allt sa har "ni" darhemma betett er javligt strange... Killar alltsa... :näsblod

Ta på dig nåt mindre urringat nästa gång så ska du se att det går bättre :tummenupp.

Måste vara jobbigt att vara tjej och poppis, fyfan :hihi.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ta på dig nåt mindre urringat nästa gång så ska du se att det går bättre :tummenupp.

Måste vara jobbigt att vara tjej och poppis, fyfan :hihi.

Det ar alltsa bara mina tuttar som vacker uppmarksamhet hos killarna, Tack for upplysningen.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Jaså? Då verkar "vi" ju rent ut sagt helknäppa, precis som du skriver! Vart är världen på väg??!? :confused: "Vi" får nog verkligen ta oss i kragen! Utskällningen du gav "oss" var verkligen på sin plats och "vi" får skylla oss själva! "Jag" vet i och för sig inte riktigt var ditt hostel ligger (måste ha varit rätt packad :yoparty), dit "vi" var på väg, men helt uppenbart borde "vi" istället gått hem för att sova för länge sedan. :)

För övrigt gjorde du rätt som inte lät "oss" följa med! Är "vi" så dåliga på att läsa av signaler under hela kvällen, att en tjej inte vill ha "oss", då hade det bara fortsatt på samma sätt i sängen, att "vi" inte gjort ett rätt för att "vi" inte kunde läsa tjejens signaler där heller. Det värsta är dessutom, att så fort "vi" var färdiga med vårt, då helt plötsligt hade "vi" kommit på att "vi" bara bor ett kvarter bort och nog kunde ta och traska hem. :D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Det ar alltsa bara mina tuttar som vacker uppmarksamhet hos killarna, Tack for upplysningen.

I det här fallet då fulla idoter bara vill knulla (det var du som satte ribban med ditt tidigare påhopp om killar) så JA!

:tuttar

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag hatar tjejer, de är alla likadana... "Ni" vill bara ha mig för min kropp!

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Aaaaah... Jag har varit valdigt trott pa killar, valdigt lange, men nu ar jag sinnessjukt trott pa de..! Finns det ingen grans for hur mycket dessa irriterande varelser kan stalla till det och bete sej konstigt? :huvet

Jag tycker nog brudar e knepigare maste jag saga ~coolt varken du eller eller jag har prickar pa vara bokstaver~:D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Haha.. Yes U wants I tells U :tuttar !

Mest ville jag slå i spiken för att "ni" generaliserar alltför hårt, just nu i tråden men även i normalläget så är cheyer rätt vassa på det.

Det är synd, jag är rätt less på att sona andras brott inför de jag verkligen bryr mig om. Det om något, är orätt!

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Haha.. Yes U wants I tells U :tuttar !

Mest ville jag slå i spiken för att "ni" generaliserar alltför hårt, just nu i tråden men även i normalläget så är cheyer rätt vassa på det.

Det är synd, jag är rätt less på att sona andras brott inför de jag verkligen bryr mig om. Det om något, är orätt!

du dra verkligen alla över samma kant här nu va???
sona för andras brott?? hmm joo har man tex blitt sårad riktigt ordentligt så kan hända man e rädd för att bli de igen... då kanske man e lite extra vaksam:huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tycker nog brudar e knepigare maste jag saga ~coolt varken du eller eller jag har prickar pa vara bokstaver~:D

Jo, overlag ar tjejer verkligen knepigare an killar, men nar man traffar pa idiot efter idiot bland killarna borjar man ju undra var alla de "bra" tagit vagen... :confused:
JUST NU (Pinky...........) kanns det sa!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...