Inte mig emot
men de hjälper ju inte mig direkt!!!
Inte mig emot
men de hjälper ju inte mig direkt!!!
förlåt
Vems e felet,, kul att ha någon att skylla på
Hur går det annars med dejtinegn? Något än eller du pluggar förmycket (läs festar)
Aaaaah... Jag har varit valdigt trott pa killar, valdigt lange, men nu ar jag sinnessjukt trott pa de..! Finns det ingen grans for hur mycket dessa irriterande varelser kan stalla till det och bete sej konstigt?
Vad har "vi" nu gjort då?
"Ni" har raggat pa mej en hel kvall, och sen foljt med till mitt hostel aven om jag sa nej flera ggr, och sen fragat om ni far folja med in, med foljande svar "Nej".
Da har "ni" skallt ut mej och sagt nagot i stil med att "ni" faktiskt inte kan komma hem, och om "ni" inte far folja med mej in sa far "ni" sova ute. Svaret ar fortfarande "nej", och darmed akte jag pa en utskallning som hette duga...
Till raga pa allt sa har "ni" darhemma betett er javligt strange... Killar alltsa...
Ta på dig nåt mindre urringat nästa gång så ska du se att det går bättre .
Måste vara jobbigt att vara tjej och poppis, fyfan .
"Ni" har raggat pa mej en hel kvall, och sen foljt med till mitt hostel aven om jag sa nej flera ggr, och sen fragat om ni far folja med in, med foljande svar "Nej".
Da har "ni" skallt ut mej och sagt nagot i stil med att "ni" faktiskt inte kan komma hem, och om "ni" inte far folja med mej in sa far "ni" sova ute. Svaret ar fortfarande "nej", och darmed akte jag pa en utskallning som hette duga...
Till raga pa allt sa har "ni" darhemma betett er javligt strange... Killar alltsa...
Det ar alltsa bara mina tuttar som vacker uppmarksamhet hos killarna, Tack for upplysningen.
Det ar alltsa bara mina tuttar som vacker uppmarksamhet hos killarna, Tack for upplysningen.
Ta på dig nåt mindre urringat nästa gång så ska du se att det går bättre .
Måste vara jobbigt att vara tjej och poppis, fyfan .
Jag hatar tjejer, de är alla likadana... "Ni" vill bara ha mig för min kropp!
vill "vi"???
Ja, "ni" som tycker "vi" är dumma i huvet .
Aaaaah... Jag har varit valdigt trott pa killar, valdigt lange, men nu ar jag sinnessjukt trott pa de..! Finns det ingen grans for hur mycket dessa irriterande varelser kan stalla till det och bete sej konstigt?
vill "vi"???
Haha.. Yes U wants I tells U !
Mest ville jag slå i spiken för att "ni" generaliserar alltför hårt, just nu i tråden men även i normalläget så är cheyer rätt vassa på det.
Det är synd, jag är rätt less på att sona andras brott inför de jag verkligen bryr mig om. Det om något, är orätt!
Jag tycker nog brudar e knepigare maste jag saga ~coolt varken du eller eller jag har prickar pa vara bokstaver~
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari