Kärlekstrubbelstråden

Mecklarn

Skit bakom styret...
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
zx7r -97
Inte alla killar som stirrar blint på bröst..

Men kanske pinky har rätt i att mindre urringning kanske ger mindre uppmärksamhet åt dom..

Nä precis..., sköter man det snyggt får man ju bekanta sig med dem hur mkt man vill sen...:hihi Ingen anledning att glo som en retard innan...:galen

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640

Jag har faktiskt en fråga till er alla...

Är det vanligt att ni avråder era vänner atts töta på en person?

Man får höra allt från "Oh, fan låt bli henne, hon e bara trubbel" till "tror inte du ska de, du är inte henes stil" och "Hon är svår och kräver arbete"

Hmm, Vilket förhållande kräver inte arbete?

Trubbel är fan bara skoj o lagom doser..

Stil är helt en sak mellan två personen,, tror dom menar "NORM" och har det inte funkat med samma "stil" (läs "norm") innan så kanske en change of pace är på menyn?

Blir varnad nästan varje gång, men inte fan lyssnar man.. tyvärr. :gnissla

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Samma här.. Bilda klubb?

Tror lite kan bero på att dom jag säker mig till är någon vissa kompisar själva vill ha eller försökt men misslyckats.. Men vet inte..

Kul att veta att man inte är ensam om fenomenet.. :pannkyss

Jatack, vad ska vi döpa den till? :va

Blir tillsagd att låta bli, han är en player eller vad fan det nu varit
och så slutar det med att kompisarna som varnat till sist snor killen eller så går killen till kompisen. Man kanske ska försöka hålla isär vän och pojkvänner :gnissla

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jatack, vad ska vi döpa den till? :va

Blir tillsagd att låta bli, han är en player eller vad fan det nu varit
och så slutar det med att kompisarna som varnat till sist snor killen eller så går killen till kompisen. Man kanske ska försöka hålla isär vän och pojkvänner :gnissla

INDEED!!!!!
Fast flickvänner i mitt fall då.

Mecklarn

Skit bakom styret...
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
zx7r -97
Jag har iofs samma problem.. Tjejer bara stirrar på min urringning hela tiden eller nyper mig i häcken.. NOOOOOT :D

Nä.. Klär man sig så mer visas ska man inte klaga på att folk tittar på det..
Tänk om 5-10 år.. Då kanske du önskar tillbaka blickarna som leker med dig..

Själv klär man mig intetsägande så man kan mingla utan att synas..

Helt ensam i fullsatt rum :huvet

Jag har faktiskt en fråga till er alla...

Är det vanligt att ni avråder era vänner atts töta på en person?

Man får höra allt från "Oh, fan låt bli henne, hon e bara trubbel" till "tror inte du ska de, du är inte henes stil" och "Hon är svår och kräver arbete"

Hmm, Vilket förhållande kräver inte arbete?

Trubbel är fan bara skoj o lagom doser..

Stil är helt en sak mellan två personen,, tror dom menar "NORM" och har det inte funkat med samma "stil" (läs "norm") innan så kanske en change of pace är på menyn?

Tja.., där jag kommer från brukar vi väl inte avråda varandra. Däremot delar vi med oss av information, rykten och annat som kan vara av "intresse"... Sen gör ju personen ifråga vad han vill iaf... Tjejkompisar verkar dock vara liite svårare att påverka... Trots alla "varningssignaler" i världen, så kör ju vissa bara på och sen blir de sååå ledsna & förvånade när det barkar åt hell, gång på gång...:va

Tycker väl det tillhör allmänbildningen att prova lite olika menyer innan man kan säga vilken som smakar bäst...:D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Tror lite kan bero på att dom jag säker mig till är någon vissa kompisar själva vill ha eller försökt men misslyckats.. Men vet inte..

Kul att veta att man inte är ensam om fenomenet.. :pannkyss

Den polaren som avråder dig från en tjej bara för att han själv misslyckats är en riktig sopa och inte värd speciellt mycket i mina ögon.

Jag avråder väldigt sällan killpolare från att vara med vissa tjejer, jag gör dock undantag och när det händer så gör jag det för att jag vill bespara polaren den energin han är beredd att lägga ner på det hela.

ps. ;)

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Jamenvafan, vi tar det väll här:
Hur slipper man undan?
Gång på gång faller man dit fast man egentligen inte vill eller har tid. :gnissla :näsblod

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Du har säkert en typ eller personlighet du faller för..
Killar som fångar ditt intresse är säkert av typen att dom letar fortfarande.. Kan vara så att du har dåligt självförtroende eller är osäker på din plats och roll här i världen och då dras man till samma typ.. Du får nog tag på killar som inte är säkra på vad dom vill eller vad dom har..
Då blir du besviken gång på gång..

Enda rådet jag har är att se dig om bland dina närmare vänner. Du har den trygga kompisen som alltid ställer upp, som alltid är där för dig.. Det är en sån du ska satsa på och strunta i den fysiska attraktionen, den är en lömsk sak..

Du har ju alldeles för rätt :(

Nä, kompisarna behöver man ha som kompisar. Det strular bara till sig om jag kärar ner sig i en sån :gnissla

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Om man ser sina (riktiga) kompisar som presumptiva undrar jag nog mest på vilka premisser man blir och fortsätter vara kompisar med det motsatta könet.... eller rättare sagt, med vilka förhoppningar. Följdfrågan blir väl vem man lurar, sin 'kompis' eller sig själv.

Sen tycker jag inte riktigt man ska räkna ut en av många attraktioner. Det är väl som med alla dragkrafter, låt ingen dra ner dig i avgrunden :D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Menar mest att du ska kanske leta efter någon som innehar liknande kvalliteter och inte gå bara efter utseende.. :pannkyss

Jo men samtidigt så vill du ju inte sätta en påse på din partners huvud då ni ska ha sex :tungan.

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Menar mest att du ska kanske leta efter någon som innehar liknande kvalliteter och inte gå bara efter utseende.. :pannkyss

Jag håller med pinky. Inte fan vill jag ha nån som jag tycker är ful :gnissla :hihi
Då slopar jag hellre alltihopa

(kanske inte så konstigt att jag är utan :rolleyes:)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
De va du som sa de :D

Det handlar inte om att ha någon ful, men att kanske prioritera annat æn utseende.. :tummenupp

Men varför tar inte du ett ras till flicka med en fantastisk personlighet?

Du letar väl efter någon om jag fattat det hela rätt och ett sånt ras är inte svårt att få på kroken :tungan.

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Jag håller med pinky. Inte fan vill jag ha nån som jag tycker är ful :gnissla :hihi
Då slopar jag hellre alltihopa

(kanske inte så konstigt att jag är utan :rolleyes:)

Den som letar finner inget, den som lever finner massor ..

Tro mig, det är så enkelt och du e ju inte ful så upp med hakan och fram med bröden och njut av livet :)

Bara dumt att springa och leta när man kan använda den tiden till något annat, som, jaaa, något annat helt enkelt :tungan

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
De va du som sa de :D

Det handlar inte om att ha någon ful, men att kanske prioritera annat æn utseende.. :tummenupp

Okej förlåt jag ljög. Innerst inne så vill jag hitta någon som är snäll och inte enbart snygg men vågar bara inte erkänna det för mig själv :(
Men: There is plenty of fish in the sea, så jag ska ut och fiska ikväll :tuttar

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...