Cuba
Slut med töntandet!
Jag tror inte att alla singelkillar ar vardelosa, men daremot undrar jag var de bra gommer sej!
Vi finns överallt, där du minst anar det..., så det är ju bara att vidga dina vyer...
Jag tror inte att alla singelkillar ar vardelosa, men daremot undrar jag var de bra gommer sej!
Vi finns överallt, där du minst anar det..., så det är ju bara att vidga dina vyer...
Jag vidgar och vidgar, inte fan dyker det upp nagon for det...!
Inte alla killar som stirrar blint på bröst..
Men kanske pinky har rätt i att mindre urringning kanske ger mindre uppmärksamhet åt dom..
Jag har faktiskt en fråga till er alla...
Är det vanligt att ni avråder era vänner atts töta på en person?
Man får höra allt från "Oh, fan låt bli henne, hon e bara trubbel" till "tror inte du ska de, du är inte henes stil" och "Hon är svår och kräver arbete"
Hmm, Vilket förhållande kräver inte arbete?
Trubbel är fan bara skoj o lagom doser..
Stil är helt en sak mellan två personen,, tror dom menar "NORM" och har det inte funkat med samma "stil" (läs "norm") innan så kanske en change of pace är på menyn?
Samma här.. Bilda klubb?
Tror lite kan bero på att dom jag säker mig till är någon vissa kompisar själva vill ha eller försökt men misslyckats.. Men vet inte..
Kul att veta att man inte är ensam om fenomenet..
Jatack, vad ska vi döpa den till?
Blir tillsagd att låta bli, han är en player eller vad fan det nu varit
och så slutar det med att kompisarna som varnat till sist snor killen eller så går killen till kompisen. Man kanske ska försöka hålla isär vän och pojkvänner
Jag har iofs samma problem.. Tjejer bara stirrar på min urringning hela tiden eller nyper mig i häcken.. NOOOOOT
Nä.. Klär man sig så mer visas ska man inte klaga på att folk tittar på det..
Tänk om 5-10 år.. Då kanske du önskar tillbaka blickarna som leker med dig..
Själv klär man mig intetsägande så man kan mingla utan att synas..
Helt ensam i fullsatt rum
Jag har faktiskt en fråga till er alla...
Är det vanligt att ni avråder era vänner atts töta på en person?
Man får höra allt från "Oh, fan låt bli henne, hon e bara trubbel" till "tror inte du ska de, du är inte henes stil" och "Hon är svår och kräver arbete"
Hmm, Vilket förhållande kräver inte arbete?
Trubbel är fan bara skoj o lagom doser..
Stil är helt en sak mellan två personen,, tror dom menar "NORM" och har det inte funkat med samma "stil" (läs "norm") innan så kanske en change of pace är på menyn?
Jaha... Då har vi en sak gemensamt! Var ska det sluta?
<seriös>
Efter vad jag läst här på SH så verkar du vara allt annat än en idiot, så jag tror inte på det du skriver.
</seriös>
Tror lite kan bero på att dom jag säker mig till är någon vissa kompisar själva vill ha eller försökt men misslyckats.. Men vet inte..
Kul att veta att man inte är ensam om fenomenet..
Du har säkert en typ eller personlighet du faller för..
Killar som fångar ditt intresse är säkert av typen att dom letar fortfarande.. Kan vara så att du har dåligt självförtroende eller är osäker på din plats och roll här i världen och då dras man till samma typ.. Du får nog tag på killar som inte är säkra på vad dom vill eller vad dom har..
Då blir du besviken gång på gång..
Enda rådet jag har är att se dig om bland dina närmare vänner. Du har den trygga kompisen som alltid ställer upp, som alltid är där för dig.. Det är en sån du ska satsa på och strunta i den fysiska attraktionen, den är en lömsk sak..
Menar mest att du ska kanske leta efter någon som innehar liknande kvalliteter och inte gå bara efter utseende..
Menar mest att du ska kanske leta efter någon som innehar liknande kvalliteter och inte gå bara efter utseende..
Jag håller med pinky. Inte fan vill jag ha nån som jag tycker är ful
Då slopar jag hellre alltihopa
(kanske inte så konstigt att jag är utan )
De va du som sa de
Det handlar inte om att ha någon ful, men att kanske prioritera annat æn utseende..
Jag håller med pinky. Inte fan vill jag ha nån som jag tycker är ful
Då slopar jag hellre alltihopa
(kanske inte så konstigt att jag är utan )
De va du som sa de
Det handlar inte om att ha någon ful, men att kanske prioritera annat æn utseende..
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari