Kärlekstrubbelstråden

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
tant.. Haha.. Är man tant om man är 25? Passa dej nu med vad du säger, tänkt på gammelfolket här inne..! :tungan

:hihi Jag är mycket medveten om vad jag säger, försöker skapa en diskussion med upprörda känslor :rolleyes:

Man blir inte tant vid 25. möjligen vid 30 :mad:
Fast vid 30 blir man istället MILF.

Man blir gubbe vid 35, är de 25 går det an och 20 är lagom :tungan

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:hihi Jag är mycket medveten om vad jag säger, försöker skapa en diskussion med upprörda känslor :rolleyes:

Man blir gubbe vid 35, är de 25 går det an och 20 är lagom :tungan

De är åldersgränserna lär ju ändras i takt med att man själv blir äldre...! 29 är min gräns..! Sen är de fan för gamla..! :rolleyes: :tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför kan man inte bara fly från alla sina problem? Varför måste man ta tag i allt och reda ut saker?
Jag testade att fly till andra sidan jordklotet.. Det hjälpte inte ett dugg - mina problem följde ju med mej, även om orsaken till problemen stannade hemma...
Varför? Jag vill ju bara fly ifrån allt... :(

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Någon har inte hört av sig till mig på en vecka, tror jag har klantat mig totalt :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Någon har inte hört av sig till mig på en vecka, tror jag har klantat mig totalt :(

Eller så har det bara hänt en massa andra saker i en vecka.. Man ska inte förhasta sej, förrän man vet säkert har jag lärt mej! (Kan man förhasta sej innan man är säker? Är man säker har man ju inte förhastat sej? :va )

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
3216464 Eller så har det bara hänt en massa andra saker i en vecka.. Man ska inte förhasta sej, förrän man vet säkert har jag lärt mej! (Kan man förhasta sej innan man är säker? Är man säker har man ju inte förhastat sej? :va )
Du är sanningen på spåren då man endast kan förhasta sig om man fattar beslut innan man har alla fakta rörande ämnet, och är man då helt säker så har man uppenbarligen tort på tassarna och då försvinner chansen, eller risken om man nu vill kalla det så, för att just förhasta sig ;)

@nikke lilltroll: jag tror inte du behöver oroa dig så mycket. Ibland så har man precis som damen ovan säger lite mycket att göra en vecka och då kan det hända att man glömmer av det man har kärt, vilket nu får mig att minnas att jag borde ha ringt min mor för ett par dagar sedan :S attans bananer...

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Mmm.. MSN....

Har iaf lärt mej av mina misstag - bli aldrig kär i en kille....

Jag har aldrig någonsin varit kär i en kille och det funkar skitbra, så du är nog på helt rätt spår! :crash

Satan,, två år tills man ska ge upp då?

Snart dags att byta ut tvåhjulingen mot en rollator deluxe! Lika bra du börjar spara redan nu, så slipper du ta ett saftigt banklån! :tummenupp

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Är det bara jag som får dåligt samvete när man har en person som tycker om en och man själv inte känner detsamma mot personen i fråga?

Känns så otacksamt på nåt lustigt sett!:va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är det bara jag som får dåligt samvete när man har en person som tycker om en och man själv inte känner detsamma mot personen i fråga?

Känns så otacksamt på nåt lustigt sett!:va

Nej, du är inte ensam. Jag får jättedåligt samvete, och försöker typ stryka över det lite nätt på nåt viss... :va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Knepigt de där asså!

ja.. Man kan ju inte direkt hjälpa att man inte besvarar känslorna.. Men jag känner mej ändå så skyldig.. Tycker synd om den andra på nåt sätt, även om jag vet att det säkert inte är hela världen... :rolleyes:

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
:fyllisar

Man blir inte tant vid 25. möjligen vid 30 :mad:
Fast vid 30 blir man istället MILF.

Appap.. 32 gäller för milf :fakta

Maffan skrev:
Satan,, två år tills man ska ge upp då?

Ge upp och ge upp.. finns möjligheter för er också - testat www.aeldresnaertor.biz? :tungan

Känns skönt att inte ha några direkta kärleksproblem. Jag har murat in mig i mitt bergsäkra hörn dit kärlek inte ens kommer in genom brevlådan.

Puss på er alla kärlekskranka människor.. ta det piano och lyssna på lite Cornelis så blir ni glada igen :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:fyllisar

Appap.. 32 gäller för milf :fakta

Ge upp och ge upp.. finns möjligheter för er också - testat www.aeldresnaertor.biz? :tungan

Känns skönt att inte ha några direkta kärleksproblem. Jag har murat in mig i mitt bergsäkra hörn dit kärlek inte ens kommer in genom brevlådan.

Puss på er alla kärlekskranka människor.. ta det piano och lyssna på lite Cornelis så blir ni glada igen :tummenupp

Det där med hörnet har jag också försökt stenhårt med.. Funkar inte alltid tyvärr...! :rolleyes:

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...