Kärlekstrubbelstråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Här försöker man så gott man kan och så får man tillbaka det där :mad:

Skämt åsido.. hojta till om du kommer upp till stockholm och känner dig vilse eller helt enkelt vill prata fastighetsfrågor :D

haha, vilsen känner jag mej varje gång jag är i sthlm! Noll koll på den stan...! :rolleyes: :tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har jag varit RIKTIGT elak mot mitt ex.... Men det kan han fan gott ha...!

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Oj :näsblod det finns en kille på skolan. Problemet är att han är bra kompis med den killen som min kompis raggade på (nåra sidor bakåt i tråden omnämns detta). Låta bli eller köra på ?:gnissla

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Gillar man någon så finns det inga gränser, men du,, umgås med honom normalt lite,, flörta lite,, skit i vad andra gjort eller så,, är det så att din bästa vän gillar samma kille kanske man inte ska backstabba genom att sno killen,, det är så uselt, men man kan inte paxa någon,,,,, tyvärr...

Nej men alltså nu missförstod du mig :). Denna killen är kompis med den killen som jag omnämnde tidigare i tråden ( Han som min kompis började ragga på)
Just den grejen att han är kompis med en kille som jag hållit på med förut får mig att tveka :gnissla

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Gillar han dig och inte bara är ute efter en sak så ska du nog kunna klara dig utan att det kommer fram rykten,, jag menar,, det är inte så många här i världen att man inte någon gång gillar någon som är kompis med en annan man gillat... Eller hur?

Men du,,, prova bara umgås lite med honom en vecka eller så innan du gör något så kanske du får vibbar om han vill ha något mer än sex... :tummenupp

Med andra ord GP 4 IT men ta små steg...

Jag tar pyttesteg, han ville tillochmed åka hiss med mig till skolsystern idag :tuttar Nä men skämt åsido, jag tar det lugnt och smygflörtar lite så blir det som det blir :)

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
He: "Is it wrong that I want you to be faithful until I makes up my mind??"

She: "Is it wrong that Ill move on until youll make up your mind??"

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
He: "Is it wrong that I want you to be faithful until I makes up my mind??"

She: "Is it wrong that Ill move on until youll make up your mind??"

Vart hon nu har tänkt att flytta är väl ganska relevant i frågan?

Inom staden eller till ett annat land, en viss skillnad :rolleyes:.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Vart hon nu har tänkt att flytta är väl ganska relevant i frågan?
Inom staden eller till ett annat land, en viss skillnad :rolleyes:.

Är du full eller?

Hon ska inte flytta nånstans!:tummenupp

Jupp,, man kan hamna där ganska lätt,, man får se till att ha en bra spade med sig bara... :)
Ja eller ett starkt försvar för det kan behövas, inte alltid de lättaste motståndet man får när man slänger med käften överallt ;)

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Är du full eller?

Hon ska inte flytta nånstans!:tummenupp

Ja eller ett starkt försvar för det kan behövas, inte alltid de lättaste motståndet man får när man slänger med käften överallt ;)

Haha, ojdå!
Missade att hon hade skrivit "on" :rolleyes:.

För att då svara på grundfrågan så säger jag att tjejen gav killen en bra kontring och ska han behöva fundera på saker och ting så är det bättre hon hittar sig nåt annat.

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Haha, ojdå!
Missade att hon hade skrivit "on" :rolleyes:.

För att då svara på grundfrågan så säger jag att tjejen gav killen en bra kontring och ska han behöva fundera på saker och ting så är det bättre hon hittar sig nåt annat.

& hon är tacksam över att ha dig & pysch som lappar ihop henne. Eller oki Pysch har påbörjat processen men int alltför lätt med klätt lipig whiskytjej.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ni ska "va på" lagom :)

detsamma!
en sak jag funderar mycket och ofta på är varför det alltid är killen som förväntas styra upp och ta initiativ:confused: tjejer i allmänhet sitter vid telefonen och väntar på att man ska ringa, men varför inte ringa själv?:va killar gillar väl också att bli uppvaktade och att man då ringer till killen i fråga kan ses som att man längtar efter honom vilket kan kännas ganska trevligt (så länge det inte går till överdrift, men å andra sidan är det väl inte mycket som är trevligt när det går till överdrift?). om killen inte ringer tillbaka är han automatiskt ointresserad, men om tjejen inte ringer är hon bara svårfångad. varför?
hur ska man som kille veta vad som är lagom? för lite så tror ni ju automatiskt att vi inte bryr oss och för mycket så blir det bara jobbigt:confused: varför inte ta och statuera exempel och styra upp det hela? ring oss, få oss att känna oss eftertraktade, överraska och uppvakta oss och var inte bara så jäkla passiva!:tungan
vem vet, snart kanske killarna tröttnar på er passivitet och går över till att tänka som ni: inget telefonsamtal, inget intresse.;)
en kommentar?:)

Last edited:

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
detsamma!
en sak jag funderar mycket och ofta på är varför det alltid är killen som förväntas styra upp och ta initiativ:confused:

Brukar väl vara lagom om man tar initiativet och hör av sig varannan gång...

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Fick tips om en asbra låt att vara ensam till...

Texten är bara helt underbar så jag delar med mig en bit som kanske får de andra ensamma och lämnade att få en stund med ro i bittra tankar,,,

"The heart is pumping for *my* life, the mind is happy and I will love you to the day I die

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
the glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive"

Den kännslan är det man letar efter här i livet och jag tycker Takida fångat det klockrent i låten Curly Sue

haha :) den låten spelade jag faktiskt ett par gånger sista gången jag träffade en tjej, vet inte om hon minns det men ändå. tyckte den var passande :)

EDIT: sista gången jag träffade just den tjejen alltså :fakta

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...