Kärlekstrubbelstråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Brukar väl vara lagom om man tar initiativet och hör av sig varannan gång...

även om det vore lagom kan man ju knappast säga att det är så det är;) killen förväntas ta initativ, ringa inom den närmsta tiden om det ska bli nåt mer men å andra sidan inte sakna henne för mycket och ringa direkt för då är han för ivrig och ingenting att ha, men han får inte vara svår heller för då vill han inget. så, du som är chey, hur ska man bära sig åt för att ni ska bli nöjda?:D

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
även om det vore lagom kan man ju knappast säga att det är så det är;) killen förväntas ta initativ, ringa inom den närmsta tiden om det ska bli nåt mer men å andra sidan inte sakna henne för mycket och ringa direkt för då är han för ivrig och ingenting att ha, men han får inte vara svår heller för då vill han inget. så, du som är chey, hur ska man bära sig åt för att ni ska bli nöjda?:D

Lagom och lagom men om man ringer 3 gånger på rad (alltså nu inte med 5 min mellanrum :tungan ) och den andra inte ringer så är det läge att vänta på att den ska ringa :gnissla

Finns det något värre än att vänta på det där samtalet som aldrig kommer :huvet

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Träffar du en tjej som är tillräckligt intresserad så kommer även om höra av sig. Låter du dessutom bli att höra av dig så blir du svår och hon faller pladask. Jag får jämnt en massa jobbiga samtal, orka :(.

:rolleyes:

Finns det något värre än att vänta på det där samtalet som aldrig kommer :huvet

Ja, då telefonen ringer och man hoppas på att det är hon men ser att det är mamma som ringer. Den tiondelen då man inser att det inte är flickan ifråga är värre än att inte få nåt samtal alls. Värre antiklimax får man fan leta efter :mad:.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Träffar du en tjej som är tillräckligt intresserad så kommer även om höra av sig. Låter du dessutom bli att höra av dig så blir du svår och hon faller pladask. Jag får jämnt en massa jobbiga samtal, orka :(.

Ja, då telefonen ringer och man hoppas på att det är hon men ser att det är mamma som ringer. Den tiondelen då man inser att det inte är flickan ifråga är värre än att inte få nåt samtal alls. Värre antiklimax får man fan leta efter :mad:.

Ja jösses det ögonblicket hade jag förträngt :näsblod :mad: :gnissla

När man slänger sig över telefonen när det kommer ett samtal eller sms bara för att inse att det är någon annan eller värst en telefonförsäljare :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

.

wow!:yoparty men fan alltså, då måste du ha kommit in i den där... vahettere... puberteten?!?:va :D

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Jag hör inte av mig till massor av tjejer - typ alla tjejer i hela Sverige - men jag får inga "jobbiga" samtal någon gång. Vad gör jag för fel??!? :confused: :gnissla :gråta

:hihi

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
trodde inte man kunde sakna en person man känt i 2 veckor så här mycket.. saknar han nått så oerhört och då åkte han igår och kommer hem igen på måndag.. saknar så de nästan gör ont, har aldrig känt så här *förvirrad*:gnissla

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
tack de hoppas jjag med hoppas han saknar mig med lite tror de men men man vet ju aldrig :S ja glad gör han mig verkligen hihi:)

Kul att du är glad Elle men för att hålla oss till dom lite mer relevanta sakerna, hur är han i sängen :tuttar?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
hahahaha de du inte för att du har med saken att göra men han e asgrym!!!:yoparty

Kom ihåg att det är du som gör att han blir grym. njuter du så njuter han vilket i sin tur gör att han blir desto bättre, vilket i sin tur gör att du gillar det ännu mer vilket han märker av och njuter ännu mer osv osv..

Härligt att höra iaf :tummenupp.

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Kom ihåg att det är du som gör att han blir grym. njuter du så njuter han vilket i sin tur gör att han blir desto bättre, vilket i sin tur gör att du gillar det ännu mer vilket han märker av och njuter ännu mer osv osv..

Härligt att höra iaf :tummenupp.

e de så de ligger till??? då kan de ju bara bli bättre ju!! :) :tummenupp

tackar:)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Fan!! Där är lite vett i dig trotts allt gubben :tummenupp

Jodå,, det verkar nog vara så att det fungerar på det viset.. Jag tror på Pinky

Haha, ja lite vett finns det allt. Jag kan passa på att nämna att jag personligen njuter en väldig massa då jag har sex ;).

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Precis, vissa tænker med skrevet och vissa med hjærtat :)

Næ du,, nu ska jag dra ut dig på stan o æta sushi.. ses sen lillgubbe :pannkyss

Med dina filosofiska tankar så börjar man ju snart undra om du är oskuld eller inte :gnissla.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nja,, med samboförhållande i ryggen så är jag inte det. :D

Jag testkör inte innan köpet som vissa :tungan

Nej, köpa grisen i säcken är ju en välbeprövad teknik. Hur bra det vanligtvis funkar vet ju dom flesta :näsblod.

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Country Commuting

Istället för att banna mig för att jag köpte tur & returbiljett till Skottland istället för Österrike...så får jag idag ett mail and att han också har bokat biljett till Skottland!! :)

Country Commuting på hög nivå;) :nicka

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...