Kärlekstrubbelstråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Det finns även killar som kanske inte alls tycker om mig och börjar prata osanning och skapar falska rykten.

Är väl sällan killar skapar falska rykten för att få andra killar att framstå i sämre dagar? Eller, har du några taskiga erfarenheter av detta?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Träffade världens snyggaste norrländska i en affär för ett par timmar sen, think im in löve ;)

Tips på hur man raggar på ett kassabiträde?

Klassiker: Lämna kvitto med sitt nr på?:tungan

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Är väl sällan killar skapar falska rykten för att få andra killar att framstå i sämre dagar? Eller, har du några taskiga erfarenheter av detta?

Om du bara visste....

Träffade världens snyggaste norrländska i en affär för ett par timmar sen, think im in löve ;)

Tips på hur man raggar på ett kassabiträde?

Klassiker: Lämna kvitto med sitt nr på?:tungan

Gå in och handla en ros, efter att du har betalat räcker du fram den och säger
-Den här är till dig!

Last edited:

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
Först blir man kär sen leker dom med mig:confused: så sen nåra år tillbaka bestämmde ja att singellivet rockar, knulla kan man ju göra endå:D

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
Japp, fastnar man för en så tröttnar man endå efter ett tag då e de ju bara jobbigt och göra slut, ja ser dom som ett nytt tv spel, kul som fan i början många sena långa svettiga nätter:tuttar men så en dag så vill man helt enkelt byta:tummenupp

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Gå in och handla en ros, efter att du har betalat räcker du fram den och säger
-Den här är till dig!

Damm dom kränger inte roser där asså, inte riktigt samma sak att köpa en borrmaskin och räcka fram till henne liksom :tungan

Fler tips?
Det första var för övrigt inte så tokigt om dom nu bara hade haft rosor där:)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Japp, fastnar man för en så tröttnar man endå efter ett tag då e de ju bara jobbigt och göra slut, ja ser dom som ett nytt tv spel, kul som fan i början många sena långa svettiga nätter:tuttar men så en dag så vill man helt enkelt byta:tummenupp

Är inte du för gammal för tv-spel? :arsele

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Sant sant fast i mitt fall byter man väl ut ordet tjej mot kille ;) ja o när man väl tror att man hittat nån så visar det sig alltid att det är nått som e galet förr eller senare.....:huvet

usch hoppas inte de kommer gå åt skogen mellan mig och min pojkvän :gnissla man får la hålla tummarna och hoppas på¨de bästa...:rolleyes:

Haha ni har alla blivit lurade, kärlek finns inte på riktigt asså, bara nåt som nån hittat på:tummenupp

SUCKERS!

meeeen ja e ju de ju...:confused:

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur sjukt mycket du än vill slita tag i personen och kyssa denne och bara förlora sig i stunden så är det kanske ganska bra att ta det lugnt för att säkra sig om man har bästa möjliga förutsättningar innan man inleder något som kommer såra ena eller andra parten?

Är man ute efter en kärlek så gör det ingen skillnad om man väntar ett tag för att se genom dimman av kännslor på personen med klar syn.

Är man då säker så kan man gå vidare då, för är det meningen att detta är personen man ska vara med så finns dom kvar när dimman lättat.

Hur fel har jag?

Jättefel.. Tjejen jag träffar nu kände jag som kompis innan, inte supernära, men dock. En kväll på krogen (redan på förfesten faktiskt) började det, och natten bjöd på åka. Sen dess har det varit såhär.. Nu är det förvisso inte så seriöst oss emellan, men vem ve var tiden för en...

Exet började som ett ONS, som fortsatte, och fortsatte... Alla de där stunderna när man var hysteriskt nykär, spenderade hela helger i sängen och stannade på väggrenar för att hångla var (och är) ovärdeliga minnen som höll lågan uppe många ggr..

Som jag fattade din filosofi skulle man skippa allt det underbara och kliva rätt in på villa volvo.. Hur jefla kul är det då?

Nej, det är helt klart några smällar för att få "förlora sig i stunden"!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hehe... Ja,, man kan dra allt till det extrema.. Jag försökte belysa mängdens behov av att sikta på sängen innan man vet vad personen heter och i vissa fall vad personen har för kön ens :D :)

My bad, kan du finna i ditt hjärta att förlåta mig?

Jag läste kanske lite skevt också.. Jag menar ju ungefär så jag med.

Iofs är jag inte ovän med ONSs, men det är i sak nåt helt annat än vad jag fattade att vi pratade om nu. Att enbart för sex underhålla en relation känns inte som något någon gör, det KAN det inte va värt när man kan gå på krogen och hitta nåt enkelt.

Däremot har jag historiskt varit rätt het på icke-förhållanden. Man slipper alla krav och kan kalla sig singel, men får allt det där andra som åmintsone i min värld är grunden för att ge riktigt bra sex i sllutändan iaf.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Mmm.. tack, och dito!

Det här med regler är ju kul att du tar upp. Jag är lite i det stadiet just nu, även om det börjar bli lite flytande vad som är en "överenskommelse" och ett förhållande.

Jag är med sex som Joey (Vänner) med mat... "I don´t share food"!

Jag tror att "krav" aldrig varit äkta när de används i såna här diskussioner. Det handlar mer om förväntingar och en ovilja att såra den andra parten. jag har jaft flera "relationer" som faktiskt varit helt utan förväntningar, om än inte utan längtan.

Så fort man tar ämnet blir också ämnen som barn, samoskap, gemensamma semestrar etc tabu.. Och det är väl i regel där de oönskade förväntningarna dyker upp?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är du i en relation där ni bara ses och allt flyter på som ett förhållande men ingen av er har sagt rakt ut vad ni har?

16 mil enkel resa.. En sån relation är det! Iofs har vi båda begåvats med rätt fria och reserika jobb, så det är väl bra.. Men man saknar ju tisdagskvällarna!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Många känner sig trängda om man nämner förhållande och då backar dom undan. Finns så många orsaker till det men det kan vara rädslan att bli sårad eller att såra..

Touché

Men på samma gång så gör man mer nytta och har mycket roligare dom gånger man ses och på så vis så är det faktiskt att föredra...

Mer nytta?? Jag önskar att det fanns mer tid så att man tog sig ur sängen lite oftare.

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men på samma gång så gör man mer nytta och har mycket roligare dom gånger man ses och på så vis så är det faktiskt att föredra...

Mer nytta?? Jag önskar att det fanns mer tid så att man tog sig ur sängen lite oftare.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...