Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
En jävla massa text...
Du är en vis man Maffan, det här får vi fördjupa oss i på festen...
En jävla massa text...
Mmm.. tyvärr hittade jag inte någon sparkdräckt, annars hade man gått som Farbror Barbro..
hehe,, vi hämtar dig vid 15-16 tiden sen åker vi till hotellet och äter gott och sen fixar till oss.. Har du lyckats boka boende ännu?
På festen kommer folk få klara sig på egen hand i kärlekslivet... raggning och strula och hångel ingår inte i mitt fält av expertis
hehe,, vi hämtar dig vid 15-16 tiden sen åker vi till hotellet och äter gott och sen fixar till oss.. Har du lyckats boka boende ännu?
På festen kommer folk få klara sig på egen hand i kärlekslivet... raggning och strula och hångel ingår inte i mitt fält av expertis
Du är en vis man Maffan, det här får vi fördjupa oss i på festen...
Nu har jag fan fått nog.... Fan för killar.. Snackar en massa, men när det väl kommer till skott så bangas det.... Så trött på detta...
Och gå på restaurang och laserdome med 3 par är fan inte ball... Där trallar de runt och håller hand och pussas och har sej, så släntrar lilla jag efter helt ensam.... Lifte sucks...
Vart faaan ska man leta?
Kan du inte ta med någon kompis då? Inte detsamma som att ta med Han med stort H, men blir kanske mindre tråkigt?
Det var inte meningen att alla jävla flickvänner skulle följa med från början, men sen när vi väl möttes upp så var de med på släptåg hela högen iaf.. hatar flickvänner...
Du hade tänkt du skulle få alla killarna och hela deras uppmärksamhet helt för dig själv?
Nu är jag ju inte intresserad av de på det viset, men man kan väl förklara det enkelt genom att säga att jag hade tänkt ha en rolig kväll... Men det är inte jätteball att va 5e hjulet under vagnen...
Nej, det är det ju inte. Dessutom antar jag att jargongen blir lite annorlunda när deras tjejer är med? De blir lite tråkigare och tänker mer på vad de säger? Kommer till exempel inte med skämt i stil med att tejpa fast tjejer på lyktstolpar och sådant? (Antar att du läst tråden? )
Haha precis..:!
Nej, allvarligt talat så blir de tråkiga... Som små jävla nallebjörnar som bara sitter och tittar på sina flickvänner, ler och pussas.... Såååå trött på sånt...
Jag tycker det här lutar mer och mer åt att du borde gå in i "Idag är jag förbannad för att"-tråden och skriva av dig.
Men håller med dig. Trist är bara förnamnet! De verkar ju vara toffelhjältar hela högen!
Om man säger som så...tidsfristen har förlängts bigtime...
Jaa... Och killen jag skulle träffat i helgen bara bangar ur, varenda jävla gång.. Han som säger att vi ska ses, och sen bangar han....
Paah.. Varför kan inget gå min väg?
C@rroVad är den sk "Torsdagsgränsen" som alla snackar om?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |