Att jag hade tills i torsdags att skaffa pojkvänn men de sket sig![]()
Jaha? Hur länge måste du nu vänta innan nästa pojkvänsinskaffningsperiod infinner sig?
Jaha? Hur länge måste du nu vänta innan nästa pojkvänsinskaffningsperiod infinner sig?![]()
Något kan gå din väg. Du.Han verkar vara lite obeslutsam. Är det något att bygga vidare på? Samtidigt kan vissa killar vara lite trögstartade, men i slutändan blir det bra ändå. Frågan är bara hur länge du vill vänta på att han ska klura ut vad han egentligen vill? Låter som om det inte krävs många fler droppar innan bägaren rinner över...
Hur fasen kan DU ha probs o skaffa en grabb?
Hahaha....nu blev du sugen va?![]()
![]()
Det handlar ju kanske om lite mer än utseende.. finns något som kallas "kemi"...
Det handlar ju kanske om lite mer än utseende.. finns något som kallas "kemi"...
Hahaha....nu blev du sugen va?![]()
![]()
Nähä!? Gör det?![]()
Hur fasen kan DU ha probs o skaffa en grabb?![]()
nja för att man slösat bort sommaren på att va kär i nån man inte kan få och nu pratar min tomma pm inbox sitt tydliga språk bara att lägga sig i min ensamma kalla säng igen.
Å jag som var så redo![]()
nja för att man slösat bort sommaren på att va kär i nån man inte kan få och nu pratar min tomma pm inbox sitt tydliga språk bara att lägga sig i min ensamma kalla säng igen.
Å jag som var så redo![]()
Ja.. Så varför skulle hon då inte kunna ha problem med att hitta någon?
Synd,, men å andra sidan kan alla singlar störa sig på att du flyter runt på små moln![]()
Inte lätt när de är svårtnja för att man slösat bort sommaren på att va kär i nån man inte kan få och nu pratar min tomma pm inbox sitt tydliga språk bara att lägga sig i min ensamma kalla säng igen.
Fy fan vad du göttar dig dig fuling![]()
Grattis som fan till dig...![]()
Men du vet att du INTE får vara här på denna tråden mer nu va?![]()
Jag har varit med om en tjej som betedde sig på det viset, det slutade med ett SMS som sa att det inte funkade för henne att träffa någon just då, några veckor senare var hon ihop med någon annan, kul va?Rådet till dig är; gå inte, SPRING!
Muntra upp ER? Jag behöver inte muntras upp![]()
Är man kemist kan man få vilken tjej man vill![]()
Visst, nu bor ju du i världsmetropolen Borlänge...men annars borde du kunna välja och vraka hej vilt![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |