Kärlekstrubbelstråden

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Det är underbart när killen vänder sig till polarna om man bråkat:näsblod
YES, YES, YES!! (nu syftar jag på mina polare inte hans egna...) Men får försöka låsa in osäkerheten & åka i vilket fall!!!

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Det är nog bättre att han tar råd av dina vänner och inte sina egna.
Dina vänner känner dig bättre och tar din sida i konflikter. Med andra ord så ville han nog bara övertalas om att du har rätt i bråket.. :pannkyss

Kan du bråka? Du som är så lugn av dig.. :tungan

Hmm, vill inte gå in på vad det är men för satan, du skojar väl?
Varför är alltid snygga människor så osäkra?

mmm klart jag kan bråka, fast man kan väl bråka lugnt :)

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Det förstås. Har bara råkat ut för typen som hoppar och skriker för att säga sin sak :)

Nä.. osäker ska du inte vara.. Han ska allt vara glad och tacksam att ha dig :pannkyss

jag skall alltid diskutera om jag skall bråka jag vill komma fram till en lösning så att problemet försvinner ur världen:rolleyes:

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Hur e de med dig nu?

Fått bort all smuts från svikaren och börjat inse din lycka att ha uppdagat det hela?:pannkyss

Tackar som frågar!

Jodå, det är tugnt emellanåt, vi hade faktiskt det skitbra innan hennes semesterresa drog igång..

Men för var dag som går så känner jag att jag gjorde rätt, i det långa loppet hade det aldrig kunnat funka, jag kan inte leva med en människa jag inte litar på.. Alla mina vänner instämmer också, och det är skönt för när man sitter själv och tänker börjar man vända och vrida på saker och "tänk om " kommer fram, men snackar man med polare så får dom in en på rätt spår igen..

Och som tur var så hade jag jour på brandkåren hela förra vecka så jag var på 2 fester nykter... det är ju testat och bevisat att man INTE skall häva i sig brännvin i det psykiska skicket, och tur var nog det...

F.ö så funkar det alldeles perfekt att träna på gymet med adrenalin i kroppen, bara att tänka på eländet så går det grannt :yoparty

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna

Problemet med hörselskador upstår mest när båda är övertygade om att dom har rätt eller ena är för envis för att erkänna sig fel... Men diskutera problem är en bra lösning tycker jag.. Man måste prata och killar ska inte vara rädda för det även om tjejen oftast är smartare..:pannkyss

hehe jooo ibland så hehe jag e nog rätt lugn tror jag under gräl:rolleyes:

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
ok ämnet kanske inte riktigt passar in här men på ett sätt gör de de... nu har jag bestämt mig och också påbörjat "operation göra marielle smal igen" nu blir den träning 5 dagar i veckan och maten ja de nämner jag inte får se vad vi kan fixa med den hehe äter ju inte så mycket snabb mat och äter ju bara en gång om dan så de kanske vi skall ändra på hmmmm... men nu jävlar nu e ja trött på de här nu SKALL JAG bli smal igen!!!!! vill se ut som förr.. och de ska ja med.. nu ska ja bara komma på vad jag skall äta e ju dagens första måls dax nu hihi ha de bra :D:yoparty

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Från stålmannen till en funderande fjolla över en kväll.

Strupen är blottad, ta chansen medans ni kan :(.

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Från stålmannen till en funderande fjolla över en kväll.

Strupen är blottad, ta chansen medans ni kan :(.

men lilla gulliga du inte vara deprimerad :pannkyss

Hmm, jag tycker personligen man ska inte gå ner i vikt för att andra ska se en på ett annat vis utan av hälsoskäl eller för egen trevnad..

När jag började på detta jobbet så gick man upp fruktansvärt mycket.. 114Kg otränad mys påse var man..

För att gå ner och det ska bestå så kan man inte ändra allt för mycket på en gång.. Jag började med att när jag åt så la jag ner besticken mellan VARJE mun med mat tills jag tuggat klart.. Man känner mycket bättre av när man är belåten.. Jag åt inget mer än så jag inte var hungrig.. Även hur gott eller slösigt det än är så slänger jag resten.. Men jag åt samma saker som innan.. Jag åt så fort jag kände mig hungrig, men bara tills hunger inte fanns kvar.. 92Kg är man på nu utan en dags träning.. Stillasittande jobb och en festig och lat tillvaro på fritiden :tummenupp

Jag gör ju de här för min egen skull för att jag skall må bra över mig själv... Jag äter ju inte så mycket men nu ska man äta riktigt rätt med.. Äter extremt lite igentligen för lite igenligen men har ju haft problem med det där att äta så jag e glad om jag äter alls... Gick ju upp i vikt tack vare mitt ex som jag bodde med som psykiskt terroriserade mig med att jag va fet och de enda fina på mig var mina ögon tyvärr sitter lite av de kvar i skallen men de ska bort nu... Men slut poängen om man nu kan kalla de de är att jag vill bli mitt gamla jag igen och nu ska ja fan kämpa för de.. :tummenupp

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Tack för pussarna och dom snälla orden, idag känns det helt ok faktiskt :).

Det är väldigt sällan jag ens kommer i närheten av att vara kär, när det väl börjar hända saker så händer det fort inne i mitt huvud, då brukar det bli som det blev denna gång :(.

Men men, det finns fler där ute och nån ska väl passa även mig till slut :D.

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna

Det är väldigt sällan jag ens kommer i närheten av att vara kär, när det väl börjar hända saker så händer det fort inne i mitt huvud, då brukar det bli som det blev denna gång :(.

klart de finns och du kommer finna den :) :pannkyss

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Hjärtat....vi är rätt lika du och jag :)

Det är lätt att tycka om någon, men när känslorna tar över och man inser att just den här tjejen är speciell. Att hon har det som alla andra tjejer saknar. När man väl inser detta börjar tankarna att snurra, fortare och fortare...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping