Haha.. sant.. Skulle vara dig till att larma en isboll i nyllet på den du gillar...
inte is men snö hihi jättekulju men bara man inte gör tillbaka hihi
Haha.. sant.. Skulle vara dig till att larma en isboll i nyllet på den du gillar...
Den delen av spelet är tjejer bra på men som ja skrev tidigare Payback is a bitch och då är det inte lika roligt längre!Jag menar inget illa, vill bara veta om det är medvetet en lek med killens kännslor eller om det är så att det bara ligger i tjejer natur..
Visst är det skönt att komma till insikt även om det kanske smärtar lite samtidigt?herregud, tack MAffan för att du släppte mig lös från henneas kedjor.
Visst är det skönt att komma till insikt även om det kanske smärtar lite samtidigt?
Maffan har nog tamejfan gjort lite man av mig
Låter som vi haft sex..
Ska mula dig i vinter...
Hehe.. visst ska du ha de... Du kan inte gå o vara elak mot andra utan att få igen
Kk blir ofta till känslor för ngnVi som har de så bra som vi har de oså ska hon börja krångla till de såhär..
Kk blir ofta till känslor för ngn
Ap ap de där bajspackandet får ni ha för er självahåll käften.... ba för du e kär i Jörgen...
Ap ap de där bajspackandet får ni ha för er själva
Kanske skulle försöka hålla tråden till saken lite
Jag kan inte komma med några råd eftersom jag ser dig som ganska oseriös i det mesta så jag har svårt att ta det på allvar. Kommer man med råd får man förmodligen något halvlustigt tillbaka i stil med.. "Skiter i allt, ska gå o tvätta kuken"
tyvärr.. men det finns andra som försökt
Tycker svaret talar för sig själv. Antingen har du en del mognat att se fram emot, eller så kanske du delar personlighet med någon med annorlunda humor.
I vilket fall ser jag fortfarande att du inte är en seriös person.
Ska jag tolka det rätt med att du vill ställa en seriös fråga men när du får svar så ska du få vara hur oseriös som helst och man ska ta dig på allvar?
Nja,, tycker det mesta du lägger in är oseriöst, ganska stötande emellanåt och ibland taktlöst.. Men alla är vi olika..
Vad vill du ha svar på så ska vi se om du kan bruka allvar..
ingen vaken?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari