Kärlekstrubbelstråden

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Hur patetisk får man bli?

Citat från exet: Ja du får ju knulla med hon carro om du vill, jag bryr mig inte. Jag har ju inte direkt hållt mig borta från killar efter dig"

Vilka förutfattade meningar jag har inte ens nämnt någe om carro, och sen andra meningen, klart och tydligt står det ju "SNÄLLA BLI AVENSJUK!!!!"

herregud, tack MAffan för att du släppte mig lös från henneas kedjor.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag menar inget illa, vill bara veta om det är medvetet en lek med killens kännslor eller om det är så att det bara ligger i tjejer natur..
Den delen av spelet är tjejer bra på men som ja skrev tidigare Payback is a bitch och då är det inte lika roligt längre!
herregud, tack MAffan för att du släppte mig lös från henneas kedjor.
Visst är det skönt att komma till insikt även om det kanske smärtar lite samtidigt?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Va gör man när en tjej börjar visa tecken på att hon börjar få känslor för en? :gnissla ...
Vi som har de så bra som vi har de oså ska hon börja krångla till de såhär... eller e de bara jag som e nojig?!...

Hjälp mig Bullen.

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Hehe.. visst ska du ha de... Du kan inte gå o vara elak mot andra utan att få igen :tungan

jooohooooo de har min mamma sagt eller hmmm sa hon att jag inte fick de hmmmm.:va skit samma jag hör de jag vill höra och just nu hör jag : jag får göra mot andra men ingen mot mig!!!:yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kanske skulle försöka hålla tråden till saken lite :tummenupp

Jag kan inte komma med några råd eftersom jag ser dig som ganska oseriös i det mesta så jag har svårt att ta det på allvar. Kommer man med råd får man förmodligen något halvlustigt tillbaka i stil med.. "Skiter i allt, ska gå o tvätta kuken"

tyvärr.. men det finns andra som försökt :tummenupp

hah... men ja va ju seriös nu...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Tycker svaret talar för sig själv. Antingen har du en del mognat att se fram emot, eller så kanske du delar personlighet med någon med annorlunda humor.

I vilket fall ser jag fortfarande att du inte är en seriös person.

men guuud... man kan ha seriösa frågor även fast man skriver endel oseriöst...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ska jag tolka det rätt med att du vill ställa en seriös fråga men när du får svar så ska du få vara hur oseriös som helst och man ska ta dig på allvar?

Nja,, tycker det mesta du lägger in är oseriöst, ganska stötande emellanåt och ibland taktlöst.. Men alla är vi olika..

Vad vill du ha svar på så ska vi se om du kan bruka allvar.. :tummenupp

hah... ja men nu va de ju slappa jag svarade oseriöst till... o vi råkar ju bara ha den jargongen mot varandra :D.. snacka samtidigt på msn osv så thats why...

ja har glömt va ja vill ha svar på pga allt dehär andra snacket så skitsamma... tar de nästa gång problemet dyker upp igen...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping