nej okej...ja lovar...
Vad bra
nej okej...ja lovar...
låt nu bli killen o lura inte honom.. Du vill ju bara ha killar som vänner sa du..
SE HIT ALLA KILLAR!!!
Här får vi prakt exempel på hur en tjej lurar en kille med att tro att han ska träffa en tjej som är intresserad, men som kommer med vänskaps ursäkten om det inte är en 100Kg inoljad latinamerikan som är fulldeffad på sin lyxbåt i caribien...
Nu ar du dum igen...! Jag tycker inte om biffar, killen ska va lagom...!
Och jag kan val va intresserad?
Vad ar det med dej och Anti-Swish idag Maffan???
ja de börjar jag med undra??
Ja, vet inte vad som flugit i honom...! Ibland hojer han mej till skyarna, och nu helt plotsligt ar jag inte mer vard an en flugskit!?
Ja, vet inte vad som flugit i honom...! Ibland hojer han mej till skyarna, och nu helt plotsligt ar jag inte mer vard an en flugskit!?
Jag är inte dissad idag.. Jag sätter mig helst inte i den sitsen för jag vet hur det går och hur man mår efter...
Sitter mest och kämpar för allt jag har för att INTE klämmas i en sån sits just nu.. dilemman so löser sig med tiden...
Hur många gånger har du höjt HONOM till skyarna?
Ge och ta...ge och ta .
Jag ar alltid snall mot Maffan, tycker jag iaf!
Killen i fraga som vi ni debatterar om kanske kan komma med en egen asikt?
AndreasNo, tycker du jag raggar pa dej? Har du forhoppningar om "oss"?
Flirtar jag med dej?
Arliga svar nu tack!
Hade ja vare intresserad av dig så hade jag sett det som ragg..
men nu e ja ju inte intresserad så ja bryr mig inte
Jodå... sitter och väntar på rätt väderförhållanden så jag kan köra tester idag.. sen så packas det för fullt eftersom jag reser bort på jobb i 12 dagar imorron...
Och det ända man tänker på är att hitta tid som passar för en fika i Götet som passar både mig och....... någon annan...
inget jag kommer tressa fram då personen i fråga har ett tätt schema och lite tid.. Men det kommer nog sen en tid då en fika kan komma på sin plats..
Beroende på hur sent denna fika tar sig tid så kanske en mysig vinterrunda på stan eller liseberg kan kanske få kinderna att rödna.. Eller en hand i hand att hålla värmen med
Finns ju inget mysigare än vintertid om man vill gå och mysa med någon man gillar utomhus..
Man blir röd om nosen,, man går och tar glögg och myser med stora stickade vantar på händerna, äter pepparkakor och risgröt, man kan hitta orörd nysnö och göra snöänglar som håller hand, man kan efter en kall dag på stan mysa framför en bra film med varm O´Boy och en mysig filt tills man somnar på soffan... I LÖÖV vintern....
alltid....
de e ju knäppt...
Människan är ett vanedjur som hur mycket vi än vill sällan kan bryta ett mönster.. Vissa går på as gång på gång..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari