Jag?...
Du kan också få en om du insisterar
Jag?...
Jag?...
Du kan också få en om du insisterar
Säkert! Du som är så elak mot småflickorna
ja jag tar gärna en fuck......
Mwah, du tror. Jag må vara halvknäckt men desperat är jag fanimej inte. Krävs mer än så för att få en brud på fall
......
HAHA, vad bra att man läser två gånger
Aaah... Jg ar sa trott pa allt, men kan typ inte satta fingret pa vad jag ar trott pa... VArfor ar killar sa javla underliga? Och varfor ar de fina alltid upptagna? Det ar ju bara de fula som ar kvarlamnade at mej...
Livet är hårt...
o alla fina e inte upptagna.. bara om man e kräsen...
Ja, det ar det faktiskt.
Ja, men jag ar krasen, det maste man va, annars vet man ju inte vad man kan raka slapa hem..
Maffan: Nu var du dum, som vanligt..!
Äääh... finns massa killar som mig som e lite sådär halvfula o blyga men om man ger oss en chans så brukar ni allt tycka att vi e snälla o charmiga så då brukar de gå vägen... men ni ger oss ju aldrig en chans
Hur ska man kunna ge er en chans om ni inte visar nagot intresse? Lite far ni ju ta tag i sjalv..!
Jaru... e man inte snyggast i sverige o blyg som fan då e de svårt..
de e mkt lättare för er tjejor ..
Aaah... Jg ar sa trott pa allt, men kan typ inte satta fingret pa vad jag ar trott pa... VArfor ar killar sa javla underliga? Och varfor ar de fina alltid upptagna? Det ar ju bara de fula som ar kvarlamnade at mej...
Men naaw, lilla gubben...!
VArfor skulle det vara lattare for oss? Tank om tjejen ar lika blyg som killen, vem ska da ta tag i det hela?
För man får reda på att man är ju en asbra VÄN och om man skulle göra något så förstör man vänskapen.....
Den utrsäkten funkar inte flicka lilla
Men naaw, lilla gubben...!
VArfor skulle det vara lattare for oss? Tank om tjejen ar lika blyg som killen, vem ska da ta tag i det hela?
Det är lättare för er av den enkla anledningen att ni kan välja nästan vilken kille som helst o de blir iaf nånting av de.
Vi killar får kämpa som ena jävla dårar för att ens få fram lite prat.
O e man då blyg som satan då e de inte så lätt att försöka få fram någe prat me nån, men kommer de däremot fram nån flicka o börjar prata då brukar vi blyga små pojkar kunna krypa ur våra skal =)
Hehe okej!
JAg ar inte sarskilt blyg av mej, sa jag vet inte riktigt vad det innebar, men det skulle nog kunna va lite till besvar i vissa situaioner antar jag!
Om vi ses nangang sa lovar jag att jag ska komma fram och prata med dej, om du lovar att jag inte bara far "ja, n ej, okej" som svar!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari