Kärlekstrubbelstråden

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Men en gång otrogen alltid otrogen,, Det är en sak som jag har noll tollerans för. Tjejen åker ut direkt och får gärna bo på gatan eller på en busshållplats. Är man så skitt och går så lågt att man är med någon annan och sviker den man påstår sig älska så har jag inget till övers..
Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Är det nåt som luktar misstänkt så är det garanterat så också!

Det bästa är att göra precis som du nu gjort, sträcka på sig och glömma för mer är dom inte värda!

Horiga slyn as!:mad:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men vad fick du för svar då?
Vet hon om att du tycker att hon är så bra?
Småstadsflicka?!?!?! Mina längsta förhållanden har varit med småtstadsflickor/kvinnor :tummenupp

Girl next door istheshit.net :tummenupp

Fast ärligt talat så blev det inte så många kort lagda på bordet den här vändan. Jag vet inte riktigt om helt fått ihop den frågeställning som inte stänger några dörrar än. Bara frågan "vad är vi?" ställer ju massa krav vilket skulle kunna rasera allt och det vill vi ju inte. Jag vill fråga typ såhär: "Frågan: "Vad är vi?", skulle det bli jobbigt om den skulle komma upp?"

Det skulle ju faktiskt kunna besvaras med att det vore jobbigt och det skulle räcka utan att någon av oss skulle behöva komma med massa förklaringar om hur och varför.. Då kunde man ju bara sitta kvar där vi är idag, ha det kul/skönt och gilla läget utan att vara orolig för att saker skulle bli skevt från den andres håll..

:tummenupp

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Är det nåt som luktar misstänkt så är det garanterat så också!

Det där är lite hårt.. Många är jäkligt sotis av naturen och det är fan ingen annans fel. Jag vet inte hur många ggr jag blivit anklagad eller misstänkt för otrohet, av många olika tjejer. Inte en endaste har de haft rätt.

En gång har jag halkat fel (oups, så slank den in) och då åkte jag direkt dan efter, gråtande som ett barn och berätta allt... Det tog givetvis slut efter det!

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Du vet ju redan vad hon är för dig..

Du behöver inte ställa frågan då eller hur.. För om du bara berättar för henne vad du tycker om henne, precis som du gjort här, så kommer du få svar på frågan du vill undvika automatiskt..

Fast jag vet ju inte riktigt vad hon är för mig, mer än jäkligt bra.. Många är bra, och jag gillar att omge mig med folk som kan kallas just bra.. De är faktiskt inte så lätta att hitta! Du verkar bra :pannkyss

Ställer jag frågan och det är så att den inte borde ställas så är ju hela det här "arrangemanget" förstört. För det har jag lärt mig att.. går man väl in i det rummet!

Är en tjej ihop med mig tar jag för givet att hon är det för att hon tycker mer om mig än om någon annan som inte är släkt med henne.. Ibland har man fel, men för det mesta har man rätt.

Visst är det så.. Jag har med tiden lärt mig att tidigt (helst innan det blivit seriöst öht) ta upp ämnet eftersom jag har kanske onormalt många tjejkompisar jag är rätt nära. Det krävs nog en del energi från tjejen om hon har de minsta anlag för svartsjuka när jag sticker till Malmö, Gbg, Kalmar etc över helgen för att bo, festa och umgås med en annan tjej. För mig är det likförbannat bara en polare, men att förklara det för nån som kanske blivit sviken tidigare är inte alltid det lättaste!

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ja, fy fan.... :huvet

Sicken tillvaro man har. :(

Last edited:

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Fick inget svar... Bara att hon hade mått dåligt och betett sig konstigt för att hon ska byta jobb...

Hursomhelst så skulle jag kolla min mail idag men det hoppade in på hennes mail, och då löstes alla frågetecken upp direckt, hon hade ju själv skrivit det.
Det visade sig att hon tyckte det var passande att skaffa sig en turkisk badpojke under semesten som hon tydligen blev kär i, det var så sött så i mailkorrespondansen, dom hade höga planer och hon skulle visst åka ner 3 veckor ganska snart... Jobba i turkiet och gud vet vad...

Men hon glömde visst att informera mig om de planerna, och på frågan om det hade hänt något i turkiet som jag borde veta om... Näääää...:mad:

Hursomhelst så står pisset och skitet i trapphuset nu, det får hon hämta när hon lämnar nyckeln.

jävlar :näsblod

Lider med!! :pannkyss

Den bästa förklaringen var ju att JAG inte lyssnade på henne.....ehhh

Jag önskade henne lycka till och avslutade med :
-Hälsa Ali....
Å jävlar sikken blick jag fick...:rolleyes:

Hör ju jag att du ska på fest hos C@rro i helgen :)

Last edited:

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Lider med!! :pannkyss
Hör ju jag att du ska på fest hos C@rro i helgen :)

Tackartackar...:)

Hade gärna kommit på fest men jobbar som brandman hela helgen, vi har ju någon stor golftävling i halmstad denna helgen och det är mycket x-tra pass, annars festar jag gärna med...:tummenupp

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Hmm, trist för oss andra.. Men du kanske träffar på en gammal flamma i helgen då.. vem vet, det kanske hettar till.. :D

Haahaa, den har man ju aldrig hört förr....:D
Tjoa till nästa gång det är fest så kommer jag på turboknarren med en back öl på (silver)ryggen...:)

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Maffan kan inte du ta bort den delen du svarade till mig för ja ångra ja la ut den :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping