C@rro
Präsident of APSTÖLL MC
Fan också, nu känns det värre igen
jävla piss
Vilken jävla fjolla man är som gråter
kramar om
jävla piss
jävla piss
Låter som nåt man missatFan att du jobbar i helgen å inte kan komma te gresa kalaset
Fråga henne varför hon blir arg, berätta vad du VET inte vad du gissar.
Jag sa till exet att "Jag har fått VETA av någon du känner att du gjort ****"....
"Jag behöver inga förklaringar eller att du blir arg, jag vill bara veta vad du har att säga om det"
Tråkigt att höra .
Jag tror du gör bra i att komma ner och hälsa på Apstolltjejerna. Jag kommer visserligen inte vara där men jag tror du får kul ändå .
Det blir många långa nätter i trucken å mellan vägbyggerna (som iof duker upp ganska tätt) hinner man fundera ganska mycket, å igår fundera jag på hur vet man igentligen när man e kär?????
Jag kom nog fram till att jag är kär när jag fysiskt kan känna i hjärtat när jag träffar/saknar någon (typ som att de gör ont) *ja ni fattar nog*
Ibland tänker man på någon hela tiden men de kan försvinna ganska fort, verkar först som när de gått så långt att man kan känna det som de håller i sig....
När vet ni när ni e kära????
När vet ni när ni e kära????
skrika som en galning till låten (för det finns alltid en låt) som kommit att bli "vår"
Now that´s lööv
När man efter en skitdag på jobbet blir glad över att träffa sin hjärtevän och glömmer det tråkiga som hänt. När man saknar henne och tänker på henne medan man är ifrån varandra. När det händer roliga saker och man nästan bubblar över, är hon den förste man berättar det för. När det händer tråkiga saker är det henne man vill få tröst av. När man vaknar före henne och bara ligger och tittar på henne i morgonljuset, med en varm känsla i kroppen (som kanske då inte ska förväxlas med "jag vill ligga"-känslan ), och tycker hon är det vackraste man någonsin skådat. Då hon smyger sig upp bakom en och ger en varm kram så att det pirrar i hela kroppen. När man känner att hon litar på en och att jag litar på henne. De där små ögonkasten med tillhörande leenden i samförstånd man ger varandra lite i smyg på middagen i glada vänners lag, som säger mer än alla ord i världen.
Tyvärr är det få förunnat att få känna den känslan hela tiden, utan för de flesta går det upp och ner, men det bör nog gå bra mycket mer upp än ner för att det ska kallas kärlek.
Jag hoppas för din skull att hon svarar ärligt.. Ge henne den chansen och säg att detta är sista chansen hon har,, hon får gärna lite tänketid också, men du ska ha ett svar..
Lider med dig,, Vet EXACT hur det känns..
Det kommer komma så vansinnigt många fina förklaringar om att det var på skoj, ett skämt m.m.m.m. Be henne bara lugnt o städat glömma ditt nummer och önska henne lycka till med livet..
Fick du nyckeln?
Visst ska man inte in o kolla igenom o hacka sig in m.m. Men eftersom hon korkat nog inte loggat ut så tycker jag under omständigheterna att det var fritt fram att kika för att få svar.. Denna gången fick han utdelning.. Men annars ska man definitivt INTE snoka, man ska lita...
Happy hunting på dig silverback.. Inte är det svårt att hitta en tjej, det är DEN tjejen som är svår att hitta.. Lek en stund o må som en kung ett tag
vad e de för firma?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |