Kärlekstrubbelstråden

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Gamla hagga, haha. Du ÄR rolig Slappis! :krama

Bjuder du eller? :tungan

Klart han gör! Kom igen nu Slappis!! Visa vad du går för! bjud upp tant...ehhh...tösabiten! :hihi Jag åker nog oxo upp dit! ;) Då får vi flabba lite minnen. Hahahaha!!!

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Hur fan gör man för att inte bli svartsjuk på att tjenen är med mina polare som förr inte ha backat för att flirta med mina tjejer? :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hur fan gör man för att inte bli svartsjuk på att tjenen är med mina polare som förr inte ha backat för att flirta med mina tjejer? :(

Litar pa bada parter. Gor du inte det ar det nagot som inte stammer, och da ska man prata med varann, har jag hort!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.

Må hända dina polare inte är mycket att hänga i julgranen i sånna situationer, men har tjejen gett dig anledning att inte lita på henne? Om hon är kär i dig så spelar det ingen roll vad dina polare gör, för hon är ändå inte intresserad av dem. Genom att visa att du litar på henne, ger du än mer pluspoäng hos henne! :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Må hända dina polare inte är mycket att hänga i julgranen i sånna situationer, men har tjejen gett dig anledning att inte lita på henne? Om hon är kär i dig så spelar det ingen roll vad dina polare gör, för hon är ändå inte intresserad av dem. Genom att visa att du litar på henne, ger du än mer pluspoäng hos henne! :)

Jag har haft så dåligt självförtroende genom hela mitt liv, att en tjej skulle vilja hålla sig kvar hos mig efter att hon träffat andra känns liksom helt obefintligt :(
Hon säger att jag ska lita på henne och att hon älskar mig, men jag har hört det förr :gråta

Det enda jag vet är att jag aldrig älskat sågon så mycket förr som jag älskar henne.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har haft så dåligt självförtroende genom hela mitt liv, att en tjej skulle vilja hålla sig kvar hos mig efter att hon träffat andra känns liksom helt obefintligt :(
Hon säger att jag ska lita på henne och att hon älskar mig, men jag har hört det förr :gråta

Det enda jag vet är att jag aldrig älskat sågon så mycket förr som jag älskar henne.

Jag VET att det är tufft, men det bästa sättet du kan visa henne att du älskar henne ÄR att lita på henne tills hon bevisat motsatsen! Hon har trots allt träffat andra killar innan ni två sprang på varandra, eller hur? Och hon har "ändå" själv valt att vara tillsammans med dig. Så trots ditt dåliga självförtroende, så ser hon nånting fint i dig som hon vill dela med dig! Det viktigaste är väl nu vad hon tycker om dig, inte vad du fått för dig om dig själv. Ta hjälp av henne nu och bygg up dig själv igen. Var stolt över att hon vill ha just dig! :krama

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Jag VET att det är tufft, men det bästa sättet du kan visa henne att du älskar henne ÄR att lita på henne tills hon bevisat motsatsen! Hon har trots allt träffat andra killar innan ni två sprang på varandra, eller hur? Och hon har "ändå" själv valt att vara tillsammans med dig. Så trots ditt dåliga självförtroende, så ser hon nånting fint i dig som hon vill dela med dig! Det viktigaste är väl nu vad hon tycker om dig, inte vad du fått för dig om dig själv. Ta hjälp av henne nu och bygg up dig själv igen. Var stolt över att hon vill ha just dig! :krama

Om det bara fanns en glad smiley med tårar i ögonen hade jag pepprat det här inlägget fullt med den. Tack så jätte mycket! :) :) :) :) :) :) :) :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Ni är fan för snälla :)
Ska träffa henne så snart som möjligt och prata med henne IRL.
Får fan inte förlora henne, hon är speciell.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vad gör man om man "träffar" nån som det egentligen känns dödsdömt med i en förlängning, men det är asbra just nu.. När denna tidigare hintat om att det inte är nåt seriöst för att sen vända lite i den frågan?

Hur fan tar man upp det ämnet när man inte ens pratat om "vad" man egentligen är?

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Vad gör man om man "träffar" nån som det egentligen känns dödsdömt med i en förlängning, men det är asbra just nu.. När denna tidigare hintat om att det inte är nåt seriöst för att sen vända lite i den frågan?

Hur fan tar man upp det ämnet när man inte ens pratat om "vad" man egentligen är?

När du kommer på det berätta det för mig sitter i samma sits fast lite mer invecklat :gråta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är det då lönt att ta upp frågan.. Man är nog i det läget någon slags KK.

HUR man tar upp det beror helt på vem det är man ska tala med..

Börja med t ex: "eftersom vi ändå har de så bra så kanske man skulle..." lite lätt skämtsamt och helst när man har roligt tillsammans.. Bättre chans..

KK är ett alldeles för lätt ord.. Det 'är mer än så.. Jag har känt henne länge och jag gillar henn everkligen.. Men är jag kär? Neee... lite i situationen kanske, men inte mer. Sen är det en geografisk fråga och så..

Måte nog ta det nån gång är jag rädd.. bättre förr än aldrig, men man riskerar massa då.. tungt.. huga!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
KK är ett alldeles för lätt ord.. Det 'är mer än så.. Jag har känt henne länge och jag gillar henn everkligen.. Men är jag kär? Neee... lite i situationen kanske, men inte mer. Sen är det en geografisk fråga och så..

Måte nog ta det nån gång är jag rädd.. bättre förr än aldrig, men man riskerar massa då.. tungt.. huga!

Hur du ska hantera situationen beror helt på hur mycket du värderar denna tjej. Är hon värd ärlighet och uppriktighet? Är hon en bra vän vars vänskap du värderar? Sanning gör ofta ont, det kommer du aldrig ifrån. Det låter på dig som att hon vill mer än dig? Har du svarat ja på mina tidigare frågor, så tycker jag att du ska ta upp det så fort du kan. Ju längre du drar ut på det dessto mer känslor får hon för dig och dessto ondare gör sanningen. Ju mindre ont det gör för henne, dessto större är chansen att ni kan fortsätta vara enbart vänner senare, om du nu vill det.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur är situationen då? Är ni skitbra vänner som råkar gå steget längre då och då? Vill du mer eller vill hon mer?

Du verkar inte riktigt veta själv vad du vill.. Kan du stå för ett beslut som kanske avslutar kontakten helt? Kommer du sakna hemme inte bara för det ni gjort utan för den hon är? Kanske du är kär då men inte ser det själv.. I långa förhållanden kan man bli ganska hemmablind, Kanske det har hänt dig?

Vi råkade gå steget längre för ett tag sen, men sen dess "har det varit såhär". Inte vänner sen Dacke, men ändå rätt nära. Saken är att jag verkligen gillar henne, hon är bra, vilket jag inte säger om alltför många. Ruggigt skön som person och faktiskt, så har jag lite svårt att slita ögonen från henne. Allt sånt pekar ju i en riktning.. MEN, jag känner nånstans att det inte finns nån framtid.. kanske är jag som vanligt bara livrädd, men det hela räddas av den geografiska frågan som stoppar alla såna tankar ändå.

Och ja, jag skulle sakna henne för den hon är!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur du ska hantera situationen beror helt på hur mycket du värderar denna tjej. Är hon värd ärlighet och uppriktighet? Är hon en bra vän vars vänskap du värderar? Sanning gör ofta ont, det kommer du aldrig ifrån. Det låter på dig som att hon vill mer än dig? Har du svarat ja på mina tidigare frågor, så tycker jag att du ska ta upp det så fort du kan. Ju längre du drar ut på det dessto mer känslor får hon för dig och dessto ondare gör sanningen. Ju mindre ont det gör för henne, dessto större är chansen att ni kan fortsätta vara enbart vänner senare, om du nu vill det.

Hon är värd massor rakt av för att hon är ruggigt bra, och jag vill aldrig såra henne. Samtidigt känns det som att hon kanske tar rätt lätt på det och då är det bara dumt att bli tung och jobbig när det i så fall (för så är det) skulle sabba allt som är så skönt och bra.

Jag vet verkligen inte om hon vill mer eller inte.. Men det är en fråga som förändrar saker. Så oavsett om hon vill det eller inte, så skapar frågan spänningar som knappast gör det bättre oavsett svar.. Bortsett det att allt kan bli superfel om man inte ställer den.. Loose - loosesituation!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Hon är värd massor rakt av för att hon är ruggigt bra, och jag vill aldrig såra henne. Samtidigt känns det som att hon kanske tar rätt lätt på det och då är det bara dumt att bli tung och jobbig när det i så fall (för så är det) skulle sabba allt som är så skönt och bra.

Jag vet verkligen inte om hon vill mer eller inte.. Men det är en fråga som förändrar saker. Så oavsett om hon vill det eller inte, så skapar frågan spänningar som knappast gör det bättre oavsett svar.. Bortsett det att allt kan bli superfel om man inte ställer den.. Loose - loosesituation!

Ibland ska man inte tänka så mycket, utan bara vara. Jag tycker det låter som att du ska ligga lågt ett tag till, och framför allt reda ut dina egna känslor! Jag tror det där är nått som kommer visa sig längre fram utan det behövs stressas fram ett beslut just nu. Lycka till! :krama

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning