Kärlekstrubbelstråden

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Tänkte på det också, om att de var en svacka men jag har aldrig hört någon som haft en 10månader lång svacka + att hon sa sig älska mig..... Trist för mig det men man kan inte få allt man vill här i livet tydligen. Därför jag steg undan och bröt kontakten.
Jamen dåså, om hon är ihop med honom och yrar om att hon älskar dig,
vad tror du då skulle hända om ni skulle vara ihop?

Good hunting! / General E

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Avståndet? Nja du,, vad är det som låser dig så hårt till där du bor nu? Jobbet? R U JOKING? Nädu,, avstånd är inget att oroa sig för..

Ja faktiskt... Hon har precis fått ett kanonjobb, och jag är på väg in till ett drömjobb som bjuder möjligheten till en raketkarriär.. Ingen av oss skulle nog slänge det i brunnen. Jag är 08a sen alltid och alla mina kontakter här vilket är rätt vitalt för min karriär, hon kan inte tänka sig att bo i sthlm. Knepigt, yup..

Sen är det väl såhär.. Nej, jag är inte kär. Men det skulle nog ta ungefär en kvart om jag släppte på kranen. Eller inte... Frågan är om man är kapabel att skilja på att vara kär i kärleken, och att faktikst känna allt för personen i fråga? Min stora issue är att jag inte vill satsa och se vart det bär hän när insatsen är hennes känslor, men jag har egentligen inte något val. Eller så har hon "en skön stund i livet" och då är jag ute och cyklar helt.. skit samma..

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Skönt att min tråd lever vidare....

och att ja inte ens behöver bry mig längre.

dock hatar jag alla snutte , pluttiga, gulle gull gull par som ska pussas och kramas och råhångla hela tiden. jag är inte avis.... :mad:

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Det enda jag vet är att jag aldrig älskat sågon så mycket förr som jag älskar henne.
Jag har lärt mig att är det nåt som känns misstänkt ang otrohet osv så är de i 99% av fallen också tyvärr sant.

Nu sa jag inte att du ska tro att din brud är otrogen, lita på henne istället ;)
Om man nu kan lita på folk så pass mycket, alla ljuger nån gång!

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Hon kände tydligen inte samma sak längre, och sa som alla tjejer säger "jag behöver lite tid för mig själv" :(

:gråta verkligen inte skoj å höra..

Fan att du jobbar i helgen å inte kan komma te gresa kalaset vi snälla Apstölls damer hade kunnat ta hand om dig å fått dig å må lite bättre:pannkyss

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
:gråta verkligen inte skoj å höra..

Fan att du jobbar i helgen å inte kan komma te gresa kalaset vi snälla Apstölls damer hade kunnat ta hand om dig å fått dig å må lite bättre:pannkyss

Jobbar inte, ska på min kusins konsert. Men jag känner inte för att gå på den :(

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jobbar inte, ska på min kusins konsert. Men jag känner inte för att gå på den :(

Tråkigt att höra :pannkyss.

Jag tror du gör bra i att komma ner och hälsa på Apstolltjejerna. Jag kommer visserligen inte vara där men jag tror du får kul ändå :).

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Tråkigt att höra :pannkyss.

Jag tror du gör bra i att komma ner och hälsa på Apstolltjejerna. Jag kommer visserligen inte vara där men jag tror du får kul ändå :).

Ja det svåra blir ju att få slippa konserten. Har för mig att den är betald, men får väl ge päronen pengar som kompensation. Men högst tveksamt om de går med på det tyvärr :(

EDIT: kan inte komma neråt förns strax efter 19.00, men HUR jag ska komma dit är fortfarande ett mysterium :(

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
AndreasNo pratade väl om att han skulle komma ner, han kan ju plocka upp dig isf :)?

Hjälp mig övertala honom då, det tar typ 3 timmar att komma ner dit så då hinner klockan bli 22.00 och det tycker han är för sent :(

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hjälp mig övertala honom då, det tar typ 3 timmar att komma ner dit så då hinner klockan bli 22.00 och det tycker han är för sent :(

Tjejer....hjälp till här nu! Jag har inte så mycket som lockar i Andreas ögon så ni får se till att locka honom med nåt. Typ visa lite tuttar eller nåt om han kommer, kanske ge honom en gruppkyss från 4-5 flickor?

Vad vet jag, men lös det här nu :tuttar.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Fan också, nu känns det värre igen :gråta
jävla piss :gråta

Vilken jävla fjolla man är som gråter :gråta

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping