Helvete, vad gör man åt sin "kompis" som snor killen man crushat ner sig totalt i ?
Det beror ju helt och hållet på ifall din "kompis" visste att du hade en crush på killen i fråga eller ej?
Ohja, hon vet till 100% vad jag känner och har sagt åt mig att satsa på honom. Och så gör hon såhär
Ohja, hon vet till 100% vad jag känner och har sagt åt mig att satsa på honom. Och så gör hon såhär
Helvete, vad gör man åt sin "kompis" som snor killen man crushat ner sig totalt i ?
PAYBACK IS A BITCHFörsök att komma över killen, när dom sen vart ihop ett tag så är du otrogen med honom mot henne .
En riktig kompis gör inte så!Varför lägger du hela skulden på henne?
Ibland är det så, även fast det känns som man blivit förrådd, att man måste inse sanningen. De har nått, förmodligen kemi osv, som du och denna kille inte har. Visst är det jäkligt tråkigt att det var just din kompis som passade ihop med honom och inte du.
Varför lägger du hela skulden på henne? Killen ifråga var tydligen inte intresserad av dig, utan av henne. Hade han varit intresserad av dig, tror du din kompis ändå hade stött på honom då?
Är det äkta kärlek dem emellan, tycker jag att du ska försöka vara glad för din kompis skull att hon fått en bra kille.
Är det bara så att hon vill bräcka dig, och egentligen inte är intresserad av honom, ja då är det ingen kompis, och du bör säga upp bekantskapen med henne pronto.
Nä, men det kanske 'betalar sig' dåligt iblandääääh... love sucks..
Nä, men det kanske 'betalar sig' dåligt ibland
alltid....
de e ju knäppt...
hur många skulle egentligen köpa ett gäng hojar som man vet från början att man bara kommer få köra ett par ggr sen ska den skrotas.. neh just de, inte många som skulle gö de..
mmmmmmmmmmmmmmmm
Problemet är det att han sagt att han var intresserad av mig och snackat massa om att inte dissa mig för mina kompisar ( vilket jag råkat ut för X antal gånger). Jag har sovit över hemma hos honom och hållit på öppet i skolan = det var nått på gång var vi båda överrens om. Hon sa direkt ifrån början att han verkligen inte var hennes typ så jag kände mig ganska lugn, men nu vettefan
ääääh... love sucks..
En riktig kompis gör inte så!
Men folk verkar ha tappat samvetet helt numera, en del har inget alls
Ne och en riktig kille är inte med hennes kompisar heller! Han är ju precis lika skyldig som hennes kompis.
Snubben kanske bara var ute efter att få fucka runt lite och då inte brydde sig om hur de blev mellan tjejerna.
Om det slutar så, då jävlar vet jag någon som ska få en fuckyouburnout på sin gräsmatta
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari