Kärlekstrubbelstråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ohja, hon vet till 100% vad jag känner och har sagt åt mig att satsa på honom. Och så gör hon såhär :mad: :gråta

Försök att komma över killen, när dom sen vart ihop ett tag så är du otrogen med honom mot henne :tummenupp.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ohja, hon vet till 100% vad jag känner och har sagt åt mig att satsa på honom. Och så gör hon såhär :mad: :gråta

Då borde du kanske inte vara kompis med henne längre? Taskigt gjort! Sedan är det väl i och för sig också som så, att om du inte fick tummen loss och gjorde något utan mest gick och trånade i en evighet, kanske bortåt ett år, då kanske man får lov att göra som hon gjorde? Men lite taskigt är det ändå...

Litet tillägg: Lyssna på Pinky. Han verkar veta hur en slipsten ska dras. :yoparty

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.

Ibland är det så, även fast det känns som man blivit förrådd, att man måste inse sanningen. De har nått, förmodligen kemi osv, som du och denna kille inte har. Visst är det jäkligt tråkigt att det var just din kompis som passade ihop med honom och inte du.

Varför lägger du hela skulden på henne? Killen ifråga var tydligen inte intresserad av dig, utan av henne. Hade han varit intresserad av dig, tror du din kompis ändå hade stött på honom då?

Är det äkta kärlek dem emellan, tycker jag att du ska försöka vara glad för din kompis skull att hon fått en bra kille.

Är det bara så att hon vill bräcka dig, och egentligen inte är intresserad av honom, ja då är det ingen kompis, och du bör säga upp bekantskapen med henne pronto.

:krama

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Helvete, vad gör man åt sin "kompis" som snor killen man crushat ner sig totalt i ? :gråta

om orden jag är interesserad av honnom ytratts från din sida och sen hon går å tallar utan att rådgöra med dig först skall hon släpas ut i ett dike och skutas:mad:
så antingen beter man sig moget går lungt å belevat fram å ropar fittjävel å drar henne i fläterna viftandes som en väderkvarn :sissy eller det mer omogna alternativet inser att de e deras förlust han förlorar en grym brud å hon en säkert grym polare ler åt sigsjälv för att man slapp dom fanskapen å går vidare.

Eller de skoj sättet när du träffar henne ute å hon snackar me nån tryck snabbt i dig en lunch med brunabönor surströmming å ägg gå diskret förbi lägg en :fart så sällskapet trodde de va hon:D

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Ibland är det så, även fast det känns som man blivit förrådd, att man måste inse sanningen. De har nått, förmodligen kemi osv, som du och denna kille inte har. Visst är det jäkligt tråkigt att det var just din kompis som passade ihop med honom och inte du.

Varför lägger du hela skulden på henne? Killen ifråga var tydligen inte intresserad av dig, utan av henne. Hade han varit intresserad av dig, tror du din kompis ändå hade stött på honom då?

Är det äkta kärlek dem emellan, tycker jag att du ska försöka vara glad för din kompis skull att hon fått en bra kille.

Är det bara så att hon vill bräcka dig, och egentligen inte är intresserad av honom, ja då är det ingen kompis, och du bör säga upp bekantskapen med henne pronto.

:krama

Problemet är det att han sagt att han var intresserad av mig och snackat massa om att inte dissa mig för mina kompisar ( vilket jag råkat ut för X antal gånger). Jag har sovit över hemma hos honom och hållit på öppet i skolan = det var nått på gång var vi båda överrens om. Hon sa direkt ifrån början att han verkligen inte var hennes typ så jag kände mig ganska lugn, men nu vettefan :(

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
alltid....
de e ju knäppt...

hur många skulle egentligen köpa ett gäng hojar som man vet från början att man bara kommer få köra ett par ggr sen ska den skrotas.. neh just de, inte många som skulle gö de..
mmmmmmmmmmmmmmmm :näsblod

Om det inte fanns några andra hojar att köpa skulle väl de flesta göra det :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Problemet är det att han sagt att han var intresserad av mig och snackat massa om att inte dissa mig för mina kompisar ( vilket jag råkat ut för X antal gånger). Jag har sovit över hemma hos honom och hållit på öppet i skolan = det var nått på gång var vi båda överrens om. Hon sa direkt ifrån början att han verkligen inte var hennes typ så jag kände mig ganska lugn, men nu vettefan :(

Då är det bara att dumpa bägge två! Jag har varit med om samma sak själv, 2 ggr, och det var samma tjej båda gångerna. DÅ var självklart hon den stora boven, men i efterhand så är ju killen precis lika skyldig.

Kan ju vara så med din kompis att det växt fram känslor, då hon umgåtts med honom via dig och lärt känna honom.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping