Va fan går du på för droger?
Vadå? Vill du köpa?
Va fan går du på för droger?
Vadå? Vill du köpa?
Jag har inte träffat en enda kille som visat sej ha känslor, och har de haft det, så har de varit sämst i världen på att visa det. Därav ordet "objekt".
Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen!
Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..!
Killar är känslolösa, basta.
Ja, snyyyft..de e synd om oss, jävla bitches som behandlar oss som skit o förstör våra stackars hjärtan så vi blir känslolösa.
Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..!
Ja, det finns känslolösa tjejer också vet du. Typ jag...
Palle: Tror på din teori!
Ja men ni är det av en helt annan anledning..
Eller inte...
Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".
Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.
Nu lägger jag ner, helt.
Jag e ganska vettig, ett tag iaf... sen blir jag oxå rätt känslokall o elak tror ja..
Eller ja vet inte.. jag tycker själv de iaf litegrann...
Eller inte...
Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".
Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.
Nu lägger jag ner, helt.
Jodå, det gör det visst det! Vi är dock sällsynta!
Inte nog med att de måste va vettiga singelkillar, de måste även vara i lämlpig ålder..!
Jaha, nån som vill ligga lite idag eller?
Ok, du slipper.
Någon annan?
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |