Kärlekstrubbelstråden

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Du har haft din chans men valde att fortsätta ditt miserabla liv utan mig.

Någon annan? Gärna något nytt som man inte redan vart på :tummenupp.

Ja vill inte ligga me dig...

O nå nytt du inte redan vare på?
Ptja, hela sverige o resten av världen.. håll dig undan från din mamma bara, ända muttan du vare på :D

Edit: fan va äcklig ja e :gnissla

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ja vill inte ligga me dig...

O nå nytt du inte redan vare på?
Ptja, hela sverige o resten av världen.. håll dig undan från din mamma bara, ända muttan du vare på :D

Edit: fan va äcklig ja e :gnissla

Jaja, jag är oskuld. Sluta sabba mina chanser nu för fan :gnissla.

Mammaskämt är och kommer alltid förbli patetiska och helt meningslösa, du suger på att dissa folk.

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen! :D

eller spela fotboll då kan dom minsann både lipa å säga vackra saker

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
eller spela fotboll då kan dom minsann både lipa å säga vackra saker

När de* spelar fotboll kan de till och med helt plötsligt, utan att skämmas det minsta, ha lite gruppsex inför miljoner av tittare och allt bara för att någon lyckats med bedriften, att få den lilla bollen i mål. Det är väl enda anledningen till att de kämpar så hårt, för varje mål innebär ju ett kramkalas.

* Skriver de eftersom jag mer eller mindre håller med de föregående inläggen, att fotboll är lite av en "tjejsport". Riktiga män spelar schack. En manlig sport! De sitter tysta, ser bistra ut och kramas inte så fort någon av dem flyttat pjäsen från en svart ruta till en vit utan att det gått åt helvete.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Mellan det man vet och det man fruktar finner man möjligheter. Folk är så rädda för att bli sårade, eller för att såra någon, folk är så trygga med att vara singla och vet att KK fungerar. Men någon gång kommer Ni förhoppningsvis se möjligheterna också..

Har du äntligen fått ligga lite eller vad snackar du om?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag bestämde mej för att jag skulle allt det här med kärlek och intresse för killar på hyllan i lördags morse.
Tror ni inte han skickar ett sms lördagkväll där det, svart på vitt, står att han faktiskt är intresserad av mej?

Jag har dock bestämt mej, han får ligga på hyllan tills han verkligen gör slag i saken.
Och jag är inte låst bara för att jag vet om detta, utan öppen för alla andra alternativ ändå. Kan inte hålla på och haka upp sej på en velig jävel... :gnissla

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag bestämde mej för att jag skulle allt det här med kärlek och intresse för killar på hyllan i lördags morse.
Tror ni inte han skickar ett sms lördagkväll där det, svart på vitt, står att han faktiskt är intresserad av mej?

Jag har dock bestämt mej, han får ligga på hyllan tills han verkligen gör slag i saken.
Och jag är inte låst bara för att jag vet om detta, utan öppen för alla andra alternativ ändå. Kan inte hålla på och haka upp sej på en velig jävel... :gnissla

Inte för att vara så men...en SÅ jävla velig sak hade jag dumpat i soptunnan för gott. Vad säjer att det blir bättre efter att han "gjort slag i saken" sen?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Inte för att vara så men...en SÅ jävla velig sak hade jag dumpat i soptunnan för gott. Vad säjer att det blir bättre efter att han "gjort slag i saken" sen?

Är han verkligen så velig då? Han kanske inte kunde den där gången då han var tvungen att avstyra "daten", lätt hänt faktiskt. Sen vet ju inte vi hur mycket intresse fröken Swish faktiskt har visat, tolka tjejer är inte alltid det lättaste.

Han kan mycket väl ha försökt visa sig intresserad men inte fått det svar han väntat sig då hon har missuppfattat honom. Nu lägger han ju korten på bordet för att slippa fundera på vad hon tycker och tänker.

Inte första gången som killar och tjejer missbedömmer det andra könet i en situation likt denna.

Swish har ju dock huvet på skaft så hon gör nog rätt val oavsett hur hon gör men JAG tycker inte killen verkar tillräckligt velig för att hon ska slänga bort det hela. Fast vad vet jag :gnissla.

//Kärlekspelshatare

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är han verkligen så velig då? Han kanske inte kunde den där gången då han var tvungen att avstyra "daten", lätt hänt faktiskt. Sen vet ju inte vi hur mycket intresse fröken Swish faktiskt har visat, tolka tjejer är inte alltid det lättaste.

Han kan mycket väl ha försökt visa sig intresserad men inte fått det svar han väntat sig då hon har missuppfattat honom. Nu lägger han ju korten på bordet för att slippa fundera på vad hon tycker och tänker.

Inte första gången som killar och tjejer missbedömmer det andra könet i en situation likt denna.

Swish har ju dock huvet på skaft så hon gör nog rätt val oavsett hur hon gör men JAG tycker inte killen verkar tillräckligt velig för att hon ska slänga bort det hela. Fast vad vet jag :gnissla.

//Kärlekspelshatare

Vilka lovord om lilla mej.. :)
Jag har inte slängt bort honom, han finns fortfarande i bakhuvudet, men han är inte prio ett så länge han inte gör mer väsen av sej. Men han vet att jag är intresserad också.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...