Kärlekstrubbelstråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Vilka lovord om lilla mej.. :)
Jag har inte slängt bort honom, han finns fortfarande i bakhuvudet, men han är inte prio ett så länge han inte gör mer väsen av sej. Men han vet att jag är intresserad också.

;)

Avvakta lite bara då, han kan ju som sagt ha varit upptagen senaste gången ni skulle ha träffats. Tryck upp en kork i musen nästa gång ni ses så behöver du inte oroa dig över att det händer nåt som du sen kanske ångrar :D.

OM han nu är en sån kille...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
;)

Avvakta lite bara då, han kan ju som sagt ha varit upptagen senaste gången ni skulle ha träffats. Tryck upp en kork i musen nästa gång ni ses så behöver du inte oroa dig över att det händer nåt som du sen kanske ångrar :D.

OM han nu är en sån kille...

Hehe.. Han är inte "en sån" kille, så det är nog inget problem.
Men jag avvaktar utan att haka upp mej, som sagt. Känns bäst så.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Är han verkligen så velig då? Han kanske inte kunde den där gången då han var tvungen att avstyra "daten", lätt hänt faktiskt. Sen vet ju inte vi hur mycket intresse fröken Swish faktiskt har visat, tolka tjejer är inte alltid det lättaste.

Han kan mycket väl ha försökt visa sig intresserad men inte fått det svar han väntat sig då hon har missuppfattat honom. Nu lägger han ju korten på bordet för att slippa fundera på vad hon tycker och tänker.

Inte första gången som killar och tjejer missbedömmer det andra könet i en situation likt denna.

Swish har ju dock huvet på skaft så hon gör nog rätt val oavsett hur hon gör men JAG tycker inte killen verkar tillräckligt velig för att hon ska slänga bort det hela. Fast vad vet jag :gnissla.

//Kärlekspelshatare

Nu menade jag rent sakligt med tanke på vad jag förstått av Swishs historier om den grabben.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Jaha, får man väl skriva i denna tråden!

Lyckas man äntligen limma upp en trevlig tjej förra helgen allt frid och fröjd, men nu verkar det inte passa mer!

Förbannad blir man :mad:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jaha, får man väl skriva i denna tråden!

Lyckas man äntligen limma upp en trevlig tjej förra helgen allt frid och fröjd, men nu verkar det inte passa mer!

Förbannad blir man :mad:

Kul med ett nytt ansikte i tråden :hej.

Jag avvaktar på ditt svar till Maffan innan jag kommer med mina briljanta förslag till dig!

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Hurdå limmade upp.. På fest eller ute eller? Fulla? Träffades ni mer sen?

Träffades på en fest hos en kompis kompis. Tja, jag var väl sådär hyffsat salongsberusad, hon var mindre full. Dock så fyllde hon mig! :rolleyes:
Grejjen var den att hon ville att vi (jag och polaren som jag var på festen med) skulle komma upp till henne på fest hon skulle ha, hon bor en bra bit ifrån skåne.
Har försökt med lite sms kontakt men det verkar lönlöst! :huvet

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Träffades på en fest hos en kompis kompis. Tja, jag var väl sådär hyffsat salongsberusad, hon var mindre full. Dock så fyllde hon mig! :rolleyes:
Grejjen var den att hon ville att vi (jag och polaren som jag var på festen med) skulle komma upp till henne på fest hon skulle ha, hon bor en bra bit ifrån skåne.
Har försökt med lite sms kontakt men det verkar lönlöst! :huvet

Jaha... Först vill hon och sedan vill hon inte och du tycker du slår huvudet i väggen på grund av ett normalt kvinnligt beteende? :D

Men som Maffan skriver: Vänta och se...

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
...och jag blev sen till jobb! Va fan är det meeeeeed denna världen?! :hihi

Alkemisten

Lev och låt leva
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
Snart så : )...
Vad jobbigt att du sovit dåligt. Har " busläst " era råd och samtal på denna tråden...Måste säga att du ger nog rätt värdefulla råd till oss därute som inte förstår sig på detta stora som kallas kärlek- pratar om den mellan man och kvinna nu då. Keep doing what u r doing! :yoparty

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tackar :pannkyss

Lämnar SH nu ett tag faktiskt. För många idioter och för mycket falska människor för min smak, så ni får klara er ett tag på egen hand... Trött på allt skit som snurrar i dessa kretsar. :rolleyes:

Jaha... Det är alltså mer än bara hjul som snurrar i dessa kretsar? :)

Synd du försvinner, för från vem ska vi nu få vettiga kärlekstips? :confused:

Välkommen tillbaka i alla fall, när det nu blir och ha det gott under tiden!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
En hypotetisk fråga:

Om en tjej får glidmedel i present. Bör hon ta det med humor, som att nån vill sätta den i 2an eller ska hon bara slita av sig trasorna och joddla?

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
En hypotetisk fråga:

Om en tjej får glidmedel i present. Bör hon ta det med humor, som att nån vill sätta den i 2an eller ska hon bara slita av sig trasorna och joddla?

:D :D

Som C@rro sa...det beror nog på vem hon får det av! :D Det KAN ju tolkas lite konstigt annars. :hihi

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om det är från nån hon ligger med, och som det är mer än så om än inte ett riktigt förhållande..

Och det kommer i kombination med vin, stört god (och dyr) choklad!?

:D :D

Som C@rro sa...det beror nog på vem hon får det av! :D Det KAN ju tolkas lite konstigt annars. :hihi

Hur stor är risken (för en genomsnittlig svensk tjej) att det slår med att hon ser det som att "Bit i kudden älskling, nu ska du få den i 2an.."

Last edited:

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Tackar :pannkyss

Lämnar SH nu ett tag faktiskt. För många idioter och för mycket falska människor för min smak, så ni får klara er ett tag på egen hand... Trött på allt skit som snurrar i dessa kretsar. :rolleyes:

Känns som om jag missar det mesta??! Antar att jag kanske borde bli mer närvarande & hänga mer med SH för har mest noll koll på det mesta känns det som. Fast tycker alla verkar gulliga här :)

Hoppas det löser sig :pannkyss

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Känns som om jag missar det mesta??! Antar att jag kanske borde bli mer närvarande & hänga mer med SH för har mest noll koll på det mesta känns det som. Fast tycker alla verkar gulliga här :)

Hoppas det löser sig :pannkyss

Det är väl inte för inte du valt nicket "Clueless"? :D

Men jag hoppas också det löser sig. Maffan verkar vara en riktigt trevlig prick. Synd saker och ting ledde till att han valde att försvinna för ett tag. Samtidigt har jag varit på nätet till och från sedan 94 och vet att det kan hända mystiska saker...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...