Sienna får be han göra slut med sin nuvarande flickvän först bara.
tusan också! *S* fast iofs, jag får nog göra slut med grabben först också
hmm btw, om man vet att killen ljuger men inte riktigt kan bevisa de, vad gör man då? *S*
hmm btw, om man vet att killen ljuger men inte riktigt kan bevisa de, vad gör man då? *S*
Man frågar
Skaffa en man.
Skaffa en man.
Bara jag som inte kan få det här med kärlek att lira riktigt som jag vill?
nejdå....Bara jag som inte kan få det här med kärlek att lira riktigt som jag vill?
vafan, vi får oss ju inte heller vad vi vill ha?Det är fruntimmer ni har o göra med, är ni egentligen förvånade?
vafan, vi får oss ju inte heller vad vi vill ha?
Bah, det va det värsta jag hört jaja... ni tror så mycket ni killar....Jag trodde ni tjejor alltid fick som ni ville....
Bah, det va det värsta jag hört jaja... ni tror så mycket ni killar....
Idag har jag investerat i en 160 säng, ensam
Det är ju därför ni ska hållas kort, så ni inte alltid får som ni vill.Bah, det va det värsta jag hört jaja... ni tror så mycket ni killar....
Idag har jag investerat i en 160 säng, ensam
haha, ja jävlar, det va ett tag sen, jag hade nästan glömt det nuOkej då, det var ju trots allt du som startade tråden.
Oavsett så är en 160-säng aldrig fel, ensam eller ej.
ja det är kanske sant iof.Det är ju därför ni ska hållas kort, så ni inte alltid får som ni vill.
Förlåt om jag hugger in här men man kan vara toffel samtidigt som man har en egen vilja. Detta gäller inte bara när den egna viljan är att behaga sin kvinna....Jag behöver nog en kille som kan säga ifrån och har lite (läs:rätt mycket) egen vilja. Ingen jädra toffel
haha, ja jävlar, det va ett tag sen, jag hade nästan glömt det nu
Ja faktiskt jag är riktigt nöjd med min nya säng får jag säga
ja det är kanske sant iof.
Jag behöver nog en kille som kan säga ifrån och har lite (läs:rätt mycket) egen vilja. Ingen jädra toffel
Säg vad du vill, de flesta av er blir tofflar, så är det bara :Förlåt om jag hugger in här men man kan vara toffel samtidigt som man har en egen vilja. Detta gäller inte bara när den egna viljan är att behaga sin kvinna.
Vad gör du här och tjuvläser? Gifta manVisste jag skulle hitta dig här inne blomman,... du e så söööööt,..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari