Kärlekstrubbelstråden

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
jag har tröttnat på att vara singel, dock orkar jag inte leta efter nån kille i heller. har annat som tär på en mindre. :)
Jag gillar att vara singel som fan, men det här livet tär på en ännu mer :tungan

Jag borde typ köpa en stuga vid en sjö istället, skaffa en tjej som gillar när det är lugnt och tyst och sedan bara ligga ute på en brygga eller i en hammock och kramas dagarna i ända.

Fast skulle ju lessna på mindre än en vecka, det är ju problemet...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jag gillar att vara singel som fan, men det här livet tär på en ännu mer :tungan

Jag borde typ köpa en stuga vid en sjö istället, skaffa en tjej som gillar när det är lugnt och tyst och sedan bara ligga ute på en brygga eller i en hammock och kramas dagarna i ända.

Fast skulle ju lessna på mindre än en vecka, det är ju problemet...

Här funkar det i ungefär 3 dagar med no action, sen kryper det i kroppen :D
Man gör det precis så tråkigt/roligt som man vill ha det :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det som jag har upptäckt att tar mest tid och kraft är när den andra personen ständigt söker bekräftelse och uppmärksamhet genom att bete sig som en riktig fjortis, dvs ständigt ska starta en konflikt oavsett hur man än gör bara för att bli sedda. På förmiddagen ska man göra si, men på eftermiddagen kan det vara tvärt om. Eller inte... eller?:rolleyes::huvet

Nä, uppmärksamhet och bekräftelse får man på annat vis. Vart har alla normala människor tagit vägen?!:confused:

Bekräftelse söker man inte om man har en normalt funtad kille som kan ge den uppmärksamhet som behövs till sin tjej. Nu handlar det inte om att ständigt säga till bruden att hon är snyggast eller vad som. Det kan handla om små grejer som egentligen inte har någon betydelse, dom betyder mest. På samma sätt som jag älskar att få killen att må bra så ska det var samma på andra hållet, utan att man behöver poängtera det.

Jag börjar tro att du är kille, det är ju så VI vill ha det.:va

Jasså? Har endast lyckats matcha mitt begär med en kille, alla andra killar är INTE så.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Nåh, sånt suger.

Men, du är iaf ung och har gott om tid på dig att leta efter nya, bättre tjejjer. :)

Jo, jag vet att det kan vara svårt ibland... Kom just hem från krogen, allt jag fick var en gubbe 70+ som trodde jag var kvinna & ~30-ish (jävligt läskigt) och en snygg brud som höll på och sket ner sig när jag kom närmare. :D Men se det från den ljusa sidan, du kan ju inte vara värre än mig! :hihi

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Nåh, sånt suger.

Men, du är iaf ung och har gott om tid på dig att leta efter nya, bättre tjejjer. :)

Jo, jag vet att det kan vara svårt ibland... Kom just hem från krogen, allt jag fick var en gubbe 70+ som trodde jag var kvinna & ~30-ish (jävligt läskigt) och en snygg brud som höll på och sket ner sig när jag kom närmare. :D Men se det från den ljusa sidan, du kan ju inte vara värre än mig! :hihi

Om du kanske ställer dig upp och presenterar dig istället för att krypa runt på alla 4 och slickar tårna så kanske damerna inte flyr lika fort? :tuttar :arsele

Du hittar nog någon som kommer att rocka din värld till 1000!

Jag har kärleksproblem... Trubbel till tusan... Känslor har hittat tillbaks till mig! Och jag blir tokig!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Dont worry, be horny! :tummenupp:D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...