Kärlekstrubbelstråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Taskig bild ju, bättre färg i verkligheten. Ska nog täjpa fast en sån på bönpallen tror jag. :)

hahahah ja du e ju inte så gammal så du uppskattar säkert alla småflickor som du kommer ha efter dig! :tummenupp:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
hahahah ja du e ju inte så gammal så du uppskattar säkert alla småflickor som du kommer ha efter dig! :tummenupp:D

Ajjemän, är ju det som är planen. Går säkert hem hos sånadär brudar som gillar att ligga på soffan mycket, och så fjortizar föståss! :banana

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
Ni bara snackar massa strunt. Tjejer vill ha upptagna killar o killar vill sätta på alla tjejer fast killarna är upptagna. :tummenupp

Jag är myssugen. Nu får jag nog ta tag i det här med killar på riktigt o skaffa mig en nalle. :)

jag vill ha en personlig assistent med benefits!!:tummenupp:tuttar
behöver inte ta hänsyn, inga krav...osv..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är du en sådan där plushofil? :tuttar

:D

(måsta tusan fittkrampa det ordet...)

Nä, men jag hoppas ju på att det finns brudar som är det. Måste ju bara finnas cheyor som gillar nallar, det är ju så cheyigt liksom.

Edit: Jag känner ju en tom! Men hon blir inte laglig fören i höst... :gnissla

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
jag vill ha en personlig assistent med benefits!!:tummenupp:tuttar
behöver inte ta hänsyn, inga krav...osv..

hahaha en renodlad knullkompis med andra ord. :D

jag är mer inne på något stadigt, lite mys mycket :ligga obegränsat o alltid tillgängligt. :tummenupp

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
hahaha en renodlad knullkompis med andra ord. :D

jag är mer inne på något stadigt, lite mys mycket :ligga obegränsat o alltid tillgängligt. :tummenupp

nja. han ska betala räkningar åt mig, tvätta bilen göra dem där skitsakerna jag inte hinner..tex att byta drivpaket som jag sliter med just nu...:huvet

Låter bra, jag tar inte hänsyn och uppfyller inga krav. :D
:tummenupp:D

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
nja. han ska betala räkningar åt mig, tvätta bilen göra dem där skitsakerna jag inte hinner..tex att byta drivpaket som jag sliter med just nu...:huvet

:tummenupp:D

haha men det är väl en helt vanlig pojkvän.....:rofl :rofl :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
ja, det är lättare sagt än gjort kan jag tala om...:huvet

berätta hur du känner..

hahha jo jag vet, finns ju en anledning till varför man e snigel. blir inte bättre av att man knappt har något tid till att komma ut o träffa folk. :gnissla

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
hahha jo jag vet, finns ju en anledning till varför man e snigel. blir inte bättre av att man knappt har något tid till att komma ut o träffa folk. :gnissla

PRECIS!!!!!:gnissla fast ja trivs o va singel men det fysiska är aldrig fel..men som sagt man måste hinna träffa folk oxå..:gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
PRECIS!!!!!:gnissla fast ja trivs o va singel men det fysiska är aldrig fel..men som sagt man måste hinna träffa folk oxå..:gnissla

jag har tröttnat på att vara singel, dock orkar jag inte leta efter nån kille i heller. har annat som tär på en mindre. :)

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Blir bara nöjd av att ni inte förstår oss, jämlikhet är bra ibland.

Det som jag har upptäckt att tar mest tid och kraft är när den andra personen ständigt söker bekräftelse och uppmärksamhet genom att bete sig som en riktig fjortis, dvs ständigt ska starta en konflikt oavsett hur man än gör bara för att bli sedda. På förmiddagen ska man göra si, men på eftermiddagen kan det vara tvärt om. Eller inte... eller?:rolleyes::huvet

Nä, uppmärksamhet och bekräftelse får man på annat vis. Vart har alla normala människor tagit vägen?!:confused:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning