Kärlekstrubbelstråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tjejer som ska forma o lära upp e bara dumma i huvudet o har något jävla mammasyndrom. Det handlar förhoppningsvis om två vuxna människor, förstår inte brudar som gillar killar som måste daddas med. Som du säger, då kan man lika bra skaffa sig en hund el nåt.

Tycker det är rätt stor skillnad på tjurig o målmedveten, en person som är tjurig gör det på ett extremt barnsligt sätt medan en person som är målmedveten oftast har en plan och gör det på ett vuxet sätt.

Finns som sagt många tjejer som borde ha vovve istället.

Och du har en poäng, vad gäller sista stycket, men det har jag också. Varför? Kräver två flaskor vin och en massa tid att förklara. :)

I stort så handlar det om hur du väljer att behandla och se på en person, vilken reaktion du får och i vilket fack du sedan placerar personen i.

Förresten, på tal om projekt, tjejer och hundar... De hade ju ett program på Kanal 5, tror jag det var, för länge sedan, där kvinnor fick hjälp av hundtränare att "dressera" sina män på samma sätt som man dresserar hundar. Gick tydligen hur bra som helst. :D

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jävlar vilken fart det blev här :skrämd

Jag är nog världens mest naiva kille skulle jag tro, jag förlät just min flickvän och gav henne en chans till, dumt?:näsblod

(rår inte för att jag fortfarande är upp över öronen kär i henne, fast jag kanske inte borde)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
(rår inte för att jag fortfarande är upp över öronen kär i henne, fast jag kanske inte borde)
Hon kanske är värd en andra chans, inte för att regna på din parad men har hon hållt på med andra en gång så är risken rätt stor att de sker igen.

Men för din skull hoppas jag att så inte är fallet :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Jag är nog världens mest naiva kille skulle jag tro, jag förlät just min flickvän och gav henne en chans till, dumt?:näsblod

Jag måste säga att du är väldigt naiv (no offence) som ger henne en chans till, har hon gjort så en gång så kommer hon antagligen att göra det igen...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
man blir ju bara så förbannad! varför är det såna brudar som får bra killar? sen dom brudar som verkligen ÄR bra kan inte hitta en BRA kille!

inte menat att du är en bra kille, känner inte dig men hoppas o tror inte du varit otrogen mot din tjej nån gång så tar det för givet.

fan, e trött o ska upp om nåra timmar o köra tonvis med hoj i mon. hehe

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
man blir ju bara så förbannad! varför är det såna brudar som får bra killar? sen dom brudar som verkligen ÄR bra kan inte hitta en BRA kille!

inte menat att du är en bra kille, känner inte dig men hoppas o tror inte du varit otrogen mot din tjej nån gång så tar det för givet.

fan, e trött o ska upp om nåra timmar o köra tonvis med hoj i mon. hehe

Sorry Money! Skulle ge dig ett + där men touchpaden tyckte visst annat :( Men det ska vara ett :tummenupp :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Du kanske inte är så bra egentligen? *Duckar* :tungan (notera glimten i ögat där va....)

Nu blire att gå ut en sväng ikväll och se hur mycket trubbel man lyckas skapa tror jag. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du kanske inte är så bra egentligen? *Duckar* :tungan (notera glimten i ögat där va....)

Nu blire att gå ut en sväng ikväll och se hur mycket trubbel man lyckas skapa tror jag. :)

Möjligt att jag inte är, dock har jag aldrig varit otrogen mot en kille. ;)

Hahahaa ha det så skoj! Sup lite för mig med! :tummenupp Fan va partysugen jag är, dags att dra ut och festa till det riktigt jävla good-old-days-style snart! :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Möjligt att jag inte är, dock har jag aldrig varit otrogen mot en kille. ;)

Det har inte jag heller. :)

Eh, alltså mot en tjej då...

Hahahaa ha det så skoj! Sup lite för mig med! :tummenupp Fan va partysugen jag är, dags att dra ut och festa till det riktigt jävla good-old-days-style snart! :D

Det får jag göra, blir nog rätt lungt dock, måste ju vara i skick att åka hoj imorgon. :tummenupp

(jätteparty börjar ju bli riktigt länge sen!)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Hahha säkert mot en tjej? du låter lite tveksam där....:tungan

Jag ska upp kl 04.30 i morgon, har samling 06.30 för att köra vidare mot HGB. Skåne vårenturen går av stapeln i mon, 140 hojar typ som ska köra massa kringelikrok vägar genom skåne. Måste fixa ett par speglar till hojen i morgon bitti då jag ska vara reijsleiter, rätt bra ha koll om man har kvar gruppen bakom sig. :D :D

Det har inte jag heller. :)

Eh, alltså mot en tjej då...

Det får jag göra, blir nog rätt lungt dock, måste ju vara i skick att åka hoj imorgon. :tummenupp

(jätteparty börjar ju bli riktigt länge sen!)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Hahha säkert mot en tjej? du låter lite tveksam där....:tungan

Nä, inte tveksam, tyckte bara det var relevant. :näsblod

Jag ska upp kl 04.30 i morgon, har samling 06.30 för att köra vidare mot HGB. Skåne vårenturen går av stapeln i mon, 140 hojar typ som ska köra massa kringelikrok vägar genom skåne. Måste fixa ett par speglar till hojen i morgon bitti då jag ska vara reijsleiter, rätt bra ha koll om man har kvar gruppen bakom sig. :D :D

Låter skojj, fast den tiden har jag knappast somnat. :)

Neh, nu bär det av utåt. :)

Edit: Vad kaxig du var då? :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Näää.....tycker du?? :D:D

Är jävligt kaxig men tyckte inte jag var det nu. :va Var jag det? :va Happ får väl tagga ner lite då. :)

)

Edit: Vad kaxig du var då? :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Näää.....tycker du?? :D:D

Är jävligt kaxig men tyckte inte jag var det nu. :va Var jag det? :va Happ får väl tagga ner lite då. :)

Näh det kanske är jag som är mjäkig. :)

Inget trubbel vart det dock. Men två för dig blev det, så nu är det din tur. :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Näh det kanske är jag som är mjäkig. :)

Inget trubbel vart det dock. Men två för dig blev det, så nu är det din tur. :tungan

Duktig du är!!!! :pannkyss Okej, ska komma ihåg när det väl är dags att partaja! Nu ska ja packa på mig tonvis med kläder. Snart dags att köra hemifrån. :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Duktig du är!!!! :pannkyss Okej, ska komma ihåg när det väl är dags att partaja! Nu ska ja packa på mig tonvis med kläder. Snart dags att köra hemifrån. :D

Jodu, dutti ponke jag! :banana

Hahha, och jag kom nyss hem. :)

Dom är ju så tråkiga dom där trubblen dock, inte en heller vart det.... :gnissla

Edit: Hade kul ändå iofs, men lite trubbel är alltid bra.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning