manglan
Ny medlem
Planerna inför helgen är att kanske skapa kärlekstrubbel!
Tjejer som ska forma o lära upp e bara dumma i huvudet o har något jävla mammasyndrom. Det handlar förhoppningsvis om två vuxna människor, förstår inte brudar som gillar killar som måste daddas med. Som du säger, då kan man lika bra skaffa sig en hund el nåt.
Tycker det är rätt stor skillnad på tjurig o målmedveten, en person som är tjurig gör det på ett extremt barnsligt sätt medan en person som är målmedveten oftast har en plan och gör det på ett vuxet sätt.
Jag har inga brister...
Hon kanske är värd en andra chans, inte för att regna på din parad men har hon hållt på med andra en gång så är risken rätt stor att de sker igen.(rår inte för att jag fortfarande är upp över öronen kär i henne, fast jag kanske inte borde)
Jävlar vilken fart det blev här
Jag är nog världens mest naiva kille skulle jag tro, jag förlät just min flickvän och gav henne en chans till, dumt?
(rår inte för att jag fortfarande är upp över öronen kär i henne, fast jag kanske inte borde)
jävlar vilken fart det blev här
jag är nog världens mest naiva kille skulle jag tro, jag förlät just min flickvän och gav henne en chans till, dumt?
(rår inte för att jag fortfarande är upp över öronen kär i henne, fast jag kanske inte borde)
Jävlar vilken fart det blev här
Jag är nog världens mest naiva kille skulle jag tro, jag förlät just min flickvän och gav henne en chans till, dumt?
man blir ju bara så förbannad! varför är det såna brudar som får bra killar? sen dom brudar som verkligen ÄR bra kan inte hitta en BRA kille!
inte menat att du är en bra kille, känner inte dig men hoppas o tror inte du varit otrogen mot din tjej nån gång så tar det för givet.
fan, e trött o ska upp om nåra timmar o köra tonvis med hoj i mon. hehe
man blir ju bara så förbannad! varför är det såna brudar som får bra killar? sen dom brudar som verkligen ÄR bra kan inte hitta en BRA kille!
Du kanske inte är så bra egentligen? *Duckar* (notera glimten i ögat där va....)
Nu blire att gå ut en sväng ikväll och se hur mycket trubbel man lyckas skapa tror jag.
Möjligt att jag inte är, dock har jag aldrig varit otrogen mot en kille.
Hahahaa ha det så skoj! Sup lite för mig med! Fan va partysugen jag är, dags att dra ut och festa till det riktigt jävla good-old-days-style snart!
Det har inte jag heller.
Eh, alltså mot en tjej då...
Det får jag göra, blir nog rätt lungt dock, måste ju vara i skick att åka hoj imorgon.
(jätteparty börjar ju bli riktigt länge sen!)
Hahha säkert mot en tjej? du låter lite tveksam där....
Jag ska upp kl 04.30 i morgon, har samling 06.30 för att köra vidare mot HGB. Skåne vårenturen går av stapeln i mon, 140 hojar typ som ska köra massa kringelikrok vägar genom skåne. Måste fixa ett par speglar till hojen i morgon bitti då jag ska vara reijsleiter, rätt bra ha koll om man har kvar gruppen bakom sig.
Näää.....tycker du??
Är jävligt kaxig men tyckte inte jag var det nu. Var jag det? Happ får väl tagga ner lite då.
Näh det kanske är jag som är mjäkig.
Inget trubbel vart det dock. Men två för dig blev det, så nu är det din tur.
Duktig du är!!!! Okej, ska komma ihåg när det väl är dags att partaja! Nu ska ja packa på mig tonvis med kläder. Snart dags att köra hemifrån.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|