Kärlekstrubbelstråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Tror du inte vi tjejer blir det då?? När ni killar behandlar oss som skit? Sen blir ni förvånade när bruden knullar någon annan! :rolleyes:

Jag har slutat bli förvånad över att ni inte pratar om hur ni tycker att vi behandlar er utan istället går o knullar några andra..

Fröken höger är min sanna vän o tillsammans med en motorcykel klarar jag mig fan utan er!... :död

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har slutat bli förvånad över att ni inte pratar om hur ni tycker att vi behandlar er utan istället går o knullar några andra..

Fröken höger är min sanna vän o tillsammans med en motorcykel klarar jag mig fan utan er!... :död

Menar du allvar eller??

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
:D:D:D visst är det så ;) du kan ju informera din kompis om att kossorna är på betet. :rofl :rofl

Vaffan har kossor med saken att göra? :va

(jag ville också va me!...)

Har majoriteten av killar problem med tjejer som har fler killpolare än tjejpolare?

Tycker inte jag har några problem med det.

Å andra sidan har jag väl andra problem istället, har jag hört.... :näsblod

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Du är för ung o naiv än så länge...

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Fast reflekterar jag tillbaka till mina egna erfarenheter så kan vi killar (även jag) vara lite dåliga på att lyssna också. Men vi kommunicerar ändå på lite olika sätt. Män är generellt mer raka och logiska.

Så när hon säger, "Det vore kul att ta bilen till IKEA och titta på ett nytt kök nån gång snart. Dom har öppet lördagar mellan 12-18"

Du svarar från soffan "mmmm"

Sen bokar du in en Tipsextra med polarna för att ta en bira och kolla på Premier League på lördagen, kommer hem och hon är sur... för ni skulle ju kolla på kök i helgen, typ

Du tänker "WHAT?! När bestämde vi det?"

:p

Lite generalisering, but still :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Fruntimmer är till 99% dumm i huvve.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

hahha changco förstår. :tungan

mm alla har väl sina problem och brister, men vissa vill varken ändra på dom eller förstå hur dom påverkar andra.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
mm alla har väl sina problem och brister, men vissa vill varken ändra på dom eller förstå hur dom påverkar andra.

Vill inte/kan inte någon ändra på sina brister så får man ibland kolla om man istället kan acceptera dem. :)

Och vad som är en brist i vissa fall är en tillgång i andra.

Envishet? Du kan antingen se den personen som jäkligt tjurig, eller så kan du sen den som målmedveten och någon som inte ger upp.

Tålamod? Du kan antingen se den personen som ambivalent och utan driv, eller så kan du se den som uthållig och någon som vet vad de vill och kan vänta på att få det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Vill inte/kan inte någon ändra på sina brister så får man ibland kolla om man istället kan acceptera dem. :)

Och vad som är en brist i vissa fall är en tillgång i andra.

Envishet? Du kan antingen se den personen som jäkligt tjurig, eller så kan du sen den som målmedveten och någon som inte ger upp.

Tålamod? Du kan antingen se den personen som ambivalent och utan driv, eller så kan du se den som uthållig och någon som vet vad de vill och kan vänta på att få det.

Så klart! Men om den andra personen vet sina brister men vägrar ändra på dom fast dom är DÅLIGA då finns det inte så mycket att acceptera. Varken envishet eller tålamod är något dåligt om man gör det på rätt sätt. Det är stor skillnad på någon som är tjurig eller någon som är målmedveten.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Så klart! Men om den andra personen vet sina brister men vägrar ändra på dom fast dom är DÅLIGA då finns det inte så mycket att acceptera. Varken envishet eller tålamod är något dåligt om man gör det på rätt sätt. Det är stor skillnad på någon som är tjurig eller någon som är målmedveten.

Håller med dig. Vissa saker är faktiskt riktigt dåliga och det finns ingen mening att acceptera dem bara för att. Det slutar bara dåligt ändå förr eller senare.

Men det är ett av felen med många tjejer. De verkar ofta vilja ha en kille som är ett projekt, någon de kan forma om och lära rätt beteende. Sådana tjejer borde istället köpa en vovve. :tummenupp

Det är faktiskt inte så stor skillnad på någon som är tjurig eller målmedveten. Allt handlar om hur du väljer att se på det som händer just där och då, som målmedvetenhet eller tjurighet.

Fortsätter vi just den här diskussionen lite till så kommer du till exempel säkert se mig som tjurig. :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tjejer som ska forma o lära upp e bara dumma i huvudet o har något jävla mammasyndrom. Det handlar förhoppningsvis om två vuxna människor, förstår inte brudar som gillar killar som måste daddas med. Som du säger, då kan man lika bra skaffa sig en hund el nåt.

Tycker det är rätt stor skillnad på tjurig o målmedveten, en person som är tjurig gör det på ett extremt barnsligt sätt medan en person som är målmedveten oftast har en plan och gör det på ett vuxet sätt.

Håller med dig. Vissa saker är faktiskt riktigt dåliga och det finns ingen mening att acceptera dem bara för att. Det slutar bara dåligt ändå förr eller senare.

Men det är ett av felen med många tjejer. De verkar ofta vilja ha en kille som är ett projekt, någon de kan forma om och lära rätt beteende. Sådana tjejer borde istället köpa en vovve. :tummenupp

Det är faktiskt inte så stor skillnad på någon som är tjurig eller målmedveten. Allt handlar om hur du väljer att se på det som händer just där och då, som målmedvetenhet eller tjurighet.

Fortsätter vi just den här diskussionen lite till så kommer du till exempel säkert se mig som tjurig. :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning