Perris
Ny medlem
Tack! Och visst är det så. Man är sällan så patetisk som precis efter ett uppbrott. Snart går solen upp igen.
det kan bara bli bättre from nu.
/perris
Tack! Och visst är det så. Man är sällan så patetisk som precis efter ett uppbrott. Snart går solen upp igen.
det kan bara bli bättre from nu.
Vad händer i Malmö?
Slutar alltid illa när man festar i malmö så får antingen komma i form igen blixtfort eller lägga ner bråkande (de kommer aldrig funka)
Ok, lets get to business!
(Klipp)
Sen saknar jag vad som faktiskt gör dig nyfiken på henne om du ska hålla en seriös ton
Supa funkar alltidDet är party om ni kommer.
på ett ställe som du inte vill ska svullna vid ett sånt tillfälle.
Ja, jag såg att du skrev så flitigt här så jag blev nyfiken. Speciellt med tanke på att du varken skrivit i TPLs forum eller i vårturen-tråden. Herr Deepthoughts-spam-a-lot!
Ja men det är bra, som du säkert märkt så ökar tjejerna här på sh riktigt ordentligt så det är bara att hänga på allt som sker. Sen även om det är massa killar så känner väl dom tjejer som har kompisar osv osv.
Hmm okej, låter ju konstigt. Kollat med dom du beställde d från?
Nä renodlat hästfolk vill man inte ha så mycket att göra med. Annars är flickor som pysslar med häst jävlar på att rida.
Faan! Nu börjar ja falla tillbaka i mitt gamla jag igen, Snusktanten!
Solly. Självklart borde mitt första inlägg ha varit i TPL:s forumdel där jag glatt sagt hej.
Va? Är det många tjejer här? Har ni fest, eller? (Sedan är jag ju faktiskt inte sådär superdesperat. Tror jag. )
Jo, men jag kan ju inte tyska, så jag kan liksom inte kolla upp var mina däck är. Kommer de imorgon så kanske jag hinner! Hoppas, hoppas, hoppas! Såg du ska vara RL. Kul!
Jag hoppas inte det är jag som har den inverkan på dig, att du föll tillbaka i gamla hjulspår.
Så vad hade jag skickat, ja trust me, det hade blivit kort på en så tunn och tråkig presentation som hon har.
Jag har inte bestämt mig om halvtokig räcker riktigt ända fram,
men gillar du fart och fläkt så är du på några pluspoäng för det är min stora passion!
Jag älskar att ta ut hojen på sommarkvällarna och köra längs kusten,
känna havsvinden fläkta mot mig och lukten av havet för att
sedan stanna till och njuta av hur fint Malmö faktiskt är!
Jag är nyfiken på vad som får dig, en halvtokig tjej att känna dig inspirerad och vad som gör dig riktigt jäkla glad...
Det där är vad jag klassar som ett seriöst svar men som samtidigt berör bättre ämnen, du berättar om vad som gör dig glad och de känslor du upplever då.
Personligen väljer jag hellre en halvt oseriös diskussion där jag mer skojar med henne. Som ett exempel så minns jag en dialog som gick ungefär såhär
Jag skrev nått random mail och får tillbaka
Hon: Jag dejtar bara killar som är över 185
Jag (tror jag svarade nått i stil med)
Haha, jag som just tänkte presentera dig för Johnny Depp, men nu blev han bitter, sa "These Swedish girls are so God damn picky!" och sprang ut genom dörren.
Tufft liv att vara en 175 cm lång pirat...
Hon skrev tillbaka och hängde med i dialogen, jag började sen dejta henne och well, vi dejtade ett tag
kanske lite lammkött-varning i ditt fall men har ett par nya flickor. hahaha....
ska hålla tummarna att du får dom i mon, så kan du köra i min grupp om du vill. dvs om du pallar med långsamt tempo, får se hur länge ja pallar med långsamt tempo.
jo, det är du palle. du påminner mig om the good old days, typ förra vintern..... då vart det mycket snusk o :ligga i trådarna.
/perris
/perris
Jo, man är faktiskt oftast väldigt mycket mer patetisk precis före ett uppbrott.
Och medan det händer.
Och efter.
Fy fan. Ibland undrar man varför man sätter sig i en sådan position att man tvingas gå igenom det igen. Det är väl ungefär som med kvinnor och barnafödande. Eller hojsemester med tält.
Men då vet ni ju bättre till nästa gång, för kära kommer ni att bli igen
A och O i en relation är kommunikation... MED VARANDRA! Att snacka med polarn om hur läget är mellan dig o tjejen räknas m a o inte som en dialog
Har egen bitter erfarenhet av det... Resultatet blev att jag packade ihop mina saker och sa "Tack och adjö"
Haha, tack du!Dont worry, be happy! Efter regn kommer sol. Läk dig själv innan du ger dig ut i hagen bland lammen.
Gilla din info, rolig.
Haha! Unge herr Werther, ere du?Jo, man är faktiskt oftast väldigt mycket mer patetisk precis före ett uppbrott.
Och medan det händer.
Och efter.
Fy fan. Ibland undrar man varför man sätter sig i en sådan position att man tvingas gå igenom det igen. Det är väl ungefär som med kvinnor och barnafödande. Eller hojsemester med tält.
Mannen, jag hoppas du skojar och faktiskt förstår att det där är att flirta med henne. Dessutom så kommer ovanstående få henne att förstå hur dumt hon egentligen har resonerat när hon diskvalificerar killar direkt pga yttre attribut.Är du över 185? Eller du dejtade en tjej som ljuger?
Stod Herr Depp bredvid dig, för att sedan springa, när du skrev ditt mail? Eller du ljög också?
Var kommer hon in i bilden? Andra plats, tredje eller fjärde, efter hojen, polarna, fotbollen, farten och fläkten?
Palle: Well, låt mig säga ett väldigt tänkvärt citat
Om du fortsätter att göra vad du alltid gjort, så kommer du få samma resultat som du alltid fått
Jag säger inte att mitt svar skulle få 100% svarsfrekvens för det får det inte ens i närheten av och jag vill inte säga att jag alltid har rätt för så är det givetvis inte. När jag nätdejtade hade jag kanske typ 25-30% svarsfrekvens men det skulle iaf vara 10-12 av 40 svar så nått funkade iaf.
Mannen, jag hoppas du skojar och faktiskt förstår att det där är att flirta med henne. Dessutom så kommer ovanstående få henne att förstå hur dumt hon egentligen har resonerat när hon diskvalificerar killar direkt pga yttre attribut.
Dvs, är du 38 bast och gillar att träffa tjejer i 30-års åldern och hon har upp till 35 i sin profil så måste du skoja med det. För trust me, den tjejen skulle dejta både Johnny Depp och Brad Pitt trots att de båda är 47!
Nej, en tjej är inte min högsta prioritet.. och *newsflash* hon VILL INTE vara min högsta prioritet.
En tjej vill bli tagen med på ett äventyr, inte vara själva äventyret.
Palle: Well, låt mig säga ett väldigt tänkvärt citat
Om du fortsätter att göra vad du alltid gjort, så kommer du få samma resultat som du alltid fått
.
Men... Eftersom alla tjejer är lite olika och du oftast bara får en chans så kan du inte prova ett annat tillvägagångssätt, för att se om det fungerar bättre på just den tjejen, om nu ditt förra misslyckades. Alltså är det enklast att vara sig själv
Ja första intrycket är jätteviktigt.
Givetvis ska man man vara sig själv, men jag skulle hellre uttrycka det som att du ska vara ditt bästa själv.
Sen finns det hur många bra tjejer som helst så skiter det sig med en, står tusen åter
Alltså... När du tvekar att gå fram och prata med den attraktiva tjejen, så gör du inte bara dig själv besviken, utan även henne besviken.
Varje gång du ser en tjej som du skulle vilja lära känna, gå fram till henne och visa upp dig som en man i världen. Oavsett vad som händer så har du gjort din plikt som en man!
"Jag stod där borta och såg dig. Jag vet inte vad det är, men jag var bara tvungen att komma över och säga hej"
Testa det tio gånger på stan ikväll efter jobbet så lovar jag dig att du kommer att lära dig massor... och vara sjuuuukt stolt över dig själv sen
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|