Står i baren och beställer en öl och får den. Kommer en tjej som ställer sig bredvid och gör sin beställning. Jag säger ett glatt hejsan och innan jag hinner säga något mer har hon vänt sig mot mig och säger: "Du jag har redan någon att knulla så stick."
Kan du ge något tips på hur konversationen typ egentligen borde ha låtit så blir jag glad.
Mannen, hade det varit jag så hade det numera förmodligen låtit
Hon:
Du jag har redan någon att knulla så stick
Jag: Nice, det höjer jag mitt glas för! Ha det skoj ikväll då!
och sen hade jag stått kvar och druckit min bira och pratat med någon annan som verkar roligare istället.
men är jag på humör och vill ha kul med det, kan jag lika gärna säga
Hon:
Du jag har redan någon att knulla så stick
Jag: Haha, så du tror att bara för att jag hälsar på dig, så kommer jag låta dig ha sex med mig ikväll?
och sen tagit det därifrån
Tro mig att jag många gånger hört tjejers standardcitat
- Du, jag har inte sex med någon jag träffar på krogen
- Du, jag har inte sex med någon första kvällen
bla bla bla
Grejjen är att tjejerna säger inte den typen av citat för att de inte vill ha sex, för trust me, det vill dem. De vill bara veta att du kommer att respektera dem som kvinnor precis lika mycket efter sexet och på morgonen.
Så då är det upp till oss grabbar att förmedla det, typ
"Du, jag vill ha sex med dig ikväll för du gör mig kåt, men om vi inte skulle ha det och bara sova tillsammans skulle inte spela någon roll för mig. Sex är ingen big deal för mig även om jag skulle gilla det som fan med dig, men oavsett skulle jag respektera dig som kvinna precis lika mycket på morgonen."
Sen gillar jag också att flika in att vad som händer mellan oss kommer att stanna hos mig. Jag bryr mig liksom inte om hon berättar vad som händer mellan oss, det är helt fine för mig, men det kommer inte att komma från mig iaf... A gentleman never tells
och det är inte bara BS, för det är också hur jag ser det...