Kärlekstrubbelstråden

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Ja förstår dig sen har du ju tyvär några mil ner till oss =( även om dom är mer än värda att köra =) vi är så trevliga här nere i skåne kan jag lova. Jag bjuder på dom första ölen på dig :fyllisar :tummenupp

Ohh en torsdag öl det hade man ju inte tackat nej till det är fint

Ja jo assa, hinna ner t skåne o tebax innan två imorgon kan bli tufft. Du får komma hit upp istället me ölen. E ju fest den 28 o ja lär behöva hjälp att inte dricka hjäl mej där, skulle va hemskt om ja hällde i mej allt ensam. Tänk va arga alla andra hade blitt hi hi hi hi hi

cantharis

Guest
Låter som en lysande plan. Ja börjar ju inte förens två tidigast imorrn, vart ska vi då? Får bli ett ställe me pratglada o där mysbyxor tillåts :) (förbannade mobil)

jag tycker vi tar o drar ner till michan o tar en varsin :öl och :banana lite heeehe
upp o hoppa så dra vi..........

:shrules

Till hajmat och cantharis, som verkar bo på rätt ställe, kan jag då rekommendera denna tillställning:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=200317

Efter den festen + en månad, eller två, så lär ni antagligen skriva här igen. :brinnerup

Ajjemen den vet vi allt om :yoparty
syns väl där då antar jag...

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ja jo assa, hinna ner t skåne o tebax innan två imorgon kan bli tufft. Du får komma hit upp istället me ölen. E ju fest den 28 o ja lär behöva hjälp att inte dricka hjäl mej där, skulle va hemskt om ja hällde i mej allt ensam. Tänk va arga alla andra hade blitt hi hi hi hi hi

Ja jag har ju inte lägre upp i ni hade ner ju haha så det kan man inte skylla på. Men den 28 kommer man ju helt klart upp får bjuda på ölen då istället :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
fy fan med så mycket snö min ombyggda hoj håller nog inte så långt då måste vi ha en trailer efter oss med delar och verktyg

Det är samma problem som jag har med bilarna. Litar inte på att någon av dem håller hela vägen fram. :hihi

Är det snö får jag bli hemma. :(

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Va ni dillar mkt killar :) ja har ett problem. Kan ni lösa det åt mej? Ja e nydumpad, ja de e sant, ni läste rätt, Tess e lös... Min prins har tröttnat på sin gamla trasa, så nu måste ja få mitt hjärta att sluta längta efter han, ja håller på att bli galen snart. Så assa, ja behöver sysselsättning tillsammans me andra utöver att jobba, monca o alla andra kan ju inte ha tid för mej hela tiden... Va som helst funkar för mej, klättra i träd, räkna stenar i asfalten, leta giraffer i slottskogen eller bara ta en fika o tjöta (ni kan ju lära mej allt om höj o meka osv om ni vill då ja ändå ska fixa kortet nu) bara o höra av er om ni inte e för rädda. Monca behöver åxå rastas btw trots hon inte e singel. Ha ha ha

Men gumman, ni får väl blicka norrut drygt 100mil, här finns det mycket att göra, skotta snö, åka slalom, köra skoter, bygga snögubbar etc:tummenupp

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Var där två gånger förra året, på grillfesten och halloween. Riktigt kul! Om jag minns rätt. :gnissla

Bunde: Ska du se d.. oj hoppsan...

ja se där ja, va vart du för nåt då??? kankse såg dej d, eller ja, ja vet inte säkert, va ju inte de mest nykta av dom alla, men nog inte heller den onyktraste den gången, tack o lov

Jag brukar vara mest onykter tillsammans med Mr K ju :rolleyes:

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Men gumman, ni får väl blicka norrut drygt 100mil, här finns det mycket att göra, skotta snö, åka slalom, köra skoter, bygga snögubbar etc:tummenupp

skotta snö?????

ja kommer på direkten, vart bor du?? ja älskar snö!!!!! de snöar här i gbg nu *BIG smile* slalom? de har ja inte åkt sen ja va liten knodd på 1 meter skidor hihihi
va har du mer o bjuda på??? iofs så nämnde du de mest roliga i vinterlandet... hmm

iofs inte så bra me tanke på att ja ska ta mc kortet nu hmm, men jaja, sn e alltid välkommet

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
ja se där ja, va vart du för nåt då??? kankse såg dej d, eller ja, ja vet inte säkert, va ju inte de mest nykta av dom alla, men nog inte heller den onyktraste den gången, tack o lov

Klädde ut mig till en dålig James Bond-kopia. :hihi

Själv då?

Sedär.. då kanske man sågs,,, jag var vampyr på halloween, vad var du??
WCX har alltid grymma fester :yoparty

Kolla ovan.

Vampyr? Minns nog inga vampyrer. :gnissla

Var du på förfesten hos Mark?

Vem e mr k dah?

Han var utklädd till cowboysare. Han var rätt tankad. Började redan på resan upp från trakterna av Lund och fortsatte i högt tempo hela kvällen. Helt fantastiskt att han kunde stå upp i slutet. :hihi

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...