Kärlekstrubbelstråden

cantharis

Guest
Klädde ut mig till en dålig James Bond-kopia. :hihi

Själv då?

Kolla ovan.

Vampyr? Minns nog inga vampyrer. :gnissla

Var du på förfesten hos Mark?

hmm James Bond.... osäker..
Var inte på förfest hos Mark.. hörde att den var bra..
Här e jag som "vampyr" hahahha :hihi 2.jpg

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
hmm James Bond.... osäker..
Var inte på förfest hos Mark.. hörde att den var bra..
Här e jag som "vampyr" hahahha :hihi View attachment 266110

Fifan! Läskigt värre. Eller kanske inte. :) Snygg vampyr i alla fall. ;)

Men njäe, jag minns inte att jag sett dig där. Får nog hälla i mig ett par droppar mindre öl på nästa fest så jag vet vad för folk som varit där. :hihi

Förfesten hos Mark var en riktig höjdare! Massor av trevligt folk! Så nästa gång han har en rekommenderar jag den starkt. :tummenupp

Ha ha ha i mej va de nog inte så mkt klös i denna halloween, Ja gick mest runt o spann hi hi hi

Och lapade öl? ;)

Last edited:

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Fifan! Läskigt värre. Eller kanske inte. :) Snygg vampyr i alla fall. ;)

Men njäe, jag minns inte att jag sett dig där. Får nog hälla i mig ett par droppar mindre öl på nästa fest så jag vet vad för folk som varit där. :hihi

Förfesten hos Mark var en riktig höjdare! Massor av trevligt folk! Så nästa gång han har en rekommenderar jag den starkt. :tummenupp

Och lapade öl? ;)

Jo, ja lapade några öl :) marks fester brukar va väldans bra. Denna gången hoppade ja den för ja vart bjuden på en annan :) nu tycker ja nog kudden ropar. Dags o bädda ner sej o visa svansen runt nosen :) sov gott alla

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Usch... Ida e de de en jobbig dag igen. Knappt kunnat sova natt igen för oron o saknaden i kroppen... O nu när ja gav upp att försöka så kommer panikångesten krypandes me sina klor o sliter i mej. De e fan inte lätt o bli dumpad när man älskar han så djupt att ja önskar de va han o ja för alltid, vilket ja trodde de va fram tills för snart två veckor sen. Men han har ju gjort sitt väl. Han har sina anledningar o de ända ja kan göra är att släppa han fri o försöka ta mej igenom detta helvete utan o gå in i väggen... Springe ni på han så hälsa så gott från mej... Har ni tips på va ja ska göra för att få tiden att gå lättare så tveka inte berätta dem, som ja skrivit tidigare. Ja gör vad som helst som kan ge mej andrum...

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Usch... Ida e de de en jobbig dag igen. Knappt kunnat sova natt igen för oron o saknaden i kroppen... O nu när ja gav upp att försöka så kommer panikångesten krypandes me sina klor o sliter i mej. De e fan inte lätt o bli dumpad när man älskar han så djupt att ja önskar de va han o ja för alltid, vilket ja trodde de va fram tills för snart två veckor sen. Men han har ju gjort sitt väl. Han har sina anledningar o de ända ja kan göra är att släppa han fri o försöka ta mej igenom detta helvete utan o gå in i väggen... Springe ni på han så hälsa så gott från mej... Har ni tips på va ja ska göra för att få tiden att gå lättare så tveka inte berätta dem, som ja skrivit tidigare. Ja gör vad som helst som kan ge mej andrum...

Ouch! Tråkigt. Been there, done that.
Det finns ju tyvärr inte så mycket man kan göra. Släppa, glömma och gå vidare... Men hur?
Ta en ljuvlig promenad genom Slottskogen nu på förmiddagen. I eftermiddag/kväll umgås du med dina vänner och har det så bra som möjligt. I morgon bitti sover du länge, sedan umgås du lite mer med dina underbara vänner. På måndag håller du dig lite sysselsatt med vad det nu brukar vara du gör, sen tränar du en timme efter det. Eller nå't.
Be strong, det går över till slut.

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
skotta snö?????

ja kommer på direkten, vart bor du?? ja älskar snö!!!!! de snöar här i gbg nu *BIG smile* slalom? de har ja inte åkt sen ja va liten knodd på 1 meter skidor hihihi
va har du mer o bjuda på??? iofs så nämnde du de mest roliga i vinterlandet... hmm

iofs inte så bra me tanke på att ja ska ta mc kortet nu hmm, men jaja, sn e alltid välkommet

I "Schtaan" (Skellefteå på rikssvenska:) ) Du är välkommen, det kanske är nyttigt med en weekend i norrland:tummenupp . Man kan ju t.ex ta en skotertur ut på nån sjö med pimpelspöet i högsta hugg:tummenupp .

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
I "Schtaan" (Skellefteå på rikssvenska:) ) Du är välkommen, det kanske är nyttigt med en weekend i norrland:tummenupp . Man kan ju t.ex ta en skotertur ut på nån sjö med pimpelspöet i högsta hugg:tummenupp .

Kan säga att skotertur, pimpelspö, vinterland o bara en massa natur med sin läkande kraft skulle sitta väldigt bra just nu. Har ja ledigt från allt ett par dagar så är det inte helt omöjligt trots ja inte känner dej... Nu ska ja stoppa huvudet i jobb ett antal timmar

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Kan säga att skotertur, pimpelspö, vinterland o bara en massa natur med sin läkande kraft skulle sitta väldigt bra just nu. Har ja ledigt från allt ett par dagar så är det inte helt omöjligt trots ja inte känner dej... Nu ska ja stoppa huvudet i jobb ett antal timmar

Som sagt, du är hjärtligt välkommen:)
Fasen va jobbigt det är när man hamnat i samma situation som du, det känns verkligen som ingen har det värre men det gäller att kämpa på fast det är jobbigt. Att försöka tänka framåt fast det är tungt, (snart sitter du på bågen och får bestämma själv när, var och hur du ska köra:tummenupp) . Umgås med kompisar, promenader för att rensa skallen och att träna är ju också bra knep för att komma vidare:tummenupp.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Kul att ens så kallade flickvän har gått bakom ryggen på en i ett helt jävla år och knullat andra!!!!!!
Och sen skyllt allt på mig!

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Fy fan! Hur resonerar hon då?:va

Ingen aning, hon har nojat som fan över att jag ska hålla på med andra hur länge som helst, jag har inte ens fått prata med tjejer.

Men HON går och knullar nån jävla "kompis"!!:mad:

Anledning enligt henne: Jag ville komma över dig.... WTF!? Med en kuk mellan benen?!?!?!:död

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ingen aning, hon har nojat som fan över att jag ska hålla på med andra hur länge som helst, jag har inte ens fått prata med tjejer.

Men HON går och knullar nån jävla "kompis"!!:mad:

Anledning enligt henne: Jag ville komma över dig.... WTF!? Med en kuk mellan benen?!?!?!:död

Vilken underbar logik!:huvet Om hon vill "komma över dig" så borde hon väl börja med att avsluta det ni har?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning