James bond kopia minns ja lite svagt... Ja va en svårt o vit katt
Kan väl inte precis säga att det ringer några klockor. Får kanske ta och kolla genom fotona igen någon dag och se ifall jag hittar någon liten kissemiss med klös där.
James bond kopia minns ja lite svagt... Ja va en svårt o vit katt
Kan väl inte precis säga att det ringer några klockor. Får kanske ta och kolla genom fotona igen någon dag och se ifall jag hittar någon liten kissemiss med klös där.
hmm James Bond.... osäker..
Var inte på förfest hos Mark.. hörde att den var bra..
Här e jag som "vampyr" hahahha View attachment 266110
Ha ha ha i mej va de nog inte så mkt klös i denna halloween, Ja gick mest runt o spann hi hi hi
Fifan! Läskigt värre. Eller kanske inte. Snygg vampyr i alla fall.
Men njäe, jag minns inte att jag sett dig där. Får nog hälla i mig ett par droppar mindre öl på nästa fest så jag vet vad för folk som varit där.
Förfesten hos Mark var en riktig höjdare! Massor av trevligt folk! Så nästa gång han har en rekommenderar jag den starkt.
Och lapade öl?
Jo, ja lapade några öl marks fester brukar va väldans bra. Denna gången hoppade ja den för ja vart bjuden på en annan nu tycker ja nog kudden ropar. Dags o bädda ner sej o visa svansen runt nosen sov gott alla
Usch... Ida e de de en jobbig dag igen. Knappt kunnat sova natt igen för oron o saknaden i kroppen... O nu när ja gav upp att försöka så kommer panikångesten krypandes me sina klor o sliter i mej. De e fan inte lätt o bli dumpad när man älskar han så djupt att ja önskar de va han o ja för alltid, vilket ja trodde de va fram tills för snart två veckor sen. Men han har ju gjort sitt väl. Han har sina anledningar o de ända ja kan göra är att släppa han fri o försöka ta mej igenom detta helvete utan o gå in i väggen... Springe ni på han så hälsa så gott från mej... Har ni tips på va ja ska göra för att få tiden att gå lättare så tveka inte berätta dem, som ja skrivit tidigare. Ja gör vad som helst som kan ge mej andrum...
skotta snö?????
ja kommer på direkten, vart bor du?? ja älskar snö!!!!! de snöar här i gbg nu *BIG smile* slalom? de har ja inte åkt sen ja va liten knodd på 1 meter skidor hihihi
va har du mer o bjuda på??? iofs så nämnde du de mest roliga i vinterlandet... hmm
iofs inte så bra me tanke på att ja ska ta mc kortet nu hmm, men jaja, sn e alltid välkommet
I "Schtaan" (Skellefteå på rikssvenska ) Du är välkommen, det kanske är nyttigt med en weekend i norrland . Man kan ju t.ex ta en skotertur ut på nån sjö med pimpelspöet i högsta hugg .
Kan säga att skotertur, pimpelspö, vinterland o bara en massa natur med sin läkande kraft skulle sitta väldigt bra just nu. Har ja ledigt från allt ett par dagar så är det inte helt omöjligt trots ja inte känner dej... Nu ska ja stoppa huvudet i jobb ett antal timmar
Kul att ens så kallade flickvän har gått bakom ryggen på en i ett helt jävla år och knullat andra!!!!!!
Och sen skyllt allt på mig!
Fy fan! Hur resonerar hon då?
Jag är trasig.
Ingen aning, hon har nojat som fan över att jag ska hålla på med andra hur länge som helst, jag har inte ens fått prata med tjejer.
Men HON går och knullar nån jävla "kompis"!!
Anledning enligt henne: Jag ville komma över dig.... WTF!? Med en kuk mellan benen?!?!?!
Kul att ens så kallade flickvän har gått bakom ryggen på en i ett helt jävla år och knullat andra!!!!!!
Och sen skyllt allt på mig!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |