Kärlekstrubbelstråden

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Ledsen, men du har fel. Fast allt handlar givetvis vilka önskemål man har på en tjej. Har man inga större "krav" så finns det säkert många bra tjejer. :)
Inget fel i att ha krav, det ska man ha.

Men av din beskrivning av vad du ville ha i det mail du svarade den där tjejen, så finns det mer tjejer där ute som passar dig än vad du någonsin skulle kunna hantera.

Ja, hon jag sade hej till som sade att hon redan hade någon att *fult ord* och att jag skulle sticka hade alldeles säkert blivit besviken ifall hon inte fått chansen att säga det till mig. ;)
Haha, hade du inte sagt något till henne, så hade du ju inte haft det minnet eller den sjukt sköna story att berätta för oss, så bra gjort! Du får iaf en klapp på axeln av mig för det :)

PS. Sen är "knulla" faktiskt ett fint ord... :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Inget fel i att ha krav, det ska man ha.

Men av din beskrivning av vad du ville ha i det mail du svarade den där tjejen, så finns det mer tjejer där ute som passar dig än vad du någonsin skulle kunna hantera.

Nu läser du vad jag skrev i det svaret på ett väldigt ytligt sätt. ;) Jag lovar dig att det inte finns många som passar in. Sedan får de gärna gilla mig också och då finns det inga kvar. :D

Haha, hade du inte sagt något till henne, så hade du ju inte haft det minnet eller den sjukt sköna story att berätta för oss, så bra gjort! Du får iaf en klapp på axeln av mig för det :)

PS. Sen är "knulla" faktiskt ett fint ord... :tummenupp

Faktiskt hade jag gärna varit utan den storyn. :) Ju mer konstiga saker man råkar ut för, desto mer börjar man generalisera vilket inte är bra alls.

Och visst är knulla egentligen ett fin ord, men enligt många parental content advisory filters så är det inte det. :hihi

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Haha, bara för sakens skull så fick jag idag ett mail från ett 3 år gammalt nätdejtingkonto om att jag skulle få 3 dagar gratis, så öppnade upp det igen och skrev en presentation.

Det här kan bli kul att se hur det går på tre dagar. Orkar dock inte köra det seriösare än tre dagar för det blir ju ett heltidsjobb att styra ihop allt sånt där om det ska göras seriöst. Får ju inte gå ut över körtid! :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har majoriteten av killar problem med tjejer som har fler killpolare än tjejpolare?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja. (Iaf min erfarenhet)

Samma erfarenhet. Har nästintill bara killpolare som jag umgås med och kanske därför man fortfarande är singel. Finns ingen kille som pallar med det. Fast det kanske beror på att man dras till samma typ av muppar. :va:gnissla

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Samma erfarenhet. Har nästintill bara killpolare som jag umgås med och kanske därför man fortfarande är singel. Finns ingen kille som pallar med det. Fast det kanske beror på att man dras till samma typ av muppar. :va:gnissla

Jag har nog listat ut varför det är så.
Detta har jag listat ut: Pojkvännen vill ju ha nånting att snegla (dregla) på när ni träffar vännerna... Inte så lockande att fantisera om hunkiga mc snubbar som att klä av dina tjejpolare och fantisera...

Debattera gärna om du har en annan vinkel på "problemet"

Sen att du dras till en viss typ av män är ett mönster som är svårare att bryta...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har majoriteten av killar problem med tjejer som har fler killpolare än tjejpolare?

:mad:
Dum fråga som du ju redan vet svaret på..

Detta har jag listat ut: Pojkvännen vill ju ha nånting att snegla (dregla) på när ni träffar vännerna... Inte så lockande att fantisera om hunkiga mc snubbar som att klä av dina tjejpolare och fantisera...

Sen att du dras till en viss typ av män är ett mönster som är svårare att bryta...

ELLER så är det som så att vi inte gillar när andra killar dregglar över våran naiva flickvän!

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

HAHHahAHAH d e nog fan ta mig sant! Har aldrig tänkt på det på det viset. :tummenupp

Jo, jag vet. Försöker bryta det men det är ju rätt svårt. :död Vet ju inte riktigt vad fan det är jag fastnar för. :va

ELLER så är det som så att vi inte gillar när andra killar dregglar över våran naiva flickvän!

ELLER så litar killen på sin dumma naiva flickvän att hon inte gör något.

Hade jag inte velat att andra brudar ska dregla över min dude så hade jag haft pojkvän varit gift och haft 50 ungar för länge sen, dvs inte varit så kräsen som jag är. :tummenupp

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Raring! Du vet ju att vi tjejer aldrig är orsaken till några problem, enbart er killars skenande fantasi som sätter fälleben på er själva med besked!
OCH var glad över ifall andra tycker att din flickvän är så jäkla het (då är du ju inte blind) att de ylar :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Raring! Du vet ju att vi tjejer aldrig är orsaken till några problem, enbart er killars skenande fantasi som sätter fälleben på er själva med besked!
OCH var glad över ifall andra tycker att din flickvän är så jäkla het (då är du ju inte blind) att de ylar :D

Killar dregglar bara bruden har 2 bröst så de säger inte så jävla mkt...

HAHHahAHAH d e nog fan ta mig sant! Har aldrig tänkt på det på det viset. :tummenupp

Jo, jag vet. Försöker bryta det men det är ju rätt svårt. :död Vet ju inte riktigt vad fan det är jag fastnar för. :va

ELLER så litar killen på sin dumma naiva flickvän att hon inte gör något.

Hade jag inte velat att andra brudar ska dregla över min dude så hade jag haft pojkvän varit gift och haft 50 ungar för länge sen, dvs inte varit så kräsen som jag är. :tummenupp

Men det har jag ju lärt mig den hårda vägen att det inte går att lita ett jävla skit på er tjejer...

"Jag har aldrig gjort nåt med nån av mina killkompisar" HAHAAH, jojo...

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Killar dregglar bara bruden har 2 bröst så de säger inte så jävla mkt...

Men det har jag ju lärt mig den hårda vägen att det inte går att lita ett jävla skit på er tjejer...

"Jag har aldrig gjort nåt med nån av mina killkompisar" HAHAAH, jojo...

drar du med ditt skit in i varje nytt förhållande kommer det aldrig funka.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
drar du med ditt skit in i varje nytt förhållande kommer det aldrig funka.

Jag börjar på ny kula varje gång men blir överbevisad varje gång :gnissla

Snart kommer jag ju bli likadan själv...

Och det gör inte du?

Jag talar väl av egen erfarenhet här!
Jag vet ju hur killar funkar eftersom jag är en själv, därav kan jag ju tala om hur det ligger till..

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det är väl vad man gör framöver som bestämmer hurdant förhållandet blir?

Ja o jag är så jävla naiv o godtrogen så jag tror ingenting..
Det slutar antingen med att tjejen ligger med nån av sina killkompisar eller att man får reda på att hennes killkompisar egentligen var hennes KK innan ni träffades, skoooooj... :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Jag vet ju hur killar funkar eftersom jag är en själv, därav kan jag ju tala om hur det ligger till..

e du riktigt säker på att du börjar på ny kula varje gång?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Du är ju inte direkt ensam om att ha erfarenheter om brustet hjärta, sviken tillit och en krossad själ.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Inte helt ny såklart, man blir ju ganska formad efter sina erfarenheter.
Men jag är ganska godtrogen och naiv... fast kanske inte riktigt nu längre :huvet

Tror du inte vi tjejer blir det då?? När ni killar behandlar oss som skit? Sen blir ni förvånade när bruden knullar någon annan! :rolleyes:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning