Kärlekstrubbelstråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du låter inte så gammal. :D

Usch nu ska man inte sitta här o fastna på jävla sh. Måste köra o hämta ett par backspeglar till moppen. :)

Jodu, dutti ponke jag! :banana

Hahha, och jag kom nyss hem. :)

Dom är ju så tråkiga dom där trubblen dock, inte en heller vart det.... :gnissla

Edit: Hade kul ändå iofs, men lite trubbel är alltid bra.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du låter inte så gammal. :D

Usch nu ska man inte sitta här o fastna på jävla sh. Måste köra o hämta ett par backspeglar till moppen. :)

Vaddårå? Bara för att jag har druckit mig till den mentala åldern 5? :näsblod

Helt seriöst så är jag nog yngst i denna tråden, med råge. Menatt, jag kan ju kalla mig själv lammtjött då iaf, så har jag ju någonting "positivt". :)

Fast nu blev jag faktist lite intresserad över vad du riktigt menade faktiskt.... :)

Edit: Hare så kul då, & krocka inte! :tummenupp

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Varför raggar massa snügga damer på mig på krogen just nu när jag har förhållande? Känns ju som att man låter massa brudar vara o-knullade liksom.. Jaja, har man en, så ska man vara nöjd :)

Men alltså seriöst. Visst, jag är snygg som fan. Men så kåta kan väl inte damerna i en liten stad vara?:va
Jag försöker så klart "kasta" damerna på vissa polare, som jag vet är i behov av ett ligg eller två. Men då blir dom änna tvära och går därifrån. Men jag kan ju liksom inte hjälpa att dom vill ha mig :slicka:brynad

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Varför raggar massa snügga damer på mig på krogen just nu när jag har förhållande? Känns ju som att man låter massa brudar vara o-knullade liksom.. Jaja, har man en, så ska man vara nöjd :)

Men alltså seriöst. Visst, jag är snygg som fan. Men så kåta kan väl inte damerna i en liten stad vara?:va
Jag försöker så klart "kasta" damerna på vissa polare, som jag vet är i behov av ett ligg eller två. Men då blir dom änna tvära och går därifrån. Men jag kan ju liksom inte hjälpa att dom vill ha mig :slicka:brynad

Det är murphy's fel alltihop! :mad:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Sku va det, annars måste jag ju snart börja bli intressant ju! :gnissla

Alla är intressanta. På sitt sätt. Ragga på, så hittar du snart en äckligt snygg dam "out of your league". När du är "klar" med henne (av valfri anledning) så letar du upp någon mer "down to earth"-tjej och lever lycklig ever after.

"Provar" du inte någon "out of your league"-dam när du är ung så kommer du sukta efter detta i hela ditt liv som viril man. Och detta är antagligen inte så smidigt om du vill ha något slags äktenskap.

:tummenupp

edit: glömmde väl nämna en sjukt viktig komponent om du tänker följa min metod. Har du väl varit med en "out of your league"-dam så är det sjukt svårt att vänja sig vid att vilja ha något annat. Tyvärr.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Alla är intressanta. På sitt sätt. Ragga på, så hittar du snart en äckligt snygg dam "out of your league". När du är "klar" med henne (av valfri anledning) så letar du upp någon mer "down to earth"-tjej och lever lycklig ever after.

"Provar" du inte någon "out of your league"-dam när du är ung så kommer du sukta efter detta i hela ditt liv som viril man. Och detta är antagligen inte så smidigt om du vill ha något slags äktenskap.

Nä-ij, nu börjar du låta alldeles för seriös, jag bara driver med mig själv. :)

(jag vet precis hur man gör, ändå blir det fel:lol.)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
jag vet precis hur man gör, ändå blir det fel.

Jag har upplevt rätt mycket för min ålder:tummenupp

Vill du ha en "bra" "tjej" så ska du satsa på någon som är ett par år äldre än dig(typ 25+). Dessa har oftast en skön inställning till kärleken, och har oftast knullat av sig så man slipper tråkiga otrohetsaffärer. Ibland vill dessa bara knulla. Och det är det väl inget fel på, även om jag personligen föredrar stark kärlek.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Jag har upplevt rätt mycket för min ålder:tummenupp

Vill du ha en "bra" "tjej" så ska du satsa på någon som är ett par år äldre än dig(typ 25+). Dessa har oftast en skön inställning till kärleken, och har oftast knullat av sig så man slipper tråkiga otrohetsaffärer. Ibland vill dessa bara knulla. Och det är det väl inget fel på, även om jag personligen föredrar stark kärlek.

Njanå, det blir fel för att jag är blåst, men å andra sidan har man ett tag på sig att vara ung och dum, så det är väl lika bra att ta chansen tycker jag. :)

Näpp, nu skall jag sova ruset av mig & drömma upp trubbel tror jag, och hoppas att man är i hojgasar skick i eftermiddag. :tummenupp

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
För att cheyer känner sånt och vill ha upptagna killar ;)

Så kan det vara, var det inte någon här på forumet som hade en "förlovningsring" på sig när han gick på krogen förut? Enligt honom var det nästan självraggande...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ni bara snackar massa strunt. Tjejer vill ha upptagna killar o killar vill sätta på alla tjejer fast killarna är upptagna. :tummenupp

Jag är myssugen. Nu får jag nog ta tag i det här med killar på riktigt o skaffa mig en nalle. :)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Ni bara snackar massa strunt. Tjejer vill ha upptagna killar o killar vill sätta på alla tjejer fast killarna är upptagna. :tummenupp

Jag är myssugen. Nu får jag nog ta tag i det här med killar på riktigt o skaffa mig en nalle. :)

Det har man väl aldrig tid med?:va

Det finns trubbel och så finns det "gosa/inga hämningartrubbel" :D... Jag ville ha det sistnämnda (Fick rätt najsa förslag:) )... MEN JAG HADE INTE TID :död :( :gråta

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Det har man väl aldrig tid med?:va

Det har man väl alltid tid med? :va

Kawasaki_Teddy_Bear_E22.jpg

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

om det är en kille som kommer med den kräkgröna nallen så visst, annars så nej tack! hahahah finns fan sötare nallar o du valde den!? :D:D:D

men tack för tanken. :krama

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
om det är en kille som kommer med den kräkgröna nallen så visst, annars så nej tack! hahahah finns fan sötare nallar o du valde den!? :D:D:D

men tack för tanken. :krama

Taskig bild ju, bättre färg i verkligheten. Ska nog täjpa fast en sån på bönpallen tror jag. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning