Kåta män som kör sporthojar?

_teSSan_

Guest
att man skulle bemötas av någon sån här ironi pga av att man startade tråden: gravida kvinnor som kör sporthoj hade jag inte räknat med.

Som tjej får man tydligen inte starta vissa trådar hur som helst med risk för någon slags löjlig kontra mot tråd ang kåta män som kör sporthoj.

Min tråd var av seriös vikt för mig o förhoppningsvis var den något så när seriös nog för de som endock svarade på mina funderingar.

Verkligen ledsamt att det ska bli såna här förlöjliganden av det man gör som nya trådar av.

Nu vet jag bättre till nästa gång att på denna sida ska man inte som tjej iaf starta trådar för då bemöts man av sånt här av nån kille som man kan undra hur vuxen han igentligen är.

Trodde att SH var en relativt seriös o vettig sajt men men....

Men tagga ner! Du har ju fått vettiga svar i din tråd, så vad är problemet?

Och att SH skulle va en seriös och vettig site.. Det ska du nog inte göra dig för stora förhoppningar om i OT-forumet iallafall.
 

gixxer_girl_76

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Rättvik
Hoj
Suzuki GSXR 750
Men tagga ner! Du har ju fått vettiga svar i din tråd, så vad är problemet?

Och att SH skulle va en seriös och vettig site.. Det ska du nog inte göra dig för stora förhoppningar om i OT-forumet iallafall.

jag har taggat ner o fått ursäkt av denna ts o nu när man lugnat sig lite så var det ju lite roligt o läsa dennes svar han fått oxå, det var ju lite humor i det hela faktiskt.

tjingeling:)
 

Pizzabagarn

Guest
Man behöver inte ha underkläder på kroppen ju,
här ser ni ett exempel på hur ett par stringtrosor kan komma till nytta.

Nu till en väldigt viktig fråga. Vad gjorde du av stringisarna efter att du fixat blinkersen?

1. Drog iväg till en Tom Jones-konsert och kastade upp dem på scen
X. Använde dem givetvis i den årliga lokala transa-tävlingen
2. Visade dem för dina kompisar och hävdade att du faktiskt varit med en
tjej och kommit till "second base"

Tacksam för svar då det utgör statistiskt underlag för min doktorsavhandling.
 

Dr.Bike

Guest
Det var inte dina svar jag retade mig på, det var denna trådstartare som jag blev besviken på när jag insåg att han gjorde íroni på min tråd som faktiskt var av seriös vikt.

Men hallå! Håll till i din tråd, där HAR du ju fått svar på din väldigt "seriösa" fråga. Jag menar, kan inte svaret på din seriösa fråga helt enkelt vara:

- Det märker du väl.

Vad är det med er gravida nuförtiden? Ni har frågor om allt, jorden är fortfarande platt i er värld, eftersom det inte står i barnmorskeboken att den är rund. Allt ni lärt er tidigare verkar försvinna, och sunt förnuft, verkar förbjudet.
Och "allt" ska frågas om igen.
Hur kunde våra mammor klara sig utan familj.nu och barn.nu å allt vad alla tramsiga sajter heter där man diskuterar seriöst hur lille Anton verkligen ska kunna överleva ett snabbköpsbesök utan att matas med mosad (stulen) banan tagen direkt ur ICA´s fruktdisk eller bröstmjölk mitt i affären. Samt tonvis med böcker osv osv och varför ska man alltid fråga alla andra?

Varför inte prova att tänka själv?

Du LÄR väl märka när du inte längre klarar att åka bakpå eller köra själv?
Eller tror du verkligen att nån annan kan avgöra det bättre för dig, än du själv?
 
Last edited:

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Ort
Syd
Hoj
R1 07'
Nu till en väldigt viktig fråga. Vad gjorde du av stringisarna efter att du fixat blinkersen?

1. Drog iväg till en Tom Jones-konsert och kastade upp dem på scen
X. Använde dem givetvis i den årliga lokala transa-tävlingen
2. Visade dem för dina kompisar och hävdade att du faktsiskt varit med en
tjej och kommit till "second base"

Tacksam för svar då det utgör statistiskt underlag för min doktorsavhandling.


Jag förstår att du funderar i de banorna.....
Tanken var att skryta att man inte är oskuld till en början (dvs punkt 2. i din frågeställning), den tanken rök ganska snart då jag glömde plocka bort prislappen på stringisarna och folk kommenterade. Faktum att jag är oskuld kvarstår mao.
 

Gabor

Guest
Att köra hoj när man är kåt, det är deffinitivt förenat med livsfara. Koncentrationsförmågan har en tendens att bli lika med noll...:D

Bättre att nuppa av sig ordentligt innan en tur på hoj, se till att jobbet blir ordentligt gjort. Är man sedan ute på tur, känns att det kryper på en, bara styra hem till/med donnan igen eller se till att hamna i en söt skogsbacke, ge sig hän uti naturen, det är inte helt fel. Ger hojåkningen en helt ny dimension...:)

De som gillar likakön gäller naturligvis detsamma, inga undantag. :)
 

gixxer_girl_76

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Rättvik
Hoj
Suzuki GSXR 750
Men hallå

:rolleyes:
Men hallå! Håll till i din tråd, där HAR du ju fått svar på din väldigt "seriösa" fråga. Jag menar, kan inte svaret på din seriösa fråga helt enkelt vara:

- Det märker du väl.

Vad är det med er gravida nuförtiden? Ni har frågor om allt, jorden är fortfarande platt i er värld, eftersom det inte står i barnmorskeboken att den är rund. Allt ni lärt er tidigare verkar försvinna, och sunt förnuft, verkar förbjudet.
Och "allt" ska frågas om igen.
Hur kunde våra mammor klara sig utan familj.nu ochbarn.nu å allt vad alla tramsiga sajter heter där man diskuterar seriöst hur lille Anton ska kunna överleva ett snabbköpsbesök utan att matas med mosad (stulen) banan direkt ur ICA´s fruktdisk eller bröstmjölk mitt i affären. Samt tonvis med böcker osv osv och varför ska man alltid fråga alla andra?

Varför inte prova att tänka själv?

Du LÄR väl märka när du inte längre klarar att åka bakpå eller köra själv?
Eller tror du verkligen att nån annan kan avgöra det bättre för dig, än du själv?


jag har visst tänkt själv o jag håller mig även till min tråd o vet du jag var mest nyfiken på vad andra upplevt o inte.

jag har redan avgjort vad som känns bäst för mig att göra o jag har då rakt inte frågat vad lille anton kan äta eller inte äta osv osv.

Ja då får jag väl be om ursäkt för mig o andra gravida o oss kvinnor att vi kanske är mer frågeställande o undrande än vad ni killar är då.

Och du ta o lugna ner dig lite själv.... du har väl inte heller nå att hetsa upp dig över isf?
 

Dr.Bike

Guest
:rolleyes:


jag har visst tänkt själv o jag håller mig även till min tråd o vet du jag var mest nyfiken på vad andra upplevt o inte.

jag har redan avgjort vad som känns bäst för mig att göra o jag har då rakt inte frågat vad lille anton kan äta eller inte äta osv osv.

Ja då får jag väl be om ursäkt för mig o andra gravida o oss kvinnor att vi kanske är mer frågeställande o undrande än vad ni killar är då.

Och du ta o lugna ner dig lite själv.... du har väl inte heller nå att hetsa upp dig över isf?


Helt riktigt.
Jag är f.ö helt lugn, bara lite allmänt trött på människor som frågar frågor som ingen egentligen har nåt svar på.
Så mitt svar till dig är (nog) en mera rent allmän reflektion över hur det blivit i samhället. :pannkyss
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Var glad att det var ironi

att man skulle bemötas av någon sån här ironi pga av att man startade tråden: gravida kvinnor som kör sporthoj hade jag inte räknat med.

Som tjej får man tydligen inte starta vissa trådar hur som helst med risk för någon slags löjlig kontra mot tråd ang kåta män som kör sporthoj.

Min tråd var av seriös vikt för mig o förhoppningsvis var den något så när seriös nog för de som endock svarade på mina funderingar.

Verkligen ledsamt att det ska bli såna här förlöjliganden av det man gör som nya trådar av.

Nu vet jag bättre till nästa gång att på denna sida ska man inte som tjej iaf starta trådar för då bemöts man av sånt här av nån kille som man kan undra hur vuxen han igentligen är.

Trodde att SH var en relativt seriös o vettig sajt men men....

Personligen är jag otroligt lättad över att den här tråden var ironisk. Blev mörkrädd där ett tag över den intellektuella nivån på SH! Nu har man ju fattat att den där Sladjan i själva verket är en kille med humor :bow
 

gixxer_girl_76

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Rättvik
Hoj
Suzuki GSXR 750
Helt riktigt.
Jag är f.ö helt lugn, bara lite allmänt trött på människor som frågar frågor som ingen egentligen har nåt svar på.
Så mitt svar till dig är (nog) en mera rent allmän reflektion över hur det blivit i samhället. :pannkyss

hehe ok det är lugnt mannen. o jag skrev ju även i nått inlägg lite längre upp att nu när man lugnat sig lite o fått distans till det hela så var denna tråd ganska kul o läsa faktiskt hehe ha d bäst:pannkyss på dig med :tungan
 

Pizzabagarn

Guest
Bättre att nuppa av sig ordentligt innan en tur på hoj, se till att jobbet blir ordentligt gjort.

:D
Fanns det inte en tennisspelare som gjorde det före varje match så att han kunde prestera på tennisbanan utan att bli sexuellt distraherad :gnissla
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top