View attachment 426234
Denna kanske kan vara ett alternativ annars? Lite mer än 125cc dock! Men endast 5000-6000 för att få den redig!
Där fick du allt till det va?
Bra gjort TS
Givetvis finns det lika många åsikter som hojägare. En del köper ett projekt av varierande svårighetsgrad. Jag har precis införskaffat min andra i ordningen begagnade hoj utan att veta vad jag hade framför mig. Visade sig att det inte var så farligt och att det troligtvis bara är att trycka på knappen till våren. Obeskrivligt skönt när pysslet (änsålänge) håller sig till att polera upp rostiga bultar.
Nu är ju ditt beslut tagit, men att ta sig an ett sådant projekt utan att fått hojen mer eller mindre skänkt är bara dumt med tanke på att marknade antagligen mer eller minde kommer att svämma över om några månader.
Är det lönt att köpa från yamaha center just nu då? 2012, 29 900kr. Man får ju garanti och en säker hoj då.
Jo absolut, Love it! Skulle däremot nog föredra 4 takt när jag pendlar till skolan osv. Behöver inte ha den rappaste hojen då. Gillar yzfr som fan ocksåKan inte 125-utbudet. Gillar du inte tvitakt (2-takt)? Hade jag velat ha i din sits.
Är det lönt att köpa från yamaha center just nu då? 2012, 29 900kr. Man får ju garanti och en säker hoj då.
Jo absolut, Love it! Skulle däremot nog föredra 4 takt när jag pendlar till skolan osv. Behöver inte ha den rappaste hojen då. Gillar yzfr som fan också
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|