Snarret
Guest
Jag tänkte mig att ni skulle förstå att jag inte var allvarlig
Här inne måste man vara övertydlig och sätta eller eller nåt i sina inlägg annars blir man tagen på allvar.
jag vet att du inte var allvarlig. Jag låtsades bara inte om att jag visste.
Nej. Absolut inte. Här förstår vi inget annat än allvar.Jag tänkte mig att ni skulle förstå att jag inte var allvarlig
Vad har de gjort med de små visarna och tavlorna egentligen? Finns det någon Rolex Daytona som ser ut så där eller har de bara varit lite kreativa?Angående Rolexkopiorna kan man jämföra dessa två bilder:
Wohoo. Nu har min senaste klocka kommit. En Orange Monster.
Den ser biffigare ut än min SKX007. Men det är den inte. Utan den är en liten aning mindre. Fast armbandet känns mera solidt och den väger lite mera. Det enda som stör miglite är att det känns som att dykarförlängningen skär in i handleden, men det vänjer man sig kanske vid.
För er som inte vet hur de klockorna ser ut:
SKX007
Orange Monster (SKX871)
Planet Ocean är snygga. De ser lite cleanare ut än en vanlig Seamaster Professional 300M.Köpte en Omega Seamaster Planet Ocean i förra veckan, och är hittils riktigt nöjd. Lite stor, det är väl det enda - men jag blir mer och mer nöjd för var dag som går.
Kan verkligen rekommendera Magnussons Ur i Göteborg, kanonfin service och en hel del på lager.
Jag valde min med stållänk men ska nog köpa ett gummiband till den, ett svart. Sen tror jag att jag ska beställa hem en orange dykring och ha som byte när jag känner att jag tröttnar på den svarta
Lurar på att köpa mig en Seiko SND419 via utriket (blir väl via Ebay).
Är det någon här rentav som har några referenser till klockan och kan bidra med om det är ett vettigt alternativ...?
Planet Ocean är snygga. De ser lite cleanare ut än en vanlig Seamaster Professional 300M.
Storleken vänjer du dig snabbt vid. Skulle du köpt en mindre klocka så finns risken att du snart skulle börjat ångra dig och undrat varför du inte köpte den större på direkten. Dessutom verkar det vara lite så att om en klocka finns i en större och en mindre variant så håller den större andrahandsvärdet lite bättre.
Någon som är sugen på en Omega Seamaster?
Den är ju inte allt för dyr än så länge.
http://pantbanken.com/scripts/f2page.php?u_id=42&fp_id=1&f_id=12105&fritext&f_Typ&kontor
Inte sugen, men måste fråga om den tillhört dig möjligtvis eller någon du känner?
Näe, jag har ingen som helst koppling till den klockan eller något annat gods på pantbanken, jag tänkte bara tipsa.
Det var ju vänligt av dig
Jag har ingen koll på vad klockan i annonsen kostar begagnad, men jag tror tyvärr att det är svårt att hitta riktiga fynd idag. Sitter säkert redan folk och bevakar prisutvecklingen redan på klockan i fråga.
Var på en liten gårdsaktion i Norrland i somras och föremålen fanns på nätet och bud kom från hela landet och trissade upp priserna på en nivå där lokalbefolkningen bara kunde titta på.
Klocka för 50000 o lån på hojen?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |