Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Ska man se det på det viset så lever nog majoriteten av svenska folket på lånade fjädrar.
Japp!
Ska man se det på det viset så lever nog majoriteten av svenska folket på lånade fjädrar.
Kolla på chrono24 och specificera stål och blå urtavla så dyker det upp två stycken, men jag tror att det är frågan om specialbeställning eller att ägarna bytt urtavla och ring på sin klocka. De allra flesta med blå urtavla jag sett har varit guld/stål kombination.
PRC200 är en helt okej vardagsklocka. Har både en PRS200 och en PRC200 (dock med läderband) som kanske inte är de fetaste/fläskigaste/stekigaste man kan ha, men ändå trevliga att ha för ombyte.Lite sugen...
En dum fråga kanske, det står "trusted seller" på flera av annonserna på chrono24, men kan man lita på själva sidan? Alltså om någon är trusted enligt sidan, innebär det då att de faktiskt genomfört korrekta affärer tidigare? Någon som genomfört affärer via sidan?
PRC200 är en helt okej vardagsklocka. Har både en PRS200 och en PRC200 (dock med läderband) som kanske inte är de fetaste/fläskigaste/stekigaste man kan ha, men ändå trevliga att ha för ombyte.
Vidare så blev det ingen Seamaster Planet Ocean XL till mig själv i julklapp. Blir att köpa lägenhet istället.
Båda känns gedigna och bekväma att bära. PRSen, vilken jag har med länk, är ganska blank och rätt känslig för repor och får lätt en tydlig patina. Dock inget jättemärkvärdigt.Ah, där ser man!
Den känns bra att ha på sig och så? Är den glänsande eller mer matt i färgen? På bilden jag la upp ser den mer matt ut men jag kollade lite på youtube och där glänste det som fasen. Finns kanske både och?
Jo jag får nog ta och efterforska rejält innan jag köper av en specifik säljare.Jag har aldrig köpt en klocka via Chrono24, men har gått in där för att bilda mig en uppfattning vad olika klockor ligger i pris. I somras var jag i Palermo på Italien och gick in till en officiell återförsäljare av Rolex. De hade ett par vintageklockor till salu. De sa att de annonserades ut på Chrono24 där de når en större publik. Vore jag dig skulle jag kontakta en säljare och försöka kontrollera dem så långt det går om de är seriösa.
Båda känns gedigna och bekväma att bära. PRSen, vilken jag har med länk, är ganska blank och rätt känslig för repor och får lätt en tydlig patina. Dock inget jättemärkvärdigt.
PRCn vet jag inte riktigt hur den ser ut "live" med länk då jag har denna:
Jag förstår inte riktigt varför många ser det som ett problem att låna till det man vill ha. Med en sund grundekonomi så innebär att låna till leksaker i princip en extra kostnad för att jag skall få det jag vill ha nu istället för när jag har sparat ihop till den. Då får man väga nöjet av att ha den nu mot kostnaden.
Köp en Porsche 50% kontakt 50% lån. Kostnaden för räntan är en piss i nilen jämfört med underhåll,däck,försäkring och då får man sin leksak nu istället för om 5 år.
Jag förstår inte riktigt varför många ser det som ett problem att låna till det man vill ha. ....
Jag ser det bara som tragikomiskt när folk köper statussymboler med pengar som dom inte äger.
Leksaker, bostad och div andra nöjen kan jag ha förståelse för men när man med lånade pengar målar upp en fasad av att vara rikare än man är så är man snarast sorglig i mina ögon.
Jag gillar motorcyklar och skulle jag vilja ha en Ducati 1199 men inte har tillräcklig buffert för att betala hela cash så skulle jag inte vänta de 2 åren det tar att lägga undan tillräckligt med pengar för en. Vissa människor är lika besatta av klockor som jag är av motorcyklar.
Tack och lov är mitt enda lån 20% av bostaden.
...Rolex med två l...
Fram med fler Rolex-kopior till folket! Bättre och billigare dörröppnare finns nog inte.
Tycker de allra flesta förutsätter att tjejerna går runt med falska Louis Vuitton väskor och Rolex Daytonas eller Submariners på armen (inne med herrklockor). När det gäller männens Rolex och Breitling klockor förutsätts samma sak.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|