View attachment 373310 En till Orient, denna gången en automatare för 435 pund
denna gillade jag till kostym/skjorta View attachment 373317
Precis den jag menar.. Finns i stål och rosegold och med vit urtavla också! Gillar det superfeta kupade glaset..!
Tack, jag kollade, men fastnade inte för nåtKör en kampanj fram till nyår. 10% på allt i webshoppen. Använd kampanjkod 800323 i kassan så dras det av 10%
Www.cnsmycken.se
47mm i diameter, lite halvbiffig pjäs.
Inte nöjd?
47mm i diameter, lite halvbiffig pjäs.
Casio ser schysta ut. Och de brukar ha ett lågt pris. Men de känns ofta ganska billiga också. Särskilt tycker jag att stålarmbanden brukar vara rassliga och glappa eller att sekundvisaren inte slår precis på minutmarkeringarna utan mitt emellan eller något sånt.Faktiskt kändes denna plastklockan betydligt bättre än dess föregångare, tre biffiga stålpjäser från Casio .
Casio ser schysta ut. Och de brukar ha ett lågt pris. Men de känns ofta ganska billiga också. Särskilt tycker jag att stålarmbanden brukar vara rassliga och glappa eller att sekundvisare.
Är det någon här som har testat att beställa en klocka från Fewsome.com? När det gäller urverk så står det att de har ett Miyota i sina vanliga automater, det borde nog vara ungefär samma som sitter i min Citizen NY0040 och det fungerar ju bra. Men hur är de i övrigt? De är ju ganska billiga och det vore lite häftigt att kunna designa sin egen urtavla.![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |