Nu kan du sälja Oris-en till mig ju!
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Gott mos. Tack för tips och idér!
Jag har bett att få tillbaka min klocka utan åtgärd, så får vi se vad tiden utvisar hihi)
Trevlig helg!
Om nu någon, av outgrundling anledning, nu skulle få för sig att undra vad som hände med mitt mishap:
Fick klockan tbax. Den gick såklart inget vidare efter vatteningressen. Tänkte som så, att klockan är ju inte värt något särskilt i detta skick. Kan lika gärna ge mig på att försöka vara urmakare också. Hur svårt kan det va, liksom.
Efter att ha botaniserat på ebay har jag fått alla små pinaler som behövde bytas. Det var någon kugg som sakandes, nån fjäder som gick sönder och lite sånt där. Har också fått införskaffa och tillverka lite pytteverktyg samt köpt div klocksmörj-tjofräs.
Wish me luck att få ihop skrället igen...
View attachment 438920
Japp, köpte en Citizen BN0100-18E därifrån i början av 2016 med frakt "DHL Express Priority Shipping with Insurance". Allt fungerade smärtfritt och klockan kom inom en vecka om jag inte missminner mig.Någon som har handlat från http://www.creationwatches.com/ och kan säga något om denna webshop?
Jahaja. Det här var ju riktigt roligt, om än ytterst pilligt. Men tamejtusan, så har jag nu inte en snygg och fungerande arve-rova på min ack så ludna arm!Underbart! Jag önskar dig all lycka till. Du får återkomma med slutresultatet.
...
Jahaja. Det här var ju riktigt roligt, om än ytterst pilligt. Men tamejtusan, så har jag nu inte en snygg och fungerande arve-rova på min ack så ludna arm!
Det är inte lätt att vara avhållsam när det finns så många skönheter här i världen.En sån karaktär man har gällande armbandsur i allmänhet och dykarur i synnerhet.
Gucci Dive.
ETA-urverk.
Designed in Italy, engineered in Switzerland.
Nu kan du sälja Oris-en till mig!En sån karaktär man har gällande armbandsur i allmänhet och dykarur i synnerhet.
Gucci Dive.
ETA-urverk.
Designed in Italy, engineered in Switzerland.
Nice try!Nu kan du sälja Oris-en till mig!
Nu kan du sälja Oris-en till mig!
Deja vu...Nice try!
Orisen och seamastern är de uren jag säljer sist.
"Trägen vinner"?Deja vu...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |