hållundan
Emozione!
Det verkar ju finnas en del (tänkte skriva urofil först, men med lite eftersökning kom jag fram till att det verkar vara en individ som attraheras av urin. Visserligen, det finns säkerligen "sådana" här också...) inbitna klockfantaster här. Och i samband med att SH är en outtömd källa på spetzkompetens och alla de möjliga intressen förefaller det ju sig klockrent (!) att starta denna tråd.
Är på jakt efter en klocka som är kvalitativ, snygg, och inte FÖR dyr. Har fallit lite för Tissot PRS200 (bild) och tycker att priset är helt ok. Frågan är då, är det bra grejer? Var kan jag köpa billigare än detta stället?
Tipsa gärna om liknande i denna prisklass. Har inga direkta krav på James Bondfunktioner eller kommer att använda den vid extremdykning eller rymdpromender. Grejerna ska lira, se bra ut och kännas schyssta. That's it.
Seså, ös.
PRS200:
Är på jakt efter en klocka som är kvalitativ, snygg, och inte FÖR dyr. Har fallit lite för Tissot PRS200 (bild) och tycker att priset är helt ok. Frågan är då, är det bra grejer? Var kan jag köpa billigare än detta stället?
Tipsa gärna om liknande i denna prisklass. Har inga direkta krav på James Bondfunktioner eller kommer att använda den vid extremdykning eller rymdpromender. Grejerna ska lira, se bra ut och kännas schyssta. That's it.
Seså, ös.
PRS200: