Köp av klocka/armbandsur

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Köpte mig en Tissot senast, riktigt trevlig men jag suktar fortfarande efter en Ball varendagång jag går in i denna tråden
536883d1318856608-tissot-le-locle-mido-belluna-m001-431-16-061-22-386301-help-choosing-my-first-.jpg
 

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Ort
Aneby
Hoj
SV650S -05
Vilka fabrikat gör Tritiumbelysta ur med självuppdragande verk? Har bara hittat Ball, men det måste väl finnas nåt mer? Vill ha nåt som ser lite mer exklusivt avancerat ut (typ flera visare och skelett), hellre än tex Luminox som ser mer tacticool ut.

Sen är ju "vill ha" inte samma som "har råd med", men man kan ju åtminstone titta på utbudet och dregla lite.

Vet inte hur det är med deep blue watches.. Kanske också är för tactical för dig.. Annars är det nog ball som gäller om du vill ha något "normalt".
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Är det någon som känt på Praetorians olika modeller ?
Priset talar emot dem (billig) men kanske är trevlig ändå ?

Funderar på att komplettera min Laco med en tritiumbestyckad tingest...

$_3.jpg
 
Last edited:

Tjita1

Guest
Väldigt cool. Hur är batteritiden på den? Sneglade på en Suuntomed liknande funktioner i TaxFreen imorse, men med en batteritid på 15/50hr (vad nu det betyder) gäller det att ha generator med sig när man bestiger Everest...

50 timmar med GPS:en igång, 3 veckor med sensorer (ABC, dvs höjd, lufttryck och kompass) men inte GPS igång, och 5 veckor som enbart klocka.

Valde mellan Suunto och Garmin, och valde den sistnämnda eftersom den är kompatibel med dom sensorer jag redan har (pulsband och kadens), plus att jag är Garminnörd.. :)
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top