Köpa hoj

Status
Ej öppen för fler svar.

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R

från wikipedia.org, kan nog bli knepigt att redda en sån

"Y2K motorcykel är en motorcykel från USA. Den har en helikopterjetmotor och är världens snabbaste motorcykel (som är serieproducerad 2006) med en toppfart på runt 400 km/tim. Motorcykeln genererar 286hk. Den har en LED-skärm bak som varnar för de höga tempraturerna på avgaserna. Prislappen ligger på 150 000$, ungefär 900 000 kronor (2008-05). Denna motorcykel tillverkas sedan år 2000, därav namnet Y2K. År 2005 utmanades Y2K av ett L39 jetplan och vann. Y2K har 4000cc. ."[/QUOTE]

stroemberg

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Hoj
Monster 900
Jag läser den här tråden med skräckblandad förtjusning.
Hoppas verkligen att det är ett troll haha

Iom att du letar 1000cc så räknar jag med att du är minst 21 år och du säger att du kört 125cc sen du var 16. Men du verkar verkligen inte ha koll på något över huvud taget?

Läs igenom den här tråden som är titulerad med det fyndiga namnet "Letar du efter första hoj?"
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32757

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
Jag läser den här tråden med skräckblandad förtjusning.
Hoppas verkligen att det är ett troll haha

Iom att du letar 1000cc så räknar jag med att du är minst 21 år och du säger att du kört 125cc sen du var 16. Men du verkar verkligen inte ha koll på något över huvud taget?

Läs igenom den här tråden som är titulerad med det fyndiga namnet "Letar du efter första hoj?"
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32757

Har man en ful röd jacka/blus, tycker jag inte man ska vara uppläxande...dessutom från Malmö, fuldansk!

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
från wikipedia.org, kan nog bli knepigt att redda en sån

"Y2K motorcykel är en motorcykel från USA. Den har en helikopterjetmotor och är världens snabbaste motorcykel (som är serieproducerad 2006) med en toppfart på runt 400 km/tim. Motorcykeln genererar 286hk. Den har en LED-skärm bak som varnar för de höga tempraturerna på avgaserna. Prislappen ligger på 150 000$, ungefär 900 000 kronor (2008-05). Denna motorcykel tillverkas sedan år 2000, därav namnet Y2K. År 2005 utmanades Y2K av ett L39 jetplan och vann. Y2K har 4000cc. ."
[/QUOTE]

Phett! Är det verkligen den snabbaste hojjen, i hela världen menar jag då??

250 spänn tror jag det kostar, jag vet inte hur långt det är men från ena änden till den andra så är det kanske 1 meter :brinnerup

Hehe, inget problem...jag köper två, två meter måste vara bättre är en!:tummenupp

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Många liknande trådar nu inför våren, men jag slår ett slag för Honda 929 / 954, dom gamla Bladarna duger gott också! hade en 96:a i 3 år som var kanon!

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
Last edited:

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
Hur snabbt gick din DT? Och vad hade du för trimm på den?

Snabbast i Blekinge 2001 iaf...men om vi säger såhär, 180 på mätare...men omdrevad, så det var nog 230 ungefär. Ska ju tilläggas att den egentligen inte var trimmad, snarare bytt motor...450 cc, jihoo!

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Du behöver inte ta körkort för tung, ditt A-lätt uppgraderas enligt de nya reglerna upp till mellan sedan tung efter 3 år.
Kolla på körkortsportalen.

Underlättar eftersom det är dyrt med riskutbildningen.
Försäkringen kan bli något billigare på morsan än farsan.

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
Du behöver inte ta körkort för tung, ditt A-lätt uppgraderas enligt de nya reglerna upp till mellan sedan tung efter 3 år.
Kolla på körkortsportalen.

Underlättar eftersom det är dyrt med riskutbildningen.
Försäkringen kan bli något billigare på morsan än farsan.

Soft, du är det ju bara att jag köper cyklen(den snabbaste) och beger mig ut på vägarna när det torkat upp lite...

Morsan har ihop en afrikan, och bor där nere...så det kan nog bli knepigt, men tack för tipset!:Bugar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha