så hade jag gjort om jag inte hade 20k o slänga ut med engång !![]()
Jag bor ju trots allt i lägenhet. Riktigt ljud får det bli i den framtida villan.
Jag bor ju trots allt i lägenhet. Riktigt ljud får det bli i den framtida villan.
hahaha....u funni!!! låt mig gissa...du har en ipod...en audi TT(gamla tjejmodellen, även känd som barndojan), bose system, en samsung TV och en tjej med fejktuttar som sminkar upp sig innan du hinner vakna o se grundkonstruktionendesign e inte allt dude !!!!
fy fan vad fula, de skulle jag inte ens ha i mitt kallgarage.![]()
Du hade ett rätt av alla möjliga, och då fick du den ändå gratis.
Själv då, sen tonåring eller unga tjugo, ingen brud, kanske bil och i så fall gammal/billig, mycket stereo men bara IKEA-möbler (inkl köksredskap), bor i hyreslägenhet, gammal skithoj, tjänar dåligt, är ful?
Vänta... att kalla H.R Gieger för konst är ju lika rätt som att kalla Bose för HiFi. Visst, han har målat och Bose låter... men rätt blir det inte.
Hur funkar det om jag jag köper frontar och center av något bättre slag. Kan jag då köpa vad skit som helst bak tills jag har råd att köpa något ur samma serie. Tänkte att detta ska bli en riktigt tvspelsvinter för att spara pengar. Dock verkar det inte bli så billigt.
Ja,jag säger då det.Jag gillar konst dock..e inte teknikintresserad enbart..har du hört talas om H.R Giger ?
Ja,jag säger då det.
BO = Samsung
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men visst, jämför man ljudkvalitet å förstår jag också att BOSE inte får några topp-poäng, men det tror jag inte är en nyhet för någon som har sådana heller.
Men ge fan i att prata tv. De ska vara stora och ge "bra" bild. Sen kan de fan se ut hur som helst.
Har du tagit upp ditt designintresse i gaytråden?
Hade du en budget? Sitter själv och kollar efter nya högtalare men en resa i vinter har begränsat budgeten till betydligt mindre än vad jag vill lägga ut för ett gäng högtalare
Jag var inne på Hifiklubben idag och lyssnade på Concept 6rna och även 8
rna och det lät ju bra. Tyvärr finns det bara stativare som surrounds
Dock gjorde jag misstaget och lyssnade på klipsch innan, det är inte så smart för då låter det mesta lite tamt.
Canton GLE-serien är nog det mest prisvärda jag har hittat hittills, passar de in i din budget så skulle jag lyssna på dem om jag vore du. Sub är alltid kul men knappast ett krav.
Vill du ha ännu billigare så sägs ju dessa vara riktigt bra grejjer för pengarna -> Dynavoice
Vad det gäller elektroniken så hittar du bra grejjer för vettiga priser på blocket, kolla då efter tex Denon, Marantz, NAD, H/K. Dessa är riktigt bra i instegsklasserna, jag skulle inte kolla på Yamaha i dessa priser då de känns allt för billiga.
Ja, Samsung är en av fyra tillverkare av LCD-skärmar om jag minns rätt.
BO byggs annars av Flextronics mestadels, säkert LCD-korten också.
Vem som gör själva skärmen har dock ganska liten betydelse för bildkvalité som du säkert vet. Det är övrig hårdvara som varierar.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |