kör dina päron 2hjuligt?_

kör dina föräldrar hoj?

• Antal röstningar
    0

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
farsan e född -35..det enda jag vet är att han lånade min brors värstinghoj ngn gång på 80-talet...det slutade med att han "avkastad"så fort han satte sig o hojen som hamnade i grannens stenmur..."det var dem dyraste metrarna jag någonsing har kört"... det va första o enda gången han satt på en "helvetesmaskin".

Morsan vet jag inte..

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Pappa kör en VFR 750 91a, min gamla faktiskt :)

Dock så har han förhöjt kåpglaset så ingen vind skall komma på honom, touuuuuuuring

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
Farsan kör en sportster 883 när det är fint väder.
O nån yama touring alla andra dagar förutom vid snö.
E väl hans fel man har de intressen man har..

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
svärfarsan motionskör/tävlar med yamaha yz 426 (2 stycken), på landsväg maler han på med en LTD750 -84, svärmossan brukar starta upp sin shadow 600 ïbland då å då:)

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Pappa körde innan jag fanns.. Men sen hände något och han fick välja mellan hojen och mamma :va :näsblod (vilket iof jag är glad för :rolleyes: )

Gissa om hon tycker det är kul att hennes dotter började köra istället :huvet :hihi (Fast hon har nästan börjat tycka det är ok nu.. Hon har inte så mycket val liksom :tungan)

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Farsan har kört hoj varje år sen han va 16 år, utan uppehåll. Han är 57 nu. Och kör ZX6R -00a :tummenupp

Boodh89

Medelkortare....
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
FZR 600 R -94
Jag har två föräldrar som kör hoj, så det var inget svårt att få tid till övningskörning:tummenupp

Far kör TDM 900 och mor 650GS (båda runt -03)... De tyckte jag oxå borde hålla mig till ngt i "offroadstuk" men jag trotsade och köpte rad4a :tuttar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Gubben kör Royal Enfield Bullet 350 "Maschismo".
Är på gång att köpa BMW K100RS.
Lånar även mina hojar.
68 bast.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Röstade på Farsan Kör. Det gör han egentligen inte men han gjorde en gång i tiden, innan jag föddes... ;)
Han har väl tankar på att dra upp det igen men just nu är det V8:eek:r som tar upp hans tid.

Lånar även mina hojar.
68 bast.

Fan va ballt att köra Millenium Falken..! :banana

Last edited:

FireStoffe

FarligtFarligt Men härligt härligt!
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
Yamaha YZF 600R ThunderCat
Så vit jag vet e det ingen i den närmaste delan av släckt trädet har kört hoj nån gång! Såå jag känner mig rätt stolt att brytta trenden på nått haha!! :-D :-D

-KiRRE-

d^_^b
Gick med
1 May 2007
Hoj
954
Mina föräldrar körde alltid hoj fram tills farsan skaffade en corvette c5, så nu har han "inte tid" säger han.. haha de ända han gör är o puttsa typ!!

Men morsan har fortfarande suget. Hon letar efter nåt bmw tjofräs.. minns inte vad den hette, vet bara att de va en 650cc.. :)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Farsan har haft allehanda hojar av och till genom åren. För tillfället kör han en helsvart Kawa ZX-9R '98 med Öhlinare och grejor. Blyg är han inte heller... Jag hade 270 kmh på mätaren på 750'n när han kom på omkörning :galen :D

När jag köpte min K5'a i våras fick han åka och göra affären för hojen fanns i hans del av landet. Sen började det komma sms om hur mycket drag det var i den och hur han fått bromsa för långsamma Dodge Vipers i 200+ :rolleyes: och hur fort den kom upp i 270! Han fyller snart 60 :tummenupp

En mycket tidig och glest trafikerad morgon för ett par år sen skulle han till Arlanda på mc och gjorde de 20 milen på 65 minuter. Ni får själva räkna ut snittet. Det var endast motorväg sträckan Uppsala-Arlanda.

man förstår vems gener man ärvt...:tungan

Last edited:

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Farsan har haft allehanda hojar av och till genom åren. För tillfället kör han en helsvart Kawa ZX-9R '98 med Öhlinare och grejor. Blyg är han inte heller... Jag hade 270 kmh på mätaren på 750'n när han kom på omkörning :galen :D

När jag köpte min K5'a i våras fick han åka och göra affären för hojen fanns i hans del av landet. Sen började det komma sms om hur mycket drag det var i den och hur han fått bromsa för långsamma Dodge Vipers i 200+ :rolleyes: och hur fort den kom upp i 270! Han fyller snart 60 :tummenupp

man förstår vems gener man ärvt...:tungan

Haha, jävlar vilken farsa! Kul :)

För att svara på tråden, min plastfarsa kör en Kawasaki GPZ 900R från -87(om jag minns rätt) som jag fick övningsköra på! Han pratar mycket om att köpa nyare (Suzuki GSX 1400), men det gäller ju att få tummen ur också.

Edit: Det första han gjorde med min första hoj (ZX9R -98) var att dra upp den på slangen iförd shorts, t-shirt och hjälm. Vikket föredöme:D

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...