Busfrö
Radical Riders
Vad svarar du på? Du sitter på en gixxer 1000 eller kanske 750? Det är väl knappast någon som har problem att få upp en sån?
På tråden den handlar väl om 750-02
O de e just de ja säger inga problem
Vad svarar du på? Du sitter på en gixxer 1000 eller kanske 750? Det är väl knappast någon som har problem att få upp en sån?
nån som har någe bra tips på nån öde ultimal sträcka/plats söder om sthlm att öva bakhjulsåka på? vill först o främst inte utsätta andra för risker medans jag övar. Gärna nån plats där man inte blir avvisad av nån wannabepolis till väktare eller konstapel blå för den delen.
nån som har någe bra tips på nån öde ultimal sträcka/plats söder om sthlm att öva bakhjulsåka på? vill först o främst inte utsätta andra för risker medans jag övar. Gärna nån plats där man inte blir avvisad av nån wannabepolis till väktare eller konstapel blå för den delen.
Valbo köpcentrum, fast lite mycket bilar där under dagen.Nån som vet något roligt ställe runt Gävle ?
Gärna runt Hagaström där
Valbo köpcentrum, fast lite mycket bilar där under dagen.
Hagsta, fast skulle tydligen vara guppig asfalt där..
parkeringen vid biltema/ica maxi i hemlingby.
fast beror lite på om du ska träna stunt eller pow-pow wheelies, för de sistnämda så kanske vägen förbi rörberg motorstadion bättre
Nån som vet något roligt ställe runt Gävle som man kan träna på ?
Gärna runt Hagaström där
varsegod även om de inte hjälpte så mycke dåOkej tack jo jag visste om dom ställena men jag undrade om ni hade något nytt
Åk och kolla mitt emot värmeverket (bortanför biltema), nyasfalterad väg med en vändplan mitt i skogen utan byggnader bredvid.
Jaså det låter intresant
Ska åka och kolla där lite senare om det blir lite varmare annars får jag skriva upp det så jag kan åka dit i vår
Jaså det låter intresant
Ska åka och kolla där lite senare om det blir lite varmare annars får jag skriva upp det så jag kan åka dit i vår
Ja vid panaxia heter de har jag för mig. Inte så brett men de är rätt så bra och ny asfalt... frågan är bara hur länge... kommer säkerligen fler nybyggen där.
Jo jag vet men är det inte stängsel runt om ?
Om inte någon har länkat till det förr så kommer det lite tips här, med Ernie Vigil och Nick Apex.
Tyckte det var bra.
Del 1:
_HKpXBHIXkk
Del 2:
X85DKaRrtkM
Om inte någon har länkat till det förr så kommer det lite tips här, med Ernie Vigil och Nick Apex.
Tyckte det var bra.
Del 1:
[YOUTUBE-ID]_HKpXBHIXkk[/YOUTUBE-ID]
Del 2:
[YOUTUBE-ID]X85DKaRrtkM[/YOUTUBE-ID]
Tack för klippen, fan va lugna o sansade dem var med att förklara.
Stjäl tråden lite för stunden och efterlyser lära-sig-wheela-kompísar i stockholms-området som vill träffas nån gång i veckan o nöta tills det sitter
Såg att du har en fz6-n, jag testade en sådan i somras o det var den lättaste bågen o få upp på slangen, testa ta första växeln och ligg runt 3000varv och dra på fult samtidigt som du kopplar, precis när du fått upp hjulet så högt som du vill ha det, släpp av gasen nästan fult och börja sen mixtra med hur mycket du drar på,(pröva använda bakbromsen för att se hur mycket kraft du behöver för att få ner den igen) väldigt lätt hoj att få upp, och otroligt rolig o busa med
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|