Nummer 2. Men passa så det blir nummer 3!
Vart ska man titta då? Under styret? Bredvid? För man har väl hela skiten i ansiktet när man
Vart ska man titta då? Under styret? Bredvid? För man har väl hela skiten i ansiktet när man
Beror kanske på hur lång man är men jag har lite som första riktpunkt att hojen inte är uppe i balansläge förrän jag tittar under styret.
Då menar jag på en 660 och du verkar ju ha en 625a så...
194, känns bara som att man per automatik kramar tanken när man åker upp på bakhjulet. Att växla i den positionen är helt "omöjlig" för man hamnar i konstig vinkel med benet.
Jag är bara 175...
Flytta upp vexelpedalen ett snäpp eller två kanske?
Finns det någon expert som kan reda ut om det ÄR svårare att vara lång och grov än liten och nätt när man slangar? Speciellt med motard
Jag är lång och grov som en huggorm. Hade inga problem på min KTM 400
Hur nära är man att slå över när det ser ut sådär?Ser läskigt ut.
Ser inte ut som att du tittar på sidan utan rakt på styret
Finns det någon expert som kan reda ut om det ÄR svårare att vara lång och grov än liten och nätt när man slangar? Speciellt med motard
En rätt så normalhög wheelie, kör väl i knappt 100km/h. Jag är 190cm och väger drygt 100.
(Jag som filmar allt alltså... Det är på min KTM 530 med motardhjul.
http://www.youtube.com/watch?v=QrE51mUD1is
Varför inte öva på en trampcykel först!Borde vara principiellt samma sak.Kanske en dirt bike oöm liten rackare.Känns onödigt och dyrt att åka omkull med den fina dyra hojen!!Antar att man fegar mera med gathojen..Vad säger ni??Fan ska nog ut på tomten med inlines kitet och biltemas trampcykel.Verkar lagom att få in balansen med..Ps Har i och för sig en offroad men den känns stor och tung för sådana övningar just nu!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|