Tyborn
Död åt alla tomtar
- Gick med
- 13 Mar 2009
- Ort
- Tomteskogen
- Hoj
- Honda CB1000R Husaberg fs 570 H-D Sportster Yamaha Wr450 "kawa 450 stulen"
Kom upp till sthlm så ska jag lära dig åka på riktigt.
Va fan hände
Kom upp till sthlm så ska jag lära dig åka på riktigt.
hahaha! tyckte det lät roligare att skriva fiske grejer men sorry Menade såklart bly
Det är ju en bra början men det ser ut som du fegar? Lite mer vrid på rullen så lär det gå fint
Några tips på hur man kommer över sin "höjd skräck"? Blir genast läskigt när det börjar gå lite lättar där uppe..
Eller är det bara att sluta va en fegis och kräma på tills man är på balanspunkten?
Du ska givetvis ta det bit för bit... Men ja i stort sett så är det bara kräma på... Dock med känsla och försiktigt
Ha foten på fotbromsen!
Säsongen är över och bakhjulet har aldrig mått bättre. 100meter stoppie innan november nu
Glöm inte bort att det är mycket svårare att åka kontrollerat med låg hastighet. En apa kan powerslanga i flera km. Denna tråd är ett bevis på det.
Man ser ju i skuggan att du drar dig mot tanken när hojen är på väg att resa sig luta dig bakåt istället..
Med? Sportgeorge tyckte jag skulle vila en vecka.
Några tips på hur man kommer över sin "höjd skräck"? Blir genast läskigt när det börjar gå lite lättar där uppe..
Eller är det bara att sluta va en fegis och kräma på tills man är på balanspunkten?
jo, lågfarts e betydligt svårare med en sån bamsing som jag har. Det var betydligt lättare med 600:an .. båda stilerna har sin charm dock
jag har en FZ1:a på 220 kg. Det blir lite instabilt i låg fart på balanspunkten.
jag har en FZ1:a på 220 kg. Det blir lite instabilt i låg fart på balanspunkten.
Jag tyckte det. Observera att jag är ingen wheelie-guru, och kanske därför som jag upplever det så.Det blir det inte alls
Inga fler möten på Rosenhill denna säsong?
Låg fart = ? Till skillnad från min plastsked så slipper du få vinden att dra dig åt höger och vänster.
kunde dra upp min ninja från nästan stillastående o den vägde in på fina 243kg slå den vikten va
Vad har du får bamse? Lovar dig att när du fått ordning på slangen så kommer allt handla om att åka långsamt. Det som separerar stjärtgossar från männen.
Det är lätt å vara kaxig när man kör motard. Har du någongång slangat med 1000 cc hoj? Definitivt svårare än med en motard. Framförallt mentalt.
/Masonit
ok .. dags att nån trycker på BAN-knappen igen tycker jag. Jag e så jävla trött på den här typen av inlägg som är rena påhopp.
nu får DU fan ge dig. Jag har inte sagt emot nåt. Däremot har du kaxat ända sen du dök upp i tråden igen.
Rädsla kallas det. Om majoriteten som övade släppte sina kulor i några sekunder så skulle hela kollektivet åka på bakhjulet. Verkligheten ser annorlunda ut och att skylla på att man åker motard är gulligt men ett tecken på ignorans.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |