Wheelieboy90
Ny medlem
Kan hålla med att org drevningen är lite hög men inga prob att dra upp den i tvåan org
Det kan jag intyga efter idag
Kan hålla med att org drevningen är lite hög men inga prob att dra upp den i tvåan org
jag har kört gs-en och man kan va glad om man får den att spinna på gräs. Den där e kraftigt moddad
hmm, MASTER, TEACH ME! Hur gör du ? Jag gör nåt fel antagligen.
För det första får du inte ha gått på muggen på hela dagen och för det andra så ska du ha ryggsäck fylld med alla dina fiske grejer för att få rätt balans Vi får la styra upp något en dag?
Haha varför kör man omkring med fiske grejer när man kör hoj?
jepp .. definitivt. borde funka mot slutet av veckan. Hoppas bara regnet uteblir ..
[YOUTUBE-ID]FjEYVQ_s1rQ[/YOUTUBE-ID] såhär ser det ut när jag misslyckas
mer gas innan "rycket" resulterar i att kopplingen slirar. Du menar när den väl börjar lyfta ?
det e kanske lite olika teknik för ettan, där man inte behöver gasa särskilt mkt för att den ska titta på himmelen
mer gas innan "rycket" resulterar i att kopplingen slirar. Du menar när den väl börjar lyfta ?
det e kanske lite olika teknik för ettan, där man inte behöver gasa särskilt mkt för att den ska titta på himmelen
Finns bara en sak att säga som tips.... GAAAAASA!!!!
wtf .. i morgon bitti på väg till jobbet
MALMÖ, BEWARE !
Skillnaden mellan första och andra växeln är att du måste hålla innekopplingen längre i andra växeln. Så motorn hinner jobba upp mer varv. Ser även att du kör mycket med fingrarna på kopplingen. Då är det lätt att man omedvetet inte släpper kopplingen ordentligt. Då kan det kännas som att kopplingen slirar. Släpp kopplingen helt.
\Masonit
Din toppfart är lägre än dagens halvlyckade bakhjulskörning (130“)
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari