Köra bakhjul!

Lindev

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2012
Ort
Lund
Hoj
CB1000R
Kanske bestämma en dag och träffas på något ställe i skåne ett gäng nybörjare? Och andra är såklart välkomna men för att lära oss då :). Barsebäcksverket har stor oanvänd parkering och även långraka för dem duktiga´?
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Kanske bestämma en dag och träffas på något ställe i skåne ett gäng nybörjare? Och andra är såklart välkomna men för att lära oss då :). Barsebäcksverket har stor oanvänd parkering och även långraka för dem duktiga´?

Kan man inte dra en punkt typ mitt i skåne, annars blir det en jävla bit att köra :p
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Absolut har du tips på några ställen ? :)
Gärna typ avlägsna parkeringar eller industriområde?

Höör borde väl ha hyffsat stora industriområden, på helgerna lär det vara najs att köra där.
Någon som har tid i veckan bara säg till? Jag kan i princip vilken dag som helst nu på sommaren.
 

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Ort
Västra Skåne
Hoj
KTM Superduke R
Är vi 3x som vill öva nu då? Jag har hittat några ställen här nere men som sagt, det är på en landsväg med "lite" trafik. Föredrar också industriområde och som är avskiljt så man inte drar mkt uppmärksamhet.
 

AlexRoos

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2012
Ort
Tågarp
Hoj
1993, Honda CBR 600F
Är vi 3x som vill öva nu då? Jag har hittat några ställen här nere men som sagt, det är på en landsväg med "lite" trafik. Föredrar också industriområde och som är avskiljt så man inte drar mkt uppmärksamhet.

jag är också på om man får joina :gnissla=)
 

Lindev

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2012
Ort
Lund
Hoj
CB1000R
Kanske kan se hur det ser ut i helgen för oss alla?
Har folk tips på områden och liknande?

Det enda jag kommer på just nu är barsebäcksverket i Löddeköpinge men borde finnas fler mer i centrum utav skåne?
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
det låter faktiskt bra med Barsebäcksverket. Sätt det nästa vecka så kanske vi blir några stycken
 

Lindev

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2012
Ort
Lund
Hoj
CB1000R
Helgen passar nog de flesta bättre kan jag tro, jag har inte min semester fören i augusti i år och har därför svårt och komma loss i veckorna. Bättre med ett par timmars träning på samma gång, mängd träning :tummenupp
 

Lindev

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2012
Ort
Lund
Hoj
CB1000R
Helgen/helger passar mig bäst just nu. Barsebäck låter faktiskt bra..kollade lite med google-earth också :lol

Denna helg ser tyvärr regning ut, ändrar det sig kan jag köra på lördag förmiddag och framåt :). Har nog även en kompis som gärna hänger med.
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Onsdag från o m. 14? ska bli fint väder.. :) Åker iväg till helgen :(
 

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Ort
Västra Skåne
Hoj
KTM Superduke R
Nu på onsdag ser det bra ut...lite vind och 0.1mm regn med 21 grader, enligt klart.se. Ska vi försöka då eller vänta till helg? Jag kan efter 16-16.30 på vardagar.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top