Titta jag kan slanga
Kan någon säga exakt varför jag får styrvobblet?
Tänkt den som föddes med sådan tur som du har där, faller mot räcket. En annan hade antagligen varit
Titta jag kan slanga
Titta jag kan slanga
Titta jag kan slanga
Köp en trisslott, förresten köp så många du hittar, du hade ju grym tur, knappt några skador på varken dig eller hojen!Titta jag kan slanga
Köp en trisslott, förresten köp så många du hittar, du hade ju grym tur, knappt några skador på varken dig eller hojen!
Jag mår dåligt och svettas som attan när jag ser din film. Skönt att du klarade dig såpass. Hur gick det med din SD?
Riktigt fint av killarna som hjälpte dig!
Fyfan är huvudet dumt får kroppen lida. Du tog körkort för nån vecka sedan och övar bakhjulsåkning på motorvägen
Tur det gick bra iaf
Tycker han ska ha en stor eloge som faktiskt vill lära sig. Jag började själv samma dag jag tog lappen. Dom bästa på ett hjul har ramlat MINST en gång. Tur att han dessutom körde med skinnkläder. Hade det varit goretex hade han förmodligen inte suttit hemma nu.
Vill du verkligen testa något riktigt kul & lärorikt?
Definitivt under säkrare former...................
Anmäl dig till en SMC-KURS ............
www.svmc.se/school
Grabbar med kulor av titan................ kör hoj som de älskar livet.
När jag tog körkort har inte speciellt mycket med olyckan att göra va? Styrvobbel kan alla få. Sen har jag kört hela förra säsongen också. (så det så, och hör sen etc) Motorvägen, eller snarare farten, gör det lättare att hålla balansen. Och det var raksträcka med en relativt bra väg. Sen var det ju faktiskt inte själva slangandet som var problemet. Jag slog ju inte över, did I? Styrvobbel har jag fått vid andra tillfällen också, såsom vid acceleration över ojämnheter som ibland är lätta att missa. Men givetvis är det inte speciellt schysst att köra runt såhär i trafiken då det skulle kunna bli fler inblandade.
Disclaimer: Jag är inte gud, jag är inte odödlig, jag är inte felfri. Men rätt så ska rätt som man brukar säga. En relativt glest trafikerad motorväg är inte det sämsta stället. Här kan man få snabb hjälp vid en olycka och det var 5-6 minuter ifrån danderyds sjukhus.
Hur fasen gick det där till? och vem är den olycklige?
Du vet om att smc är emot slangande på sina kurser va? Så du kan stoppa tipsen om den förbannade banåkning iVill du verkligen testa något riktigt kul & lärorikt?
Definitivt under säkrare former...................
www.svmc.se/school
Grabbar med kulor av titan................ kör hoj som de älskar livet.
De är en aning jobbigt med skador på hojen, men hellre att hojen tar smällen än att man själv blir skadad Hoppade på kryckor i nästan två månader med en skadad fot, från maj till juli hojen tog en kvart att fixa till körbart skickHelt plötsligt inser jag att jag ska vara glad med mina skador jag fick på hojen i jämförelse med er. Hur ska denna tråd sluta när säsongen är slut för i år ?
Testa att sänka farten, våga varva innan du dumpar kopplingen och dra själv dig/styret bakåt för att flytta viktenJag har inte så lätt för att få upp den..
(hojen då, hojpotentsproblem?)
Edit: Fint uttryck
Kör 1:an eller 2:an (föredrar 2:an) i kanske 60km/h... Drar in koppling, varvar motorn och släpper ut kopplingen samtidigt som jag ger mer gas?
Något jag inte förstår? Enda gången jag kommit upp riktigt på bakhjulet var med en kompis bakpå när jag drog på fullt i 1:an, utan att vara medveten om vad som skulle hända gjorde vi en två persons wheelie ner för gatan...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|